Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Demonen vs. N-Va: de grote verzameltopic. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237341)

Anna List 13 februari 2017 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8376746)
Was het wel alleen maar booze? ;-)

dat is informeel absoluut geen boze hoor ! :-)

eno2 13 februari 2017 13:59

Citaat:

Corruptie tot in de N-VA top
Als je met zo'n titel aankomt, moet je met valabele bewijzen over de brug komen.

Zoniet: slotje

Anna List 13 februari 2017 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8376741)
Je hebt graden waarin ze zuiver op de graat zijn.

Als je corruptie voor jezelf legaliseert ben je natuurlijk niet corrupt.

daar heb je een punt

er is een decreet dat die vergoedingen aan banden legt, en dan ga je als politicus vergoedingen ontvangen van dochterondernemingen omdat die niet onder het decreet vallen ???? complete normvervaging.

Jay-P. 13 februari 2017 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8376728)
helpt het dat ik Homans wel een behoorlijk goede politica vind? die drinkt toch soms voor twee hé. ;-)

Wat is jouw probleem in feite met alcohol?
Ooit de niet-te-overschrijden-lijn overschreden?
Ik bedoel: je klink zeer defensief over wat normale dingen -zouden moeten- zijn.
O well, laat maar. 't Heeft in feite geen belang.

Anna List 13 februari 2017 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8376752)
Als je met zo'n titel aankomt, moet je met valabele bewijzen over de brug komen.

Zoniet: slotje

we weten al langer dat we alle posts van demonen met een serieuze klomp zout moeten pakken...

Anna List 13 februari 2017 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8376755)
Wat is jouw probleem in feite met alcohol?
Ooit de niet-te-overschrijden-lijn overschreden?
Ik bedoel: je klink zeer defensief over wat normale dingen -zouden moeten- zijn.
O well, laat maar. 't Heeft in feite geen belang.

nee geen lijnen overschreden (ttz toch niet meer dan de gemiddelde zatte student, netjes in die afgelijnde periode vh studeren)

maar op een gegeven moment beginnen sporten en gemerkt dat mijn lichaam er echt niet goed tegen kan ... ttz sportprestaties en t genieten van sporten lijden daar enorm onder, ook onder 1 consumatie. eens ik dat ontdekt had, was voor mij de keuze vlug en makkelijk gemaakt, ik sport dan ook heel graag.
heeft idd geen belang, maar t is ook geen geheim ;-)

Anna List 13 februari 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8376755)
Wat is jouw probleem in feite met alcohol?
Ooit de niet-te-overschrijden-lijn overschreden?
Ik bedoel: je klink zeer defensief over wat normale dingen -zouden moeten- zijn.
O well, laat maar. 't Heeft in feite geen belang.

ps ik vond dat eenmalig grappig optreden van Homans trouwens geen punt van kritiek hoor

integendeel, t zou een win zijn mochten politici zich vaker gewoon wat meer menselijk opstellen.

demonen 13 februari 2017 14:07

Kennis wenst niet te reageren volgens de VRT.

fox 13 februari 2017 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8376720)
Als Walen het doen is het corruptie, als Vlamingen het doen is het een lichte vorm van normvervaging.

Zoiets als het verschil tussen belastingontwijking voor rijken en belastingontduiking voor de kleine man.

Behoorlijk lachwekkend.

Wie zegt dat? Corruptie is ook hier niet toegelaten. Ik volg die Waalse zaak trouwens niet. Is daar wel sprake van corruptie?

Anna List 13 februari 2017 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8376773)
Wie zegt dat? Corruptie is ook hier niet toegelaten. Ik volg die Waalse zaak trouwens niet. Is daar wel sprake van corruptie?

ja, maar technisch, omdat ze daar zelfs niet moesten opdagen voor vergaderingen ... dus zonder enige officiële tegenprestatie, daarom kan gerecht (dat nu onderzoekt) uitgaan van een wettelijk vermoeden van corruptie.

fox 13 februari 2017 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8376776)
ja, maar technisch, omdat ze daar zelfs niet moesten opdagen voor vergaderingen ... dus zonder enige officiële tegenprestatie, daarom kan gerecht (dat nu onderzoekt) uitgaan van een wettelijk vermoeden van corruptie.

Ahja, tis juist. Nu ben ik mee.

subocaj 13 februari 2017 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8376773)
Wie zegt dat? Corruptie is ook hier niet toegelaten. Ik volg die Waalse zaak trouwens niet. Is daar wel sprake van corruptie?

Even in andere draden kijken, die je rechtse vriendjes 100 per dag openen, helpt.

De schoofzak 13 februari 2017 14:23

Ik vermoed dat met Kennis hetzelfde zal gebeuren als met Peeters K. van Gent: hij heeft er voor gewerkt. Punt en nieuwe lijn.

.

Zipper 13 februari 2017 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8376782)
Ik vermoed dat met Kennis hetzelfde zal gebeuren als met Peeters K. van Gent: hij heeft er voor gewerkt. Punt en nieuwe lijn.

.

Zeventien bezoldigde mandaten ?? Dan vraag ik mij toch af wie zijn goedbetaald werk van Schepen doet, want hij heeft ook maar twee handen.

Vrijheideerst 13 februari 2017 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8376795)
Zeventien bezoldigde mandaten ?? Dan vraag ik mij toch af wie zijn goedbetaald werk van Schepen doet, want hij heeft ook maar twee handen.

Wouter Van Besien.

Zipper 13 februari 2017 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8376782)
Ik vermoed dat met Kennis hetzelfde zal gebeuren als met Peeters K. van Gent: hij heeft er voor gewerkt. Punt en nieuwe lijn.

.

Af en toe een "acte de présence" noemt gij werken ???

Anna List 13 februari 2017 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8376802)
Af en toe een "acte de présence" noemt gij werken ???

begint niet hé gij ... de helft van mijn dagtaak bestaat de laatste jaren ook uit 'vergaderen' :(

ik word wel bijlange na niet zo stevig vergoed ...

Zipper 13 februari 2017 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8376807)
begint niet hé gij ... de helft van mijn dagtaak bestaat de laatste jaren ook uit 'vergaderen' :(

ik word wel bijlange na niet zo stevig vergoed ...

Vergaderen is wel wat meer dan een simpele "acte de présence", nietwaar ;-)

Anna List 13 februari 2017 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8376811)
Vergaderen is wel wat meer dan een simpele "acte de présence", nietwaar ;-)

ik hoop nog altijd dat Koen Kennis ook zoveel doet. ;-)

robert t 13 februari 2017 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8376780)
Even in andere draden kijken, die je rechtse vriendjes 100 per dag openen, helpt.

Is demonen een rechtse rakker? Ik dacht het niet. Hij is de enige die aan de lopende band anti-N-VA draden uitbraakt. Jij kent er anders ook wat van maar van jou is dat begrijpelijk. Je communistische vrienden zijn voorlopig graaivrij omdat ze tot nu toe de kans niet kregen. Volgend jaar gaat dit veranderen. Zeker in Wallonië. In Vlaanderen is het lang niet zeker, we zitten er niet op te wachten, behalve jij natuurlijk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be