Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Opmars van islam niet te stuiten: moslims "baas" in de wereld vanaf 2070 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238183)

Universalia 8 april 2017 10:05

Opmars van islam niet te stuiten: moslims "baas" in de wereld vanaf 2070
 
Een iets ouder artikel maar het toch even waard om nagelezen te worden dacht ik?

Opmars moslims

Verder nog enkele andere artikels die mij tijdens het over dat grote Internet surfen opgevallen zijn.

Moslims in opmars naar wereldheerschappij.

1 op 4 Brusselaars heeft islamitische achtergrond

De grootvader van de verlichting was een moslim

Als eerste reactie na het lezen van die artikels zou je haast gaan gillen zo van: Naar de kloten is het!!!!!! 8O

Zipper 8 april 2017 10:19

Jaja, onze volgende generaties staan er echt goed voor :|

dpg 8 april 2017 16:14

Uw volgende generaties zal uitgestorven zijn omdat honden en katten naast selfies maken het belangrijkste om voor te leven was.

Moslims komen in dat verhaal niet voor.

Odol 8 april 2017 21:20

Voor de islam temt het leven niet enkel de dood.
En dan vooral het doden van ongelovige honden.... en katten. :-o

Peche 9 april 2017 07:16

Wat hadden jullie gedacht? Dit is zeer bewust in gang gezet door mensen achter de schermen die onze politiekers verleid hebben. Politiekers werden steeds rijker, maar de landen van die politiekers kregen steeds meer schulden. Door die schulden hebben politiekers maar te lopen waar de schuldeisers ze wijzen te gaan. Wat als de schuldeiser SA is?

de vuile muilekoek 9 april 2017 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8423602)
Uw volgende generaties zal uitgestorven zijn omdat honden en katten naast selfies maken het belangrijkste om voor te leven was.

Moslims komen in dat verhaal niet voor.

Bestaat ratten verdelger nog?

de vuile muilekoek 9 april 2017 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8423602)
Uw volgende generaties zal uitgestorven zijn omdat honden en katten naast selfies maken het belangrijkste om voor te leven was.

Moslims komen in dat verhaal niet voor.

Wat voor zin heeft het kindjes te maken om ze dan te laten afslachten of mishandelen door dat gespuis ....:roll:

Thuleander 9 april 2017 08:21

Dat is normaal.
Zij die bereid zijn te vechten zullen heersen.
Zij die niet willen vechten zullen de slaven worden van degenen die bereid zijn om te vechten.

Maar de moderne Europeaan denkt: 'Ik moet alleen maar een beetje werken en braaf zijn, dan komt alles goed'.
'Vechten is primitief en voor barbaren' denkt die.

Lol.

dpg 9 april 2017 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8423802)
Bestaat ratten verdelger nog?

Je kan doodsimpel euthanasie aanvragen hoor als je het niet meer ziet zitten.

dpg 9 april 2017 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8423817)
Dat is normaal.
Zij die bereid zijn te vechten zullen heersen.
Zij die niet willen vechten zullen de slaven worden van degenen die bereid zijn om te vechten.

Maar de moderne Europeaan denkt: 'Ik moet alleen maar een beetje werken en braaf zijn, dan komt alles goed'.
'Vechten is primitief en voor barbaren' denkt die.

Lol.

Een echte keyboard warrior aan het woord. :roll: :roll:

dpg 9 april 2017 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8423706)
Voor de islam temt het leven niet enkel de dood.
En dan vooral het doden van ongelovige honden.... en katten. :-o

Juist ja, de mensen vergaan maar de selfies blijven bestaan.

de vuile muilekoek 9 april 2017 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8423882)
Je kan doodsimpel euthanasie aanvragen hoor als je het niet meer ziet zitten.

T'is niet zo bedoeld hé ... lezen en begrijpen zijn 2 woorden :mrgreen:

Universalia 9 april 2017 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8423317)
Jaja, onze volgende generaties staan er echt goed voor :|

Uw reactie moet de duisterste vorm van sarcasme geweest zijn denk ik. :-D

Maar gelijk heeft U, onze kinderen en kleinkinderen staan er niet goed voor als men er geen paal en perk aan gaat stellen.

Zoals ik al eerder schreef gooi ik de schuld naar politiek en leiders want dat zijn uiteindelijk de moordenaars van onze jeugd, kinderen en kleinkinderen want ze geven die andere bende gewoon de kans om alles overhoop te zetten.

