Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Noodtoestand uitgeroepen in Macedonië. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=222172)

Peche 24 augustus 2015 15:28

Waar kan ik deelnemen om ons hieruit te halen? :twisted:

de vuile muilekoek 4 september 2015 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7790953)
Leer met Uw buren omgaan en indien U geschikt bent, bewapen U nu.

Dat is realiteit.

We zijn nu enkele dagen verder hé , wat zien we helpende mensen die zich braaf geroepen voelen om te helpen eten en kleren uitdelen enz.. , ok , maar wat met de komende jaren ik stel mij die vraag ...hoe moet zoiets verder ... jammer allemaal dat dit nu ons nieuwe landschap en nieuw leven gaat worden ik dacht een mooier oude dag gepland te hebben...na een leven van ten dienst te staan voor alles en iedereen ... zo een leven zoals nu is uitzichtloos voor iedereen op den lange duur , en de winter komt eraan... iedere dag overspoelt met het nieuws en die ellende blijven aanzien ,, gaat velen geestelijk ziek maken...denk ik ..

Charlie don't Surf 4 september 2015 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7807255)
We zijn nu enkele dagen verder hé , wat zien we helpende mensen die zich braaf geroepen voelen om te helpen eten en kleren uitdelen enz.. , ok , maar wat met de komende jaren ik stel mij die vraag ...hoe moet zoiets verder ... jammer allemaal dat dit nu ons nieuwe landschap en nieuw leven gaat worden ik dacht een mooier oude dag gepland te hebben...na een leven van ten dienst te staan voor alles en iedereen ... zo een leven zoals nu is uitzichtloos voor iedereen op den lange duur , en de winter komt eraan... iedere dag overspoelt met het nieuws en die ellende blijven aanzien ,, gaat velen geestelijk ziek maken...denk ik ..

... nog een die in bedje van zelfmedelijden kruipt , leg je planning eens naast dat van een willekeurige vluchteling , benieuwd wie het verste van zijn ideaal beeld verwijderd is ...

SDX 4 september 2015 09:29

De "vluchteling" die Blg. of Dtsland bereikt, heeft z'n ideaalbeeld bereikt, dat was toch waarnaar gestreefd werd.

Vooral als alle Charlie's & C° de daad bij 't woord voegen en elk 'n paar gezinnen zèlf opvangen in de warmte en veiligheid van hun eigen huis, instaan voor de financiële kant vd zaak en verantwoordelijk gehouden worden voor hun opvangezinnen.

Charlie don't Surf 4 september 2015 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7807329)
De "vluchteling" die Blg. of Dtsland bereikt, heeft z'n ideaalbeeld bereikt, dat was toch waarnaar gestreefd werd.

Vooral als alle Charlie's & C° de daad bij 't woord voegen en elk 'n paar gezinnen zèlf opvangen in de warmte en veiligheid van hun eigen huis, instaan voor de financiële kant vd zaak en verantwoordelijk gehouden worden voor hun opvangezinnen.

... ik betaal u pensioen al , trouwens wat weer is het in Spanje ?

TREBRON 4 september 2015 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 7807348)
... ik betaal u pensioen al , trouwens wat weer is het in Spanje ?

en die nieuwkomers gaan uw pensioen betalen...................??????

Peche 4 september 2015 18:13

Omar en Jef kwestie ? :)

TREBRON 4 september 2015 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 7792126)
Ze komen allemaal naar hier omdat het hier nu éénmaal veel beter is dan in zo'n baviaanlanden.

En dat is de oorzaak dat Europa binnen enkele jaren ook een bavianenland gaat worden.
Een goede raad , leer te overleven met 10% van uw huidig inkomen want meer ga je niet meer krijgen. De havenbaas wil er al direkt 500 vluchtelingen aanwerven( tegen een hongerloon) als hij evenveel Belgische havenarbeiders mag buiten zwieren. Zo zullen er nog wel volgen.

Libro 4 september 2015 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7788685)
Gewoon laten afkomen heel Syrië heel Afrika heel Iran heel Irak heel is dat een beter idee ? binnen paar jaar burger oorlog in EU ?

Ik zou al een inventaris van onze belangrijkste kunst schatten maken en een evacuatieroute hiervoor uitstippelen, voor het geval IS hier komt beeldenstormen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be