Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Met de kinderen naar de ZOO, gevaarlijk!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266062)

Dadeemelee 19 augustus 2022 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017332)
Ik vind eigenlijk meer en meer dat je u als burger ook moet kunnen bewapenen. Als er zo ne zot nen blaffer boven haalt, dat ik die gewoon kan uitschakelen.

Die kinderen wapens geven uiteraard. Dat is ook bruikbaar als ze cowboy en indiaan willen spelen en zal er voor zorgen dat er een Darwinistische selektie plaatsvindt. Gaat ons veel nutteloze kosten besparen.
/sarcasm

Herr Flick 19 augustus 2022 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10017449)
Strak plan maar wie zal het lef hebben om dat te doen? 8O

onze huidige politiekers ontbreekt het inderdaad aan een ferm paar kloten, dat is momenteel het grootste probleem.

Herr Flick 19 augustus 2022 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10017485)
Die kinderen wapens geven uiteraard. Dat is ook bruikbaar als ze cowboy en indiaan willen spelen en zal er voor zorgen dat er een Darwinistische selektie plaatsvindt. Gaat ons veel nutteloze kosten besparen.
/sarcasm

Dadeemelee ik was geen vragende partij om de wild west te importeren he, ...

Maar als ze dat dan toch doen , dan wil ik mij wel tegen die geimporteerde beroeps criminelen kunnen verdedigen.

CUFI 19 augustus 2022 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017489)
Dadeemelee ik was geen vragende partij om de wild west te importeren he, ...

Maar als ze dat dan toch doen , dan wil ik mij wel tegen die geimporteerde beroeps criminelen kunnen verdedigen.

Verhuizen...
live by the sword, die by the sword.

De kracht van verandering werkt richting verkeerde kant...

Zipper 19 augustus 2022 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017487)
onze huidige politiekers ontbreekt het inderdaad aan een ferm paar kloten, dat is momenteel het grootste probleem.

de BE-fed.regering, samen met de andere EU-lidstaten, hebben zich inzake migratie compleet laten verlammen door de vermaledijde EU-commissie. T'is dat clubje van 27 volgevreten, zelfvoldane en overbetaalde ambtenaren die de baas is.

Rudy 19 augustus 2022 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10017484)
Neen de nieuwkomers love cocaine... and heroine.

Ah, nieuwkomers voor wie drugs halal zijn.

Rudy 19 augustus 2022 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10017485)
Die kinderen wapens geven uiteraard. Dat is ook bruikbaar als ze cowboy en indiaan willen spelen en zal er voor zorgen dat er een Darwinistische selektie plaatsvindt. Gaat ons veel nutteloze kosten besparen.
/sarcasm

Dan loop je wel het risico dat iemand een verloren kogel in z'n nek krijgt.
Daar is een recent voorbeeld van.

CUFI 19 augustus 2022 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10017507)
Ah, nieuwkomers voor wie drugs halal zijn.

Ja ik ben ook diepgelovig, maar faal mijn godsdienst dagelijks...

Universalia 19 augustus 2022 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10017508)
Dan loop je wel het risico dat iemand een verloren kogel in z'n nek krijgt.
Daar is een recent voorbeeld van.

Inderdaad, een forumlid had het gepost.

Kogel

Het is ver gekomen... :roll:

Moeten wij de schuld gaan zoeken bij politici die het "wir schaffen das" hoog in het vaandel blijven dragen?

Zijn wij of toch velen daar zelf de schuld van, verkeerd kiesgedrag?

Het licht aan het eind van de tunnel dreigt zelfs uit te gaan. (<-- door Sarcasmus)

De schoofzak 19 augustus 2022 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017434)
Ge gaat naar de cinema met de kleinkinderen , ge komt daar buiten, wil nog iets gaan eten of zo, of je gaat gewoon naar de metro of tram en beginnen daar zo wat maffen op mekaar te schieten. Ge zult het maar meemaken.

Razzia's en die drugfamilies gewoon integraal oppakken, moeders en dochters inbegrepen en die een paar maand in voorhechtenis zetten voor medeplichtigheid. Goederen, woonst en auto's in beslag nemen. En daarna op de vlieger naar land van herkomst. Als het om dubbelpaspoorters gaat.

Ik wantrouw mensen die zo makkelijk in overdrive gaan.
Gewoon correct-streng zijn is meer dan voldoende.
Maar dat zien we al geen jaren meer vanwege de oude machtspartijen. Laat staan van de groensels of de pvda.

