Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   emigreren naar Korea (of een ander land in Azië) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231386)

Tavek 1 mei 2016 14:01

Een goed idee bembem.

fred vanhove 1 mei 2016 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8088256)
Ga naar Noord-Korea,je hebt toch al een commie-avatar,na 6 maand in een hongerkamp zie je er uit als zo een lekker aziatisch ding.

Lekker ding ? Jij moest toch niet weten van Aziaatjes ?

Rahowa 1 mei 2016 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8088422)
Lekker ding ? Jij moest toch niet weten van Aziaatjes ?

Van geen enkel vreemd ras,maar ik zal niet ontkennen dat veel van de spleetoogjes er van uit estetisch standpunt bekeken er niet slecht uitzien.Overigens zal ik me er nooit toe verlagen om een 25 jaar jonger hongerend huppelkutje uit een van die landen te kopen.

bembem 1 mei 2016 20:50

dat klopt, afgezien van m'n gewicht val ik nog wel mee hehehehehehe :-))))))))))))

bembem 1 mei 2016 20:51

Vigilante got banned?????????????

bembem 1 mei 2016 20:52

iets met food beginnen is idd nog geen slecht idee ...

Eyjafjallajökull 1 mei 2016 21:07

Misschien toch eerst eens checken of ze daar ook een RIZIV (LIZIV?) hebben die zo soepel invaliditeitsuitkeringen uitreikt ?

SDX 1 mei 2016 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8088828)
iets met food beginnen is idd nog geen slecht idee ...

Vooral in Noord Korea gaat dat aanslaan.
Hoeven de mensen geen gras en/of boomschors meer te eten. 😆

Mindset 1 mei 2016 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8087809)
hoezo? ik ben 100% bij m'n verstand -> i shall no longer be oppressed nor patronized by the evil white man, and be what i was intented to be: a yellow citizen in a yellow world, yep!!!!

ik heb veel respect voor Belgen van Aziatische origine. "Evil white man"..? waar heb je het toch over? De politici? Dat klopt, maar wee dan wat concreter, niet veralgemenen, yep!

bembem 1 mei 2016 21:25

is beeldspraak Mindset, lol

Henri1 1 mei 2016 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8088505)
Van geen enkel vreemd ras,maar ik zal niet ontkennen dat veel van de spleetoogjes er van uit estetisch standpunt bekeken er niet slecht uitzien.Overigens zal ik me er nooit toe verlagen om een 25 jaar jonger hongerend huppelkutje uit een van die landen te kopen.

Dat is dan ook weer duidelijk.

Tavek 1 mei 2016 23:05

De evil white man houdt u in leven...toon eens wat dankbaarheid.

bembem 1 mei 2016 23:14

Tavek 't is niet dat ik ondankbaar ben maar blanken hebben mij al veel leed berokkend, dus tja daarmee 'the evil white man' .... of vind jij het soms normaal dat wildvreemden je 'ni hao' of "konnichiwa' toeroepen in het openbaar .... is allesbehalve prettig, daarmee dat ik eens in een omgeving wens te vertoeven waar dat niet het geval zal zijn :evil::evil::evil::evil:

Tavek 1 mei 2016 23:21

Ik hoop niet dat ge op uw visum applicatie moet antwoorden op de vraag of u ooit psychologische problemen heeft gehad/en/of in behandeling bent hiervoor.

Voor de VS moet je dit wel degelijk doen. Dan gaat uw zotverklaring u zuur opbreken.

bembem 1 mei 2016 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8089008)
Ik hoop niet dat ge op uw visum applicatie moet antwoorden op de vraag of u ooit psychologische problemen heeft gehad/en/of in behandeling bent hiervoor.

Voor de VS moet je dit wel degelijk doen. Dan gaat uw zotverklaring u zuur opbreken.

Het is dan ook niet de VS .... ik kan zelfs de Koreaanse nationaliteit terugkrijgen als ik dat wil, en dan heb ik m'n kr burgerrechteh terug, yep :-))))))))

Tavek 1 mei 2016 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8089015)
Het is dan ook niet de VS .... ik kan zelfs de Koreaanse nationaliteit terugkrijgen als ik dat wil, en dan heb ik m'n kr burgerrechteh terug, yep :-))))))))

Ik zou zeggen: gogo !

Xenophon 1 mei 2016 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8089004)
Tavek 't is niet dat ik ondankbaar ben maar blanken hebben mij al veel leed berokkend, dus tja daarmee 'the evil white man' .... of vind jij het soms normaal dat wildvreemden je 'ni hao' of "konnichiwa' toeroepen in het openbaar .... is allesbehalve prettig, daarmee dat ik eens in een omgeving wens te vertoeven waar dat niet het geval zal zijn :evil::evil::evil::evil:

Konnichiwa Chinees?
: D

Tavek 1 mei 2016 23:52

ni hao bembem !

Gamla 1 mei 2016 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8087820)
pls do not compare me with the struggles of a north korean citizen, me i'm the author of 'Séoul blues' by the way .. and other books will follow hehehehehe :-))))))))))

Dit is een nederlandstalig forum.

Snap jij nu echt niet dat Stormram je goede raad geeft?

eno2 1 mei 2016 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8089039)
ni hao bembem !

Niet op letten Bem, pesten is zijn hoofdberoep


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be