Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   YES: Polen wil Duitsland herstelbetalingen vragen voor oorlogsschade (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239949)

Nr.10 3 augustus 2017 23:47

Dit gezegd zijnde, de Polen zijn een probleem. Ze hebben een onverwerkt verleden met zowel Rusland als Duitsland. Niet voor niets dat de Angelsaksen bij hun pogingen tot destabilisatie van de EU Polen uitkiezen als doelwit.

Nr.10 3 augustus 2017 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8502080)
Wel wel.
Wat is de verzamelde burgertrutterij hier ineens vergevingsgezind voor de nazi's. :lol:

Het grote geld kiest altijd partij voor zulke stromingen.
Voor het grote geld zijn deze stromingen een handig machtsinstrument.

Elio di Supo 4 augustus 2017 06:37

Nu is het wachten voor Polen om een schadeclaim in te dienen bij Rusland.

Voor Duitsland om een schadeclaim in te dienen voor het platgooien van Dresden, Berlijn, Hamburg.

Voor Nederland om een schadeclaim in te dienen voor het platgooien van Rotterdam.

Voor Nederland om een schadeclaim in te dienen bij Denemarken voor het platbranden van Dorestad (thans Wijk-bij-Duurstede) door de vikingen.

Voor Belgie om een claim in te dienen bij Spanje voor de wandaden gepleegd tijdens de Spaanse Furie.

Vlad 4 augustus 2017 07:03

Laat Duitsland het stuk Polen terug kopen dat ooit Duitsland was :]

tomm 4 augustus 2017 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8502029)


AFDOKKEN, BITCH.





Het is psychologisch ook sterk gespeeld van Polen om Merkel opnieuw publiekelijk in verband te brengen met het Duitse naziverleden.
Dit is dé manier om haar te treiteren en dat had eerder ook al Erdogan begrepen.

Bovendien is het enorm grappig. :lol:


Vooral erg primitief, en getuigt van weinig fantasie. Ik denk dat Merkel daar geen seconde van wakker ligt. Zelf ben ik geen grote fan, maar zulke kwesties, zeker binnen de EU, vereisen nu eenmaal een diplomatische aanpak. Kascinski is trouwens ook degene die nog steeds beweert dat de Russen z'n broer vermoord hebben, zelfs al heeft internationaal onderzoek aangetoond dat hij omkwam omdat hij z'n piloot bevool geen rechtsomkeer te maken ondanks de dikke mist.
Dat is zo'n mannetje dat alleen maar vijanden maakt, dat heeft hij gemeen met Erdogan.

tomm 4 augustus 2017 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8502261)
Nu is het wachten voor Polen om een schadeclaim in te dienen bij Rusland.

Voor Duitsland om een schadeclaim in te dienen voor het platgooien van Dresden, Berlijn, Hamburg.

Voor Nederland om een schadeclaim in te dienen voor het platgooien van Rotterdam.

Voor Nederland om een schadeclaim in te dienen bij Denemarken voor het platbranden van Dorestad (thans Wijk-bij-Duurstede) door de vikingen.

Voor Belgie om een claim in te dienen bij Spanje voor de wandaden gepleegd tijdens de Spaanse Furie.

De Turken zullen ook flink mogen betalen aan de Grieken. En de Mongolen aan zowat heel Eurazië, de Britten aan zowat de helft van de wereld, die gaan dan direct failliet. De Amerikanen aan Vietnam, Irak, Afghanistan, Panama, de Filipijnen, enzovoort. En de Belgen aan Congo. Maar de Italianen dan weer aan België voor de inval van Julius Caesar.

cato 4 augustus 2017 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8502085)
Polen is het volgende probleemkind van de EU.

Oplossing: structuurfondsen en landbouwsubsidies stopzetten.

Polen past niet bij de EU.
Ze kunnen beter teruggaan naar Rusland.

cato 4 augustus 2017 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8502225)
Het grote geld kiest altijd partij voor zulke stromingen.
Voor het grote geld zijn deze stromingen een handig machtsinstrument.

Trump vindt Polen een geweldig land , met de Trump- en Poetin mentaliteit.
Zo gaat het altijd met dit soort megalomane lieden.

^_^ 4 augustus 2017 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8502059)
Dit is reeds lang geleden geregeld en afgesloten.

Wat mij betreft ook. Mijn grootvader was oorlogsinvalide, maar daar heeft de huidige generatie niks meer mee te maken.

