Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Hoe hard haat u Belgie?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74965)

Sinistra 8 januari 2007 18:34

Hoe hard haat u Belgie??
 
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

evilbu 8 januari 2007 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318129)
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

Herinner u het verhaal van de Vlaamse die een taaltest moest afleggen?

Tavek 8 januari 2007 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318129)
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

Ja dat gaat, maar ik denk niet dat ze mensen gelijk u graag zien komen. Ga naar Israel ofzo....

Sinistra 8 januari 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 2318196)
Ja dat gaat, maar ik denk niet dat ze mensen gelijk u graag zien komen. Ga naar Israel ofzo....


In Nederland zijn Joden nog vrij veilig in tegenstelling tot uw apenland.

Sneta 8 januari 2007 20:08

Mogen we de term '' verzuurd'' hier nog eens van stal halen ?

Of is dit politiek niet correct ?

Zeno! 8 januari 2007 20:12

Ik haat Belgie helemaal niet.

Ja, ik vind het een onlogische, niet-werkende, totaal voorbijgestreeftde en nutteloze staatsconstructie, maar 'haten', dat gaat toch wat ver.

ossaert 8 januari 2007 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318129)
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

Het gaat, maar ik denk niet dat 'wij' - ik ben dan wel niet genaturaliseerd, maar kom - op mensen van uw slag zitten te wachten... (... en de ChristenUnie ook niet, zelfs al was u gereformeerd).

Patriot! 8 januari 2007 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2318442)
Ik haat Belgie helemaal niet.

Ja, ik vind het een onlogische, niet-werkende, totaal voorbijgestreeftde en nutteloze staatsconstructie, maar 'haten', dat gaat toch wat ver.

U wil ons land vernietigen maar u haat het niet eens? 8O

Jozef Ostyn 8 januari 2007 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318129)
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

Vrij irrationele houding.

ossaert 8 januari 2007 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2318493)
U wil ons land vernietigen maar u haat het niet eens? 8O

Rationaliteit... Zegt dat woord je iets? Sommige mensen kunnen nu eenmaal over politiek, identiteit en wat dies meer zij praten zonder spontaan een appelflauwte te krijgen of de superlatieven boven te halen. Het gaat niet om 'vernietigen' of 'haten', maar - als ik nu even ook in Zeno!'s naam mag spreken - een rationele benadering voor een probleem dat helaas al te vaak door irrationeel gedaas wordt verziekt.

Jozef Ostyn 8 januari 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert (Bericht 2318512)
Rationaliteit... Zegt dat woord je iets?

Sorry, maar dat is een domme vraag. Hij is BUBer. Het antwoord is dus duidelijk neen.

ossaert 8 januari 2007 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2318533)
Sorry, maar dat is een domme vraag. Hij is BUBer. Het antwoord is dus duidelijk neen.

Point n'est besoin d'espérer pour entreprendre, ni de réussir pour perséverer.

Zeno! 8 januari 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert (Bericht 2318512)
Rationaliteit... Zegt dat woord je iets? Sommige mensen kunnen nu eenmaal over politiek, identiteit en wat dies meer zij praten zonder spontaan een appelflauwte te krijgen of de superlatieven boven te halen. Het gaat niet om 'vernietigen' of 'haten', maar - als ik nu even ook in Zeno!'s naam mag spreken - een rationele benadering voor een probleem dat helaas al te vaak door irrationeel gedaas wordt verziekt.

Jij mag meer in mijn naam spreken :thumbsup:

Patriot! 8 januari 2007 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2318533)
Sorry, maar dat is een domme vraag. Hij is BUBer. Het antwoord is dus duidelijk neen.

Uw haat voor BUB'ers (jaaaaaaa ik ken uw antwoord al, ge gaat nu zeggen dat ge er enkel mee wilt lachen :roll: Dat verbergt uw echte beweegreden geenszins hoor.) is hilarisch, Jozef. ;)

ossaert 8 januari 2007 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2318543)
Jij mag meer in mijn naam spreken :thumbsup:

Tijd om de politiek in te gaan dan?

Flippend Rund 8 januari 2007 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318129)
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

Waarom emigreer je niet naar Israel?

Sneta 8 januari 2007 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2318594)
Waarom emigreer je niet naar Israel?

Inderdaad

Als het hier dan toch zo slecht is, ga dan naar je land van belofte.
(Maar 'k raad je aan om niet teveel met de bus te reizen...)

1handclapping 8 januari 2007 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318129)
Is het mogelijk als je de Belgische nationaliteit hebt zomaar te verhuizen naar Nederland, dwz een Nederlandse bankrekening te nemen, een hypotheek verstrekt te krijgen, een huis in Nederland te kopen en tenslotte genaturaliseerd te worden tot Nederlander??? Nederlanders op dit forum laat u horen en ja ik HAAT Belgie!!!!!

Mogelijkerwijze wordt binnenkort de Belgische, Franse, Duitse, Nederlandse, Letse, Litouwse, Poolse, Britse, Griekse, Spaanse, Portugese, Luxemburgse, Italiaanse, Estische, Bulgaarse, Slovaakse, Sloveense, Tsjechische, Hongaarse, Duitse, Poolse, Maltese, Cyprische, Roemeense,Ierse, Oostenrijkse, Zweedse en Deense nationaliteiten allemaal afgeschaft en vervangen door een EU nationaliteit..

Als U deze eveneens haat, kunt U misschien aanb de rand van de EU gaan wonen om de emiigratie naar een Niet-EU staat te overwegen maar bij
Kroatië, Servië, Montenegro, Macedonië, Turkije, Oekraïne loopt U een redelijk hoog risico dat die landen ook ooit eens lid van de EU zullen worden.

Het zou nuttig zijn aan te geven wat U precies aan dat "nationaliteitsbegrip" haat ? De voordelen ervan ? Ik kan me voorstellen dat sommige in kerken slapende Iraniërs met plezier met U zouden willen ruilen.

1handclapping 8 januari 2007 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 2318250)
In Nederland zijn Joden nog vrij veilig in tegenstelling tot uw apenland.

"Veiligheid" is een nogal subjectief begrip. Ik kan U verzekeren dat België in het algemeen bij "de joden" een grote populariteit geniet. Meer dan eens was de eerste daad van joodse zakenvrienden vanuit New York om in Zaventem een taxi naar "Kleinblatt" te nemen - een bekende zaak die ik aan iedereen ook Belgiëhaters kan aanraden.

Bovenbuur 8 januari 2007 21:01

Nederlanders zijn niet tolerant, ze zijn lui, zodra er weer geld te verdienen is met het uitleveren van joden beginnen we weer.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be