Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Zeg niet langer 'moslimterreur', maar terreur zonder meer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213152)

The Paulus Experience 19 januari 2015 20:04

Dan noemen we Guantánamo ook 'het oranje pretpark'
en Stalin terug 'grote leider'

hamac 19 januari 2015 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7508181)
tja, terreur 'moslimterreur' noemen is enkel om te stigmatiseren. Niet moeilijk dat de islamofoben dit niet graag hebben, nog een middel minder voor hun propaganda en stigmatisering.

We kunnen een extra voorwaarde opleggen door naar de achtergrond van de tante te kijken.
Is ze moslim, dan wordt het radicale moslimterreur.

Knuppel 19 januari 2015 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7508181)
nog geen 2% van de aanslagen in Europa zijn door de islam ingegeven.


Skobelev 19 januari 2015 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7508181)
tja, terreur 'moslimterreur' noemen is enkel om te stigmatiseren. Niet moeilijk dat de islamofoben dit niet graag hebben, nog een middel minder voor hun propaganda en stigmatisering.

Niemand zegt toch "katholiek terreur" of "protestants terreur" voor de terroristische aanslagen in Ierland?

nog geen 2% van de aanslagen in Europa zijn door de islam ingegeven.

Bron?

Of bedoel je de laatste 700 jaar?

De laatste 10 daarentegen.....

fcal 19 januari 2015 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7507977)
En die daar de mogelijkheid voor wordt geboden door De Morgen.

Ook door de VRT, de door u en mij betaalde zender, wordt Dieter Ceustermans de mogelijkheid geboden aan naïef-linkse propaganda te doen, waarbij steevast de grootste moordenaars en het meest extreme gedachtegoed in bescherming genomen wordt en het Europese zeer menselijke humanisme (religieus of anders) verketterd wordt.

Knuppel 19 januari 2015 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 7508300)
Ook door de VRT, de door u en mij betaalde zender, wordt Dieter Ceustermans de mogelijkheid geboden aan naïef-linkse propaganda te doen, waarbij steevast de grootste moordenaars en het meest extreme gedachtegoed in bescherming genomen wordt en het Europese zeer menselijke humanisme (religieus of anders) verketterd wordt.

Ik heb hem vanmorgen op de radio gehoord, maar wist niet dat het Ceutermans was.

Die kerel gaat carriere maken bij de BRT, zoals Chris Dusauchoit nadat hij de moord op Pim Fortuyn toejuichte.

DewareJakob 19 januari 2015 21:25

Dieter Ceustermans en Babytoback zaten kennelijk samen in dezelfde klas, zelfde bank, veel van mekaar afgeschreven, zelfde fouten.

alberto 19 januari 2015 21:43

zeg niet moslimbroederschap maar broederschap
zeg niet moslimzusters maar zuster
zeg niet moslimexecutieve maar executieve
zeg niet moslimomroep maar omroep
zeg niet moslimgemeenschap maar gemeenschap
zeg niet moslima maar a

Ziezo opgelost, moslims bestaan niet.

Hypochonder 19 januari 2015 22:00

Het ergste van het ergste mag gebeuren, deze mensen zullen niet stoppen met vergoelijken, ze zullen blijven redenen aanvoeren die nergens op slaan, ze zullen blijven refereren naar de geschiedenis terwijl die er niks mee te maken heeft.

Ik begin mij serieus af te vragen of je je eerst 5 jaar moet laten brainwashen alvorens je als journalist bij de vrt aan de slag mag.

Demper 19 januari 2015 22:03

Dieter Ceustermans is een negerinnenbeffende overjaarse wietsmorende hippie met het verstand van een varkenskeutel.

alberto 19 januari 2015 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7508398)
Het ergste van het ergste mag gebeuren, deze mensen zullen niet stoppen met vergoelijken, ze zullen blijven redenen aanvoeren die nergens op slaan, ze zullen blijven refereren naar de geschiedenis terwijl die er niks mee te maken heeft.

Ik begin mij serieus af te vragen of je je eerst 5 jaar moet laten brainwashen alvorens je als journalist bij de vrt aan de slag mag.