Blue Sky 4 augustus 2017 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8502085)
Polen is het volgende probleemkind van de EU.

Oplossing: structuurfondsen en landbouwsubsidies stopzetten.

Merkel en Juncker ( niet toevallig CDU ) zijn de probleemkinderen van de EU daar ze maatregelen door de strot van de burgers rammen waarmee deze hoegenaamd niet akkoord zijn.

Dat Polen niet akkoord gaan met de migratie politiek van Europa, is niet meer dan normaal en is ook terecht. In Australië en VS nemen ze maatregelen om zich duurzaam te beschermen, In Europa neemt men alle grut van overal op.

^_^ 4 augustus 2017 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8502059)
Dit is reeds lang geleden geregeld en afgesloten.

Wat mij betreft ook. Mijn grootvader was oorlogsinvalide, maar daar heeft de huidige generatie niks meer mee te maken.

Thuleander 4 augustus 2017 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 8502270)
Vooral erg primitief, en getuigt van weinig fantasie. Ik denk dat Merkel daar geen seconde van wakker ligt.

Nee hoor, ik vind het net erg goed gevonden.
En vooral dan het feit dat Merkel publiek wordt geconfronteerd en geassocieerd met het naziverleden van Duitsland.
Dat raakt die oude taart right in the mothafucking feels.
En dus moeten ze dat blijven doen. Non stop.

Voltian 4 augustus 2017 10:32

Hier zit niets meer achter dan plat trolling.

Beetje zorgwekkend dat de nieuwe populisten in Amerika en Europa trolling naar het nationaal politiek niveau beginnen te trekken.

contraire doen om contraire te doen omdat sommige kiezers dat nu eenmaal leuk vinden. Ne keer goed tegen schenen sjotten, niet om iets te bereiken maar omdat tegen schenen sjotten fijn kan zijn.

Zorgwekkend.

Thuleander 4 augustus 2017 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 8502345)
Zorgwekkend.

Vooral voor het globalistisch establishment en degenen die eraan verdienen.

De gewone man in de straat heeft niks te verliezen.

Bad Attila 4 augustus 2017 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8502351)
Vooral voor het globalistisch establishment en degenen die eraan verdienen.

De gewone man in de straat heeft niks te verliezen.

Blijkbaar leef je nog steeds in uw droomwereld waar je met uw playmobils kunt spelen. :lol:

Voltian 4 augustus 2017 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8502351)
Vooral voor het globalistisch establishment en degenen die eraan verdienen.

De gewone man in de straat heeft niks te verliezen.

Daar valt iets voor te zeggen.

Maar gewoon tegen de schenen sjotten om tegen de schenen te sjotten, gaat dat uw zaak vooruit helpen denkt ge? Het zal u effe beter doen voelen, want "ge hebt ze effe pijn gedaan", maar that's it.

De grond van zo'n redenering is "als ik niks krijg, dan zorg ik ervoor dat niemand iets krijgt". Is dat waar ge voor staat?

TV-verslaafde 4 augustus 2017 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8502323)
Nee hoor, ik vind het net erg goed gevonden.
En vooral dan het feit dat Merkel publiek wordt geconfronteerd en geassocieerd met het naziverleden van Duitsland.
Dat raakt die oude taart right in the mothafucking feels.
En dus moeten ze dat blijven doen. Non stop.

Merkel is te geprogrammeerd, je improviseert er op los en doet rare schijnbewegingen en ze is helemaal in de war. Altijd grappig om explosief en raar uit de hoek te komen. Bij Merkel moet je idd vooral zaken uit het verleden aanhalen.

En dan gooi je bepaalde baits uit waar ze met open ogen in trapt. Trump heeft dit vrij goed onder de knie en het etablissement moet wel om de dag weer een update doen over zijn bedrijvigheden... LOL

Tavek 4 augustus 2017 12:13

Polen uit de EU smijten kan volgens mij niet.

Zomaar sancties opleggen ook niet (unanimiteit, en Hongarije gaat al dwars liggen).

Dus welke opties zijn er ?

Blue Sky 4 augustus 2017 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8502417)
Polen uit de EU smijten kan volgens mij niet.

Alsof die politiek correcte lafaards dat zouden durven ...

Tavek 4 augustus 2017 18:32

Ik weet het, ze zo fel pesten dat ze er zelf uitstappen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be