Seffens toch eens even rekenen hoe oud ik zou zijn in 2070 zomaar voor de grap want dan ben ik al lang voor de pieren. :-D

Midas 15 april 2017 05:01

Onze verlichte leiders verplichten de europeanen een opgedrongen moslim-multicultuur te aanvaarden. De geschiedenis zal uitwijzen dat dit een misdaad tegen de westerse maatschappij zal zijn. De moslims bevolken al de helft van de aardbol, en zijn redelijk agressief en intolerant tov westerlingen, maar de verlichte europese leiders vinden dat de moslims gans de aardbol moeten bevolken, alsof dit hun geboorterecht is. Moslims zouden beter in hun landen van herkomst blijven, en moslim-knuffelaars zouden beter naar de moslimlanden trekken ipv ze naar hier te halen. De multicultuur-utopie zorgt voor een stillaan onleefbare samenleving, en het wordt dringend tijd dat diegenen die daar verantwoordelijk beseffen wat voor onheil ze aangericht hebben, en de rekening daarvoor gepresenteerd krijgen.

Peche 15 april 2017 06:13

Er worden al decennia lang misdaden tegen de mensheid gepleegd.
Bomma en bompa kwamen op tegen onrecht.
Mama en papa leerden dat wij opzij moesten staan voor migranten. Verkozen partijen die meer migranten opnemen en verkiest later dezelfde partij opnieuw.

Uiteraard is dit een misdaad tegen de Westerse samenleving. Maar wat heb jij gedaan om het tegen te houden?

dewanand 18 april 2017 22:30

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8423602)
Uw volgende generaties zal uitgestorven zijn omdat honden en katten naast selfies maken het belangrijkste om voor te leven was.

Moslims komen in dat verhaal niet voor.


ja he, blanke jongeren maken geen blanke kinderen meer. die tijd is voorgoed voorbij.

ook hindoes sterven supersnel uit, met hun ahimsa gejammer.

dus ja, islamieten nemen macht over en maken nu meeste kinderen in europa en rest vd wereld dus zij winnen de neukoorlog van de natuur.

ik heb niets meer om voor te leven over, geen familie, geen kinderen, geen vrouw, en ben kasteloze paria van de parias.

leeg bestaan, alleen een hindoe katten zoontje Wieroe.

Bloem123 4 september 2017 23:23

Als moslims de baas worden in Europa, verhuis ik terug naar mijn familie in Japan.
Vroeger was ik tolerant tegen de Islam, maar als ik keek naar het nieuws is dat onmogelijk voor mij geworen. Ik ben absoluut geen racist hoor maar de Islam is gewoon achterlijk en misdadig. Ik schaam mij ervoor dat ik ooit uit onwetentheid
positief tegen de Islam heb gestaan.
In Japan is er een informele consensus dat de Islam niet thuishoort in de Japanse samenleving, omdat te garanderen geeft Japan samen met Australië de
strengste immigratiewetgeving ter wereld. Hoofddoeken en andere religieuse symbolen zijn taboe in het openbaar leven door de strenge seculiere wetten in Japan. En als er idioten zoals die fameuze Abou-Imran zouden opstaan garandeer
ik u dat ze binnen de 48uur op een vliegtuig gezet. Als ze dit op meer plaatsen in de wereld zouden doen zal hopelijk tegen 2070 de Islam minder invloedrijk zijn als nu.
(mijn exuses voor de schrijfouten, maar mijn spellingssoftware is kapot, Sorry.)
Groetjes Bloem123.

Bloem123 4 september 2017 23:23

En Ik steun Pegida.

Otherwise 4 september 2017 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8423311)
Een iets ouder artikel maar het toch even waard om nagelezen te worden dacht ik?

Opmars moslims

Verder nog enkele andere artikels die mij tijdens het over dat grote Internet surfen opgevallen zijn.

Moslims in opmars naar wereldheerschappij.

1 op 4 Brusselaars heeft islamitische achtergrond

De grootvader van de verlichting was een moslim

Als eerste reactie na het lezen van die artikels zou je haast gaan gillen zo van: Naar de kloten is het!!!!!! 8O


Hoezoe, 2070? Volgens mij valt West-Europa voor 2035...

No Apologies 5 september 2017 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8423602)
Uw volgende generaties zal uitgestorven zijn omdat honden en katten naast selfies maken het belangrijkste om voor te leven was.

Moslims komen in dat verhaal niet voor.

Nochtans heeft een moslim al eens een selfie genomen met mijn hond.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be