Volgens mij is hij op stage geweest bij Termont in Gent.

smiley 19 januari 2015 22:06

Nog zo eentje uit dezelfde stal. Volgens Karen Armstrong heeft geweldenaar terrorist, slavendrijver, jihadist en politieker 'profeet' mohammed niks met de islam te maken. De islam zou een 'religie' zijn zoals een ander...

The myth of religious violence
http://www.theguardian.com/world/201...e-myth-secular

Jihad
De feiten ontkennen zal ze niet veranderen
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...randeren.dhtml

Zucht 19 januari 2015 22:10

Op het 7 uur VRT journaal ook weer een goeie. "De meeste slachtoffers van het moslim terrorisme zijn moslims" zei Martine T. terwijl ze een beeld toonden van de Christen meisjes die door Boko Haram ontvoerd en gedwongen bekeerd waren. :roll:

Knuppel 19 januari 2015 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7508398)
Het ergste van het ergste mag gebeuren, deze mensen zullen niet stoppen met vergoelijken, ze zullen blijven redenen aanvoeren die nergens op slaan, ze zullen blijven refereren naar de geschiedenis terwijl die er niks mee te maken heeft.

Ik begin mij serieus af te vragen of je je eerst 5 jaar moet laten brainwashen alvorens je als journalist bij de vrt aan de slag mag.

Niet alleen "deze" mensen zullen niet stoppen met de schuld bij de slachtoffers te leggen.
Op dit eigenste forum zitten er ook zo.

Knuppel 19 januari 2015 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7508418)
Op het 7 uur VRT journaal ook weer een goeie. "De meeste slachtoffers van het moslim terrorisme zijn moslims" zei Martine T. terwijl ze een beeld toonden van de Christen meisjes die door Boko Haram ontvoerd en gedwongen bekeerd waren. :roll:

Waarom denk je dat Martine Tanghe niet weg te branden is bij de BRT?

Hypochonder 19 januari 2015 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7508421)
Niet alleen "deze" mensen zullen niet stoppen met de schuld bij de slachtoffers te leggen.
Op dit eigenste forum zitten er ook zo.

Er zitten hier inderdaad ook zo'n figuren. Doen zo dit omdat ze het echt geloven of omdat ze gewoon het omgekeerde willen zeggen van hetgeen hun politieke tegengangers denken en zeggen? Dat laatste is zeer populair bij links in dit land.

Yordin 19 januari 2015 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7507816)
Een VRT-journalist in De Morgen, dat spreekt op zich al boekdelen. Het is toch onvoorstelbaar hoe ze het nooit gaan leren, toch?

Demorgen en de VRT = de nieuwe dag allemaal?

Antoon 19 januari 2015 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7507820)
Zou die dat schrijven om te trollen of zou die dat echt menen?

Die meent dat. Onvoorstelbaar, toch?

Knuppel 20 januari 2015 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7508555)
Die meent dat. Onvoorstelbaar, toch?

Ja, die meent dat.
Ik kan voor zoveel zotternij maar één verklaring bedenken, en dat is dat ze het zo bont hebben gemaakt dat ze niet meer terug kunnen, maar moeten doorgaan op de ingeslagen weg.
Ze kunnen toch niet gaan toegeven dat Dewinter gelijk had? :lol:

Toen ik nog niet lang kon zwemmen wilde ik ook eens van de hoogste wipplank in het zwembad duiken. Toen ik daar hoog en (nog) droog stond besefte ik dat ik me vergist had. Als ik me niet belachelijk wilde maken moest ik echter springen. Ik kòn dus niet anders meer dan doorgaan.

daiwa 20 januari 2015 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7507825)
Zo tekenend, zo herkenbaar !

Dat hij zoiets in De Morgen schrijft, daar zullen weinigen van wakker liggen.

Maar dat dit soort journalisten op de BRT voor de "neutraliteit" moeten instaan, dat is zorgelijk.

De VRT heeft heden bijna een voltijdse bezigheid om de islam uit de wind te zetten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be