Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Halt aan de verloedering van dit forum. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187259)

hollande 5 juni 2013 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6667014)
Ik denk dat hij van nick veranderd is wanneer Hollande "moi-président" is geworden. Subtiel ben je niet, NVAer.
Later is zijn avatar ook veranderd, wat ik jammer vond.

die raafjes denken dat ze alles weten en mogen, de rest die niet bij het verheven clubje van nvaerkes moet zwijgen en gaan werken. :-D

meneer 5 juni 2013 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6666227)
Helaas pindakaas maar de forumregels zijn, net als de grondwet, niet meer dan een vodje papier.

Er zijn bijvoorbeeld een handvol dubbelnicks die constant met zichzelf praten, een aantal overduidelijk trolls die immer doortrollen, scheldmonsters, consequente persoonlijke aanvallen en meer. Als ik daarover een opmerking maak krijg ik een moderator over me heen en infraction punten ...

Ik ben helemaal voor open discussie, maar dan is een adequate moderatie broodnodig die onder meer dubbelnicks, trolls en quotevervalsing aanpakt. Het probleem ligt 100% bij de moderators die geen idee hebben hoe ze een forum fatsoenlijk dienen de runnen. Waarschijnlijk een complete burn-out na zoveel jaren politics.be, na zoveel jaar dezelfde discussies tussen dezelfde partijen. Dit is gewoon een trollforum geworden van het niveau 4chan.

Waarvan uzelf een representatief voorbeeld bent ?

meneer 5 juni 2013 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666317)
Ik verander geen post van anderen. Ik stel dat men van de post van anderen moet afblijven. Al dan niet zogenaamd 'fixed'. Punt uit.

Wat word daar eigenlijk mee bedoelt, als men " fixed " schrijft ( en verder niets meer ) ?

Charlie don't Surf 5 juni 2013 23:22

http://www.youtube.com/watch?v=gySqeR5bx3g

reservespeler 6 juni 2013 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6666341)
"Echte waal" is niet alleen verantwoordelijk, dat zeg ik ook in mijn bericht. Maar hij is er wel mee begonnen en doet het ook zeer frequent. De Vlaams-nationalisten die regelmatig postings vervalsen zou ik wel graag leren kennen. Ik zal echter veel geduld moeten hebben vrees ik.

Wij hebben het inderdaad niet nodig om postings te vervalsen. De feiten aanklagen is al erg genoeg.

reservespeler 6 juni 2013 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666346)
Maar mens, toen de vervalsingen begonnen, was Echte Waal niet eens op het forum.

Knuppel begon die weg al op te gaan in 2006.

Bent u daar zeker van?
mss onder een andere naam?

reservespeler 6 juni 2013 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6666361)
Persoonlijke topic

Strafbaar

Is dit een persoonlijke topic?????????????????

Ik deel die mening alvast niet!!!!!!!!!

reservespeler 6 juni 2013 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6666372)
Het forumreglement bepaalt dat en ik heb gedrukt.

Goed bezig jongen.

reservespeler 6 juni 2013 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6666372)
Het forumreglement bepaalt dat en ik heb gedrukt.

Goed bezig jongen.

reservespeler 6 juni 2013 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666451)
Dit schreef reeds aan reservespeler in december 2012:

Ik heb er toen zelf bijgeschreven dat ik de post iets aangepast had.
Als dit schriftvervalsing is, dan weet ik het niet meer.
Maar ja, jij zal ....

reservespeler 6 juni 2013 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6666467)
Fixed.

Het betreft uiteraard het gedeelte in bold.

Pas op, je hebt zijn post aangepast!:-D

reservespeler 6 juni 2013 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6666901)
Zegt de man die hier sinds 2010 geregistreerd is.

Ik zit hier al jaren onder één en dezelfde nick en begrijp écht niet wat er zo leuk aan is om meerdere nicks aan te maken.

Er zijn er hier die suggereren dat er een aantal mensen constant met dubbelnicks aan dezelfde discussies deelnemen, wat ook een manier van valsspelen is, en dan valt al wel eens de naam van het Oosten.

Blijkbaar een correct vermoeden....

Goed opgemerkt!

eno2 6 juni 2013 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6667211)
Goed bezig jongen.

Ja jongen met al je forumervaring.

Deze draad moet verwijderd worden, maar moderatie is veel te mak.

reservespeler 6 juni 2013 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6667343)
Ja jongen met al je forumervaring.

Deze draad moet verwijderd worden, maar moderatie is veel te mak.

We leven gelukkig in een vrij land waarin iedereen zijn mening mag uiten.

U bent van mening dat deze draad moet verdwijnen.
Ik ben van mening dat deze draad recht van bestaan heeft.

Dat de moderatie niet altijd is wat ze zou moeten zijn, dat is een feit. U mag wel niet uit het oog verliezen dat de moderatie nog altijd uit vrijwilligers bestaat. Niets belet u om zich kandidaat te stellen als moderator.

eno2 6 juni 2013 17:54

Ik begrijp niet waarom Robert t iets mag waarvoor ik een paar keer zwaar bestraft ben: een persoonlijke draad openen.