De schoofzak 19 augustus 2022 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10017482)
Jinnih Beels heeft als politiecommissaris veel meer ervaring dan een aristocraat die zich tussen de rijken verplaatst en enkel via oorlog of pestbeleid tot beleid kan komen.

Die heeft enkel ervaring met haar kleine groepje dat ervoor ging zorgen dat de straatflikken theoretische lesjes ging krijgen, om multicul te worden.

CUFI 19 augustus 2022 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10017546)
Die heeft enkel ervaring met haar kleine groepje dat ervoor ging zorgen dat de straatflikken theoretische lesjes ging krijgen, om multicul te worden.

Idd multicul, niet enkel Vlaams conservatief

Xenophon 19 augustus 2022 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017332)
Ik vind eigenlijk meer en meer dat je u als burger ook moet kunnen bewapenen. Als er zo ne zot nen blaffer boven haalt, dat ik die gewoon kan uitschakelen.

Op zich geen slecht idee, ware het niet dat de Belgische staat angst heeft van gewapende burgers.

De Rode Willem 19 augustus 2022 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10017323)
Koningin Astridplein tijdlang afgesloten door politie: “Bijkomend onderzoek naar schietpartij”



Straks moet men nog kogelvrije vesten gaan uitdelen in Antwerpen. :|

Wever en zijn Bearcats doen hun werk niet en falen op hoog niveau

Herr Flick 19 augustus 2022 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10017544)
Ik wantrouw mensen die zo makkelijk in overdrive gaan.
Gewoon correct-streng zijn is meer dan voldoende.
Maar dat zien we al geen jaren meer vanwege de oude machtspartijen. Laat staan van de groensels of de pvda.

Dat is ook gewoon correct streng, wie niks mispeuterd moet geen schrik hebben he.

Maar waarom moeten we nu in overdrive, omdat ze het al 50 jaar laten verrotten.

Hoe denk jij dit nog vlot te trekken, nog een speelpleintje en een straathoekluiaard erbij ?

Herr Flick 19 augustus 2022 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10017632)
Wever en zijn Bearcats doen hun werk niet en falen op hoog niveau

Met die bearcats een straat afsluiten elke nacht opnieuw en telkens een stevige razzia.

Vinden ze drugs, wapens, tituees of grote hoeveelheden cash, heel de familie mee en den bak in tot het uitgezocht is.

De schoofzak 19 augustus 2022 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017645)
Dat is ook gewoon correct streng, wie niks mispeuterd moet geen schrik hebben he.

Maar waarom moeten we nu in overdrive, omdat ze het al 50 jaar laten verrotten.

Hoe denk jij dit nog vlot te trekken, nog een speelpleintje en een straathoekluiaard erbij ?

Eigenaardige cocktails die jij maakt.
Ik zou zeggen: een speelpleintje extra en een straat-sociaal-aksident minder.

Rudy 19 augustus 2022 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10017646)
Met die bearcats een straat afsluiten elke nacht opnieuw en telkens een stevige razzia.

Vinden ze drugs, wapens, tituees of grote hoeveelheden cash, heel de familie mee en den bak in tot het uitgezocht is.

Er is geen plaats. Maak je geen illusies.

Herr Flick 19 augustus 2022 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10017827)
Er is geen plaats. Maak je geen illusies.

Daar zijn alternatieven voor, Maar dan gaan die zeikerds van Amnestie ook weer zagen natuurlijk. Allee ja, Zolang ze mekaar doodschieten kan het mij eigenlijk weinig geven.

Svennies 20 augustus 2022 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10017393)
Nu ook weer niet overdrijven he. 's Nacht is de zoo toe.

Maar niet voor de beestjes die er leven hé....

Zo'n dertig jaar geleden waren ze hier bij ons een sneeuwpanter kwijt doordat er een boom op hun verblijf gevallen was ,en de Sven ,zo heette hij toen ontsnapt was ....

Hij eindigde bovenop mijn huis ,daar zat hij rustig te kijken toen ze hem een verdovingspijl in zijn lijf schoten.....

Heel het doodlopende straatje vol met politieauto's dat was rond twaalf uur s'nachts ,ik nietsvermoedend naar buiten om te informeren wat er gaande was tot ze mij erop wezen dat er iets op mijn dak zat...

En toen hadden ze nog een ladder nodig ook hé, ...

Kortbij wonen heeft zo zijn nadelen ...:x:x:cry:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be