Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vliegtuigraces (https://forum.politics.be/showthread.php?t=41632)

skaldis 4 oktober 2005 06:44

Vliegtuigraces
 
Na de autoraces krijgen we binnenkort de vliegtuigraces in de US of A.
*zucht*
*zucht*
Ik ga hier verder niet op in want dan krijg ik de politie op m'n dak.
HAAT!!!!!

maddox 4 oktober 2005 08:18

Skaldis.
Pylon racing is al sinds er vliegtuigen zijn een sport in de USA. En een spectaculaire erboven op.

Je moet niet hypocriet gaan doen, want deze sport is minder gepushed door de grootindustrie dan bijvoorbeeld Indicar of soortgelijke.

skaldis 4 oktober 2005 15:50

Hypocriet ? Heb ik me dan ooit al voor gelijk welke gemotoriseerde sport uitgesproken ?
Ik heb het over de laatste pagina van de Standaard, daar wordt gesteld dat de vliegtuigraces die binnenkort gaan plaatsvinden meer op de formule 1 races gaan gelijken met heuse luchtpistes en tribunes, vliegtuigcircuits in de woestijn. En dat in deze tijden waarin men probeert de bevolking zover te krijgen een beetje spaarzamer om te gaan met energie. Als iemand zelf z'n verantwoordelijkheidniet inziet en neemt is het aan de overheid om door middel van regelgeving paal en perk te stellen aan zulke praktijken en dat cowboy/maffiawereldje voor eens en altijd te sluiten. Gemotoriseerde sporten moeten dringend verboden worden, toch zeker wanneer ze gebruik maken van fossiele brandstoffen. Auto of vliegtuigpiloten die zich daar niet bij neerleggen verdienen de doodstraf. Neuk de spelen wij eisen het brood ! De sponserbedragen waar het ons kent ons al gauw met zal spelen zullen bij zulke vliegtuigraces al helemaal etisch onverantwoord blijken. Dat ze eens een prijs uitschrijven voor de eerste die op een week tijd van oslo naar kaapstad fietst als ze dan toch geld teveel hebben, dan hebben ze geld over om hun personeel beter te betalen en krijgen ze waarschijnlijk nog veel meer naambekendheid ook.

janisgroot 4 oktober 2005 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis
Na de autoraces krijgen we binnenkort de vliegtuigraces in de US of A.
*zucht*
*zucht*
Ik ga hier verder niet op in want dan krijg ik de politie op m'n dak.
HAAT!!!!!

allee, da moet toch wel spektakuleir zijn om te zien
een beetje gelijk F1 alleen zullen de ontplofingen wel wa sjieker zijn

skaldis 4 oktober 2005 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot
allee, da moet toch wel spektakuleir zijn om te zien
een beetje gelijk F1 alleen zullen de ontplofingen wel wa sjieker zijn

Ja vooral als ze opeen knallen zeker .... een kolonie mieren is spektakulairder !

janisgroot 4 oktober 2005 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis
Ja vooral als ze opeen knallen zeker .... een kolonie mieren is spektakulairder !

tja, als ge aan zoiets meedoet weet ge dat dat kan gebeuren. dan moet ge achteraf nie komen bleiten

Khonnor 4 oktober 2005 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot
tja, als ge aan zoiets meedoet weet ge dat dat kan gebeuren. dan moet ge achteraf nie komen bleiten

Zeg, kunnen we geen leeftijdsgrens op dit forum zetten, zoals, toegelaten vanaf 16 jaar of zo....
Dan kunnen snotapen zoals jantjeisklein hun kinderachtige posts hier niet kwijt.

janisgroot 4 oktober 2005 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Zeg, kunnen we geen leeftijdsgrens op dit forum zetten, zoals, toegelaten vanaf 16 jaar of zo....
Dan kunnen snotapen zoals jantjeisklein hun kinderachtige posts hier niet kwijt.

seg nie flauw doen hee
gij moogt hier toch ook komen?

Khonnor 4 oktober 2005 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janisgroot
seg nie flauw doen hee
gij moogt hier toch ook komen?

Ik was er maar wat mee aan het lachen hoor.
Ik wou maar zeggen, probeer de volgende keer u standpunten op een iets minder puberale manier te verwoorden.

janisgroot 4 oktober 2005 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Ik was er maar wat mee aan het lachen hoor.
Ik wou maar zeggen, probeer de volgende keer u standpunten op een iets minder puberale manier te verwoorden.

sorry hee meneer den professor, dat ik maar een gewone werkmens ben
ik zeg gelijk ik het denk jong, maar ik lach er ook al eens graag mee. dus 't is u vergeven


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be