Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130351)

420yeahbaby 17 maart 2010 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646176)
Je laat je leiden door propaganda. Radicalen hebben immers weinig te bieden, laat staan een goede toekomst voor je dochter.

Waar zie jij dat ik me laat leiden door propaganda?
Ik vind juist van mezelf dat ik me mooi in het neutrale midden begeef. Sorry dat ik anders overkom bij jou, maar dan wil ik wel graag dat je dat aantoont zodat ik daar kan aan werken.

420yeahbaby 17 maart 2010 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4646125)
Mijn punt is, als je toch zo bekommerd bent dat een bepaalde groep te groot wordt, dat je dan het beste zelf wat kinderen bij kan maken. Ik deel die angst niet echt en ben dan ook voorstander van een gedwongen geboortebeperking voor iedereen. Maar dat is dan weer een heel ander verhaal.

Ach, angst is een groot woord.
We zijn het oneens.

Ik vind het bedreigend voor onze eigen westerse vrijheid ja.
Geloof is hier al lang uit den boze, we hebben er zo lang over gedaan om ons er eindelijk van los te rukken. Komt er hier ineens een ander geloof op de proppen.
En tjah, los van dat geloof even. Ik vind het helaas jammer dat er teveel straathangende jongeren het Brusselse gewest (en andere streken) onveilig maken.

Vind jij dat dan niet?

Dat het zich in Europa verspreid als een "plaag" vind ik een ernstige zaak.

Retribution 17 maart 2010 18:29

Met welke programmapunten bent u het eens? Volgens mij is er maar een. :D

420yeahbaby 17 maart 2010 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4646135)
Nee, maar dat passen die moslima's hier dan ook niet meer toe. De vruchtbaarheidsgraad van allochtone vrouwen ligt in Nederland en België beduidend lager dan in de landen van herkomst en ook in die landen neemt het kindertal af (wat een rechtstreeks gevolg is van de toegenomen welvaartsgraad).

Maar kijk dan toch eens... niemand van ons kan nog veilig uitgaan 's nachts in brussel, niemand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind jij dat normaal ?

Sorry, maar ik zou mijn dochter nog niet sturen naar scholen waar nog maar 30% van islamitische afkomst is. Gewoon omdat er dan minstens 10% kutzakken tussen zitten.

420yeahbaby 17 maart 2010 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646185)
Met welke programmapunten bent u het eens? Volgens mij is er maar een. :D

Over welk programmapunt heeft U het nu?
Ik kan niet meer volgen hoor, het lijkt me erop dat jij aan het denken bent geraakt, maar dat dat niet overeenstemt met mijn exacte bedoeling.

Of is dit bericht niet voor mij?

Gwyndion 17 maart 2010 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4646108)
Ok 2 kinderen. Van mijn parten mogen mensen er zelfs tien houden.
Zo lang ze de middelen hebben en het potentie ze de opvoeding te geven die nodig is.
Maar dat is niet wat ik bedoelde, hij zei duidelijk dat we meer kinderen moeten maken om de overhand te behouden.

Maar als je kijkt dat de wereldbevolking op amper een halve eeuw verdubbeld is, if not more, ... zijn we inderdaad op weg naar een overbevolking.

De max op 2 kinderen leggen is dus zeker geen schandalig voorstel, het is logisch zelfs.

Islam zegt: maakt zoveel mogelijk kinderen en verspreid u over de gehele wereld.
Moslims beweren bij hoog en laag dat de Koran en het woord van Allah van alle tijden op toepassing is. Maar is zoveel mogelijk kinderen maken nog van toepassing in een wereld van vandaag?

Oh daar ben ik het mee eens, niemand zou meer kinderen mogen hebben dan dat hij verantwoord kan opvoeden (wat dus zou betekenen dat een deel mensen geen kidneren zouden mogen hebben). Ja, religieuze mensen en geboortebeperking gaat zelden samen, een van de redenen waarom de kerk zo tegen condooms is als je het mij vraagt...

Retribution 17 maart 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4646186)
Maar kijk dan toch eens... niemand van ons kan nog veilig uitgaan 's nachts in brussel, niemand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind jij dat normaal ?

Sorry, maar ik zou mijn dochter nog niet sturen naar scholen waar nog maar 30% van islamitische afkomst is. Gewoon omdat er dan minstens 10% kutzakken tussen zitten.

Ik heb nooit problemen bij het uitgaan in brussel nogthans. Dus uw stelling klopt niet.

Dus je zegt dat 80% niet deugt voor je het geprobeert hebt. Niet meer dan assumpties dat op weinig gebaseert is.

Xenophon 17 maart 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4646170)
niet dan?

Waarom doet hij er dan niets aan?

Xenophon 17 maart 2010 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646198)
Ik heb nooit problemen bij het uitgaan in brussel nogthans.