Tony M. 6 juni 2013 18:04

Het niveau op dit forum is ook wel bedenkelijk. Ik hou dit al jaren in de gaten en heel sporadisch plaats ik eens een bericht als ik me niet kan inhouden over iets of zo.

Het taalgebruik van de meesten hier oogt wel intelligent maar ik kan me nog iets zeer goed herinneren.

Ik had lang geleden onder een andere nickname is een draad gestart over het overdreven boete-systeem over rij en rust-tijden bij vrachtwagenchauffeurs.

De commentaar die ik kreeg was op zijn minst achterlijk te noemen. Niets dan haat comments naar vrachtwagen chauffeurs toe en naar mij.

Omdat ik het niet eerlijk vind dat een chauffeur 2500€ boete moet betalen als hij een schijf kwijt is en een rechtzaak aan zijn been heeft waneer hij zijn schijven thuis vergeten is.

Niks dan bullshit kreeg ik over mij hier. En jullie hebben het lef om jullie te moeien met politiek?

Vergeten jullie nooit jullie brooddoos? Zou je daarvoor voor een rechter willen staan verdacht van fraude??

Doe nu maar geen moeite, jullie hebben je ware gelaat getoond toen. Ik ken jullie beter dan jullie denken.

Stingray 6 juni 2013 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tony M. (Bericht 6667877)
Het niveau op dit forum is ook wel bedenkelijk. Ik hou dit al jaren in de gaten en heel sporadisch plaats ik eens een bericht als ik me niet kan inhouden over iets of zo.

Het taalgebruik van de meesten hier oogt wel intelligent maar ik kan me nog iets zeer goed herinneren.

Ik had lang geleden onder een andere nickname is een draad gestart over het overdreven boete-systeem over rij en rust-tijden bij vrachtwagenchauffeurs.

De commentaar die ik kreeg was op zijn minst achterlijk te noemen. Niets dan haat comments naar vrachtwagen chauffeurs toe en naar mij.

Omdat ik het niet eerlijk vind dat een chauffeur 2500€ boete moet betalen als hij een schijf kwijt is en een rechtzaak aan zijn been heeft waneer hij zijn schijven thuis vergeten is.

Niks dan bullshit kreeg ik over mij hier. En jullie hebben het lef om jullie te moeien met politiek?

Vergeten jullie nooit jullie brooddoos? Zou je daarvoor voor een rechter willen staan verdacht van fraude??

Doe nu maar geen moeite, jullie hebben je ware gelaat getoond toen. Ik ken jullie beter dan jullie denken.

Tja wat kan je verwachten van een forum over politiek.

Ik heb het al eens eerder gezegd : volgens mij zit het hier vol politici, die denken dat de realiteit moet beantwoorden aan hun waanbeeld van de realiteit

Xenophon 6 juni 2013 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tony M. (Bericht 6667877)
Het niveau op dit forum is ook wel bedenkelijk. Ik hou dit al jaren in de gaten en heel sporadisch plaats ik eens een bericht als ik me niet kan inhouden over iets of zo.

Het taalgebruik van de meesten hier oogt wel intelligent maar ik kan me nog iets zeer goed herinneren.

Ik had lang geleden onder een andere nickname is een draad gestart over het overdreven boete-systeem over rij en rust-tijden bij vrachtwagenchauffeurs.

De commentaar die ik kreeg was op zijn minst achterlijk te noemen. Niets dan haat comments naar vrachtwagen chauffeurs toe en naar mij.

Omdat ik het niet eerlijk vind dat een chauffeur 2500€ boete moet betalen als hij een schijf kwijt is en een rechtzaak aan zijn been heeft waneer hij zijn schijven thuis vergeten is.

Niks dan bullshit kreeg ik over mij hier. En jullie hebben het lef om jullie te moeien met politiek?

Vergeten jullie nooit jullie brooddoos? Zou je daarvoor voor een rechter willen staan verdacht van fraude??

Doe nu maar geen moeite, jullie hebben je ware gelaat getoond toen. Ik ken jullie beter dan jullie denken.

:D

Zeg het hen maar eens goed Tony.

Wij eisen gerechtigheid voor de vrachtwagenchauffeur.

alfa16vjtd 6 juni 2013 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6667021)
Jij kunt het weten...

Prachtig topic er zijn er hier al twee door de mand gevallen en een derde die zich hier zogenaamd als NVA'er komt mengen.

peter1962 6 juni 2013 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6667872)
Ik begrijp niet waarom Robert t iets mag waarvoor ik een paar keer zwaar bestraft ben: een persoonlijke draad openen.

Bespaar ons alstublieft de scènes waarbij iemand begint te huilen omdat hij zich te kort gedaan voelt...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be