Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   2,5 jaar lang lag slachtoffer van moord dood in haar bed. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240827)

kojak 14 oktober 2017 21:17

2,5 jaar lang lag slachtoffer van moord dood in haar bed.
 
2,5 jaar lang lag slachtoffer van moord dood in haar bed. Nu is ze pas gevonden.

'Een rottende geur kwam uit de slaapkamer van de 68-jarige Marie Conlon in Belfast, toen de politie vrijdag bij haar deur arriveerde. Binnen vonden ze de bewoonster dood op haar bed. Forensische experts zeggen dat ze daar wellicht al van januari 2015 ligt. Al meer dan 2,5 jaar dus.'


-bron-

Dan stel ik me toch de vraag hoe zoiets kan ?
Buren zien niets, en de familie, die reageert dan zo:

'De familie van Marie Conlon blijft verdwaasd achter. “We zijn gechoqueerd om te moeten vernemen dat onze geliefde zus op die manier om het leven is gekomen. De dramatische omstandigheden van haar dood maken het voor ons enorm moeilijk te begrijpen en te accepteren”, laten ze weten aan de lokale media. “Marie was heel geliefd en we zullen met ons allen de tijd moeten nemen om te rouwen.”'

'k weet niet zenne....
Als ik persoonlijk gedurende een tijdje niets meer van iemand hoor, zeker familie, dan neem je toch begot de telefoon, en neemt er niemand op, dan spring ik in mijn wagen om eens te gaan kijken.

2,5 jaar .... 'onze geliefde zus' ...


En dan gaan wij er prat op dat wij 'beschaafde' mensen zijn...

Bach 14 oktober 2017 21:49

Uit het oog uit het hart? Dat hoeft niet zo te zijn.

Xenophon 14 oktober 2017 23:06

Was misschien een gierig kreng.

Ik weet het niet hé.

daiwa 16 oktober 2017 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8549278)
2,5 jaar lang lag slachtoffer van moord dood in haar bed. Nu is ze pas gevonden.

'Een rottende geur kwam uit de slaapkamer van de 68-jarige Marie Conlon in Belfast, toen de politie vrijdag bij haar deur arriveerde. Binnen vonden ze de bewoonster dood op haar bed. Forensische experts zeggen dat ze daar wellicht al van januari 2015 ligt. Al meer dan 2,5 jaar dus.'


-bron-

Dan stel ik me toch de vraag hoe zoiets kan ?
Buren zien niets, en de familie, die reageert dan zo:

'De familie van Marie Conlon blijft verdwaasd achter. “We zijn gechoqueerd om te moeten vernemen dat onze geliefde zus op die manier om het leven is gekomen. De dramatische omstandigheden van haar dood maken het voor ons enorm moeilijk te begrijpen en te accepteren”, laten ze weten aan de lokale media. “Marie was heel geliefd en we zullen met ons allen de tijd moeten nemen om te rouwen.”'

'k weet niet zenne....
Als ik persoonlijk gedurende een tijdje niets meer van iemand hoor, zeker familie, dan neem je toch begot de telefoon, en neemt er niemand op, dan spring ik in mijn wagen om eens te gaan kijken.

2,5 jaar .... 'onze geliefde zus' ...


En dan gaan wij er prat op dat wij 'beschaafde' mensen zijn...

Zo geliefd dat ze 2,5 jaar niet naar haar omkeken. :roll:

kelt 16 oktober 2017 05:55

Misschien sliep ze altijd al graag lang uit?

Anna List 16 oktober 2017 06:02

wat mij vooral verrast is dat er na 2,5 jaar nog steeds een geur van verrotting hangt.

reservespeler 16 oktober 2017 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8550074)
wat mij vooral verrast is dat er na 2,5 jaar nog steeds een geur van verrotting hangt.

Dat begrijp ik ook niet.
De brievenbus
De geliefde familie
Toch veel vraagtekens hoor.

The Paulus Experience 16 oktober 2017 08:12

Verzeker wisten ze het en hebben ze al die tijd haar pensioen geïnd en degelijke dingen.
Normaal staat er na een half jaar een deurwaarder aan uw deur om al uw onbetaalde rekeningen te bespreken etc etc

Vlad 16 oktober 2017 08:14

Er hangt een geurtje aan dat artikel.

cookie monster 21 oktober 2017 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8550122)
Er hangt een geurtje aan dat artikel.

Wel , da' doet denken aan Mr. Methane ;)

reservespeler 21 oktober 2017 06:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8550121)
Verzeker wisten ze het en hebben ze al die tijd haar pensioen geïnd en degelijke dingen.
Normaal staat er na een half jaar een deurwaarder aan uw deur om al uw onbetaalde rekeningen te bespreken etc etc

Wie heeft juist dat pensioen geïnd?
Zal die persoon nu niet door de mand vallen?

dewanand 21 oktober 2017 17:11

ach moderne beschaafde wereld is het nu.

paar weken geleden nog gehoord v telefoon oude hindoe vriendin dat haar hindoestaanse neefje van 40 in den haag twee weken dood thuis lag. vereenzaamd na dood moeder en zeker Zelfmoord geloof ik.

overbevolking oplossen door alle zieke en oude mensen een gratis cyaankali pil te geven is misschien HYPER(on)beschaafd???

hoe definieer je beschaving op een onbeschaafde wijze???

Universalia 21 oktober 2017 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8550052)
Zo geliefd dat ze 2,5 jaar niet naar haar omkeken. :roll:

Best raar inderdaad. Begrijpe wie begrijpe kan. :roll:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be