Dat heeft er niets mee te maken, dat is op zijn best anekdotisch bewijs.

Carnivore 17 maart 2010 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4646200)
Waarom doet hij er dan niets aan?


Tja, wat kan de gemiddelde blanke man doen aan het probleem?
Zoals de Serviers? En masse, de moslims deporteren als ze zich niet gedragen?

420yeahbaby 17 maart 2010 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646198)
Ik heb nooit problemen bij het uitgaan in brussel nogthans. Dus uw stelling klopt niet.

Dus je zegt dat 80% niet deugt voor je het geprobeert hebt. Niet meer dan assumpties dat op weinig gebaseert is.

OK Ik wil dat gij eens met een groepke schoon mokkes tot brussel (te voet) rondtrekt putteke nacht. Die gehele nacht filmt en het op youtube zet.
I challenge you!

420yeahbaby 17 maart 2010 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4646192)
Oh daar ben ik het mee eens, niemand zou meer kinderen mogen hebben dan dat hij verantwoord kan opvoeden (wat dus zou betekenen dat een deel mensen geen kidneren zouden mogen hebben). Ja, religieuze mensen en geboortebeperking gaat zelden samen, een van de redenen waarom de kerk zo tegen condooms is als je het mij vraagt...

Maar hoe zet je zoiets om in wetgeving zonder radicaal over te komen he :)

Retribution 17 maart 2010 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4646206)
Dat heeft er niets mee te maken, dat is op zijn best anekdotisch bewijs.

Ik ontkracht enkel de ingenomen stelling en de daarbijhorende onnodige stigmatisering die bijdraagt tot de verloedering van Brussel.

Sus Iratus 17 maart 2010 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4646207)
Tja, wat kan de gemiddelde blanke man doen aan het probleem?
Zoals de Serviers? En masse, de moslims deporteren als ze zich niet gedragen?

En dan gebombardeerd worden door de VSA omdat die liever een zwak en verdeeld en daarom multicultureel Europa zien.

Xenophon 17 maart 2010 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4646207)
Tja, wat kan de gemiddelde blanke man doen aan het probleem?

Op zijn eentje niets waarschijnlijk.

420yeahbaby 17 maart 2010 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646214)
Ik ontkracht enkel de ingenomen stelling en de daarbijhorende onnodige stigmatisering die bijdraagt tot de verloedering van Brussel.

neen, zij is pas ontkracht als jij het bewijst :p
Film eens een nachtje stappen door Brussel aub ;)
Ge zult het in mijn mening nooit op youtube krijgen, dat zeg ik je nu al ;)

Maar ik ben fair in uitdagingen, lukt het U wel... moogt ge op mijn kosten tafelen.

Xenophon 17 maart 2010 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646214)
Ik ontkracht enkel de ingenomen stelling en de daarbijhorende onnodige stigmatisering die bijdraagt tot de verloedering van Brussel.

Ja, maar u doet dit met materiaal dat niet aanzien wordt als bewijsmateriaal.

En hoe zou zijn opmerkingen bijdragen tot de verloedering van Brussel? Temeer omdat ze volgens u niet eens waar zijn?

Retribution 17 maart 2010 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4646226)
neen, zij is pas ontkracht als jij het bewijst :p
Film eens een nachtje stappen door Brussel aub ;)
Ge zult het in mijn mening nooit op youtube krijgen, dat zeg ik je nu al ;)

Maar ik ben fair in uitdagingen, lukt het U wel... moogt ge op mijn kosten tafelen.

Dat van u is dan bewezen als jij hetzelfde doet en het op youtube smijt.

Retribution 17 maart 2010 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4646231)
En hoe zou zijn opmerkingen bijdragen tot de verloedering van Brussel? Temeer omdat ze volgens u niet eens waar zijn?

Omdat mensen nu, kuch, bang zouden moeten hebben om in brussel op stap te gaan. Minder inkomsten = verloedering. Les 1 economie.

420yeahbaby 17 maart 2010 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4646237)
Dat van u is dan bewezen als jij hetzelfde doet en het op youtube smijt.

Da kan ik niet, want mijn camera wordt dan gepikt.
Ik zeg, neem de proef op de som. Ga gewoon 's nachts doorheen Brussel op een vrijdagavond.
Het duurt echt niet lang voor je uitgescheten wordt voor vuile Belg of jood of dergelijke.

Het is voor iedereen daar dagelijkse kost geworden. Al eens gesproken met mensen die wonen in Brussel? Al eens gehoord wat zij er allemaal niet moeten bijnemen om in hun hoofdstad te kunnen wonen.

Sorry Retribution, maar hierin kan je mij geen ongelijk geven.
Brussel is een probleem en lang niet meer veilig om in uit te gaan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be