Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   “Misbruikte bompa (63) moest zelfs in de winter op mat op terras slapen” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250255)

Universalia 3 oktober 2019 19:17

“Misbruikte bompa (63) moest zelfs in de winter op mat op terras slapen”
 
“Misbruikte bompa (63) moest zelfs in de winter op mat op terras slapen”

De nieuwsuitzendingen van de laatste haren plakken aan elkaar van berichten waar vreemdelingen, illegalen, bootjesvluchtelingen een hoofdrol in spelen.

Toch blijft men het maar oogluikend toestaan dat die types instaan voor een hele resem gaande van criminele acties tot drug-en mensenhandel.

Citaat:

Het Macedonische koppel zorgde voor heel wat overlast ’s nachts. Tot 2 uur ’s nachts werd er met luide muziek gebarbecued of werd de friteuse aangestoken op het terras. Dan kreeg Jefke ook wel een bordje.
Twee personen werden aangehouden. :roll:

Gelijk terugsturen vanwaar ze gekomen zijn lijkt mij een betere optie of zou dat niet mogen?

Het Verzet 4 oktober 2019 07:20

En dat ze buurvrouw Jeanine maar meesturen:

“Ik kon hem zo geen derde winter laten doormaken”

Twee jaar geen probleem ofwa, maar toch geen derde jaar?

Anna List 4 oktober 2019 07:41

anderzijds, zo van die oude mannen beginnen wel te stinken natuurlijk.
sommige mensen willen dat dan natuurlijk liever niet in huis.

Klein Licht 4 oktober 2019 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9130645)
En dat ze buurvrouw Jeanine maar meesturen

Echt eh

Misschien moeten de flikken hunnen chopper maar eens inzetten om de buitenslapers op te sporen, want op de buren moeten we blijkbaar niet meer rekenen

De schoofzak 4 oktober 2019 12:40

Ik ben wel eens benieuwd hoe straf die folteraars ingepeperd gaan worden.

Bobke 4 oktober 2019 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9130300)
“Misbruikte bompa (63) moest zelfs in de winter op mat op terras slapen”

De nieuwsuitzendingen van de laatste haren plakken aan elkaar van berichten waar vreemdelingen, illegalen, bootjesvluchtelingen een hoofdrol in spelen.

Toch blijft men het maar oogluikend toestaan dat die types instaan voor een hele resem gaande van criminele acties tot drug-en mensenhandel.



Twee personen werden aangehouden. :roll:

Gelijk terugsturen vanwaar ze gekomen zijn lijkt mij een betere optie of zou dat niet mogen?

Terugsturen nadat ze hun straf uitgezeten hebben kijkt mij een beter idee.

andev 5 oktober 2019 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9131166)
Terugsturen nadat ze hun straf uitgezeten hebben kijkt mij een beter idee.

Of meteen terugsturen en er vooral voor zorgen dat ze hier niet meer binnen geraken. Zo'n bajesklant kost de belastingbetaler ongeveer 150 euro per dag!

Hypochonder 5 oktober 2019 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9130645)
En dat ze buurvrouw Jeanine maar meesturen:

“Ik kon hem zo geen derde winter laten doormaken”

Twee jaar geen probleem ofwa, maar toch geen derde jaar?

Kan toch niet dat die man al twee winters buiten sliep? Niemand overleeft zoiets.

Elio di Supo 5 oktober 2019 16:07

Dar Jefke moet toch niet helemaal handelingsbekwaam zijn geweest. Wat belette hem van het gewoon af te bollen of zelf klacht in te dienen. Hij is nog niet eens op pensioenleeftijd.

TheFourHorsemen 7 oktober 2019 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9131975)
Dar Jefke moet toch niet helemaal handelingsbekwaam zijn geweest. Wat belette hem van het gewoon af te bollen of zelf klacht in te dienen. Hij is nog niet eens op pensioenleeftijd.

Vooral omdat hij blijkbaar overdag wel ging werken?

Anna List 7 oktober 2019 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9131841)
Kan toch niet dat die man al twee winters buiten sliep? Niemand overleeft zoiets.

bwa, een palet met wat karton op en een slaapzakske, zo rap vriest niemand dood ze...

Universalia 8 oktober 2019 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9131975)
Dar Jefke moet toch niet helemaal handelingsbekwaam zijn geweest. Wat belette hem van het gewoon af te bollen of zelf klacht in te dienen. Hij is nog niet eens op pensioenleeftijd.

Een eigenaardig voorval is het zeker?

Het komt zelfs al bijna niet geloofwaardig meer over want die man had het best kunnen 'afbollen' als hij wilde.

Of zou de schrik er zo ingezeten hebben dat die Macedoniërs hem gingen zoeken dan?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be