Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Europese moslims zijn extreem gematigd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214991)

cookie monster 11 maart 2015 00:22

Zegt de ene gelovige tegen een ander gelovige:
"Ik ben gelovig , jij bent ongelovig !!"
of
"Ik ben geloviger dan jou !!"
Antwoordt een ander gelovige aan de ene gelovige:
"Ik ben gelovig , jij bent ongelovig !!"
of
"Ik ben geloviger dan jou !!"

Wie heeft er dus gelijk ??

Knuppel 11 maart 2015 01:37

Ik.
Ze zijn allemaal een aantal vijzen kwijt.

schaakspeler 11 maart 2015 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN (Bericht 7569200)
Religieuze wetten zijn belangrijker dan de seculiere wetten:
Dat is het fundament van islam.

Alle godsdiensten zijn op zo 'n fundament gebouwd. Zij verkondigen immers zogezegd de absolute waarheid. Dat impliceert dat iedere wet die strijdig is met een of andere stelling uit dat geloof verkeerd is.
Enfin, onze seculiere rechtspraak heeft Sharia4Belgium toch al gedegradeerd tot Jail4Sharia :lol:.

MultiMAN 11 maart 2015 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler (Bericht 7570975)
Enfin, onze seculiere rechtspraak heeft Sharia4Belgium toch al gedegradeerd tot Jail4Sharia :lol:.

Het Sharia4Belgium project loopt nog altijd. Jij hebt het over Sharia4Syria, een zijproject.

zonbron 11 maart 2015 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN (Bericht 7556355)
Dat blijkt uit een Brits onderzoek. Slechts een kwart heeft sympathiëen voor de Charlie Hebdo aanvallers. 75% vind dat geweld voor Mohamed cartoons niet kan. 95% voelt loyaliteit tov het land waarin ze verblijven. 75% hangt dus de "Euro Islam" aan, want zij stellen dat de Westerse maatschappij compatibel kan zijn met islam.
...

Ook U lijkt me inderdaad super 'gematigd' hoor. Tewerkgesteld bij sectie Brussel, Antwerp of de speciale afdeling Geel?

zonbron 11 maart 2015 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN (Bericht 7571063)
Het Sharia4Belgium project loopt nog altijd. Jij hebt het over Sharia4Syria, een zijproject.

Laat eens wat los over die zijprojectjes of moet U daar eerst toelating voor vragen? Een langdurige procedure of kan het ook snel gaan?

Universalia 14 maart 2015 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7556367)
Fijn. Wat wil je nu aantonen?
Dat ook de Islam gematigd is?

Bij mij kwam het dan weer over als een enorm slechte en veels te vroege 1 April grap. :oops:

alice 15 maart 2015 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN (Bericht 7569286)
Waarom niet? De Westerse samenleving is niets meer dan een tijdsgebonden paradigma. De decadente atheïstische fase waar het zich nu in bevind, blijft niet eeuwig duren.

Grappig dit antwoord op de stelling dat islam niet past binnen een Westerse samenleving!
U illustreert namelijk de stellingname, wie denkt dat onze cultuur en " tijdsgebonden decadente atheistische fase is" heeft hier geen toekomst en hoort hier niet thuis, omdat dit soort ideeen een bebreiging vormen voor de Westerse cultuur.Gelukkig zijn er nog moslims met andere opvattingen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be