Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   ‘VS zal zware prijs betalen voor nieuwe sancties’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240376)

Universalia 11 september 2017 21:21

‘VS zal zware prijs betalen voor nieuwe sancties’
 
BRON

Op die bewuste pagina staat ook een artikel over dat men in Noord-Korea een feestje organiseerde, waarschijnlijk om dat alles te vieren wat ze getest hebben. Waaaaaar is da feestjeuuuuuuuhhh!!! (<-die Sarcasmus kon het niet laten tsss)

Citaat:

De VN-Veiligheidsraad zit maandag samen omtrent een nieuw pakket sancties om Kim Jong-un van koers te doen wijzigen na zijn zesde en meest krachtige nucleaire test. Of dat enigszins effect zal hebben valt te betwijfelen, want Noord-Korea heeft alvast gedreigd met vergeldingen mochten die sancties er komen.
Ik blijf nog steeds van mening dat de stormen die de USA teisteren voortkomen door het continue lanceren van raketten en tests doen met kernwapens./waterstofbommen en andere.

Enorme schokken, aardverschuivingen, enorme rookontwikkelingen bij opstijgende raketten die wolkenvelden vormen met alle gevolgen van dien.

Misschien zie ik dat wel weer helemaal verkeerd maar toch ... :oops:

zonbron 12 september 2017 04:16

Hey, zet het gewoon bij de bestaande actuele topics.

Nieuwe draad opendoen betekent ook het onderhouden van deze (inden toegelaten)

Alvast prettige Lente toegewenst.

Boduo 13 september 2017 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8525316)
BRON

Op die bewuste pagina staat ook een artikel over dat men in Noord-Korea een feestje organiseerde, waarschijnlijk om dat alles te vieren wat ze getest
hebben. Waaaaaar is da feestjeuuuuuuuhhh!!! (<-die Sarcasmus kon het niet laten tsss)




Ik blijf nog steeds van mening dat de stormen die de USA teisteren voortkomen door het continue lanceren van raketten en tests doen met kernwapens./waterstofbommen en andere.

Enorme schokken, aardverschuivingen, enorme rookontwikkelingen bij opstijgende raketten die wolkenvelden vormen met alle gevolgen van dien.

Misschien zie ik dat wel weer helemaal verkeerd maar toch ... :oops:

N. Korea dreigt met "vergeldingen" !
Benieuwd wat dat wordt !?

Elio di Supo 14 september 2017 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8526768)
N. Korea dreigt met "vergeldingen" !
Benieuwd wat dat wordt !?

Ze gaan een reality show van Kim Oen uitzenden.

zonbron 14 september 2017 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8527016)
Ze gaan een reality show van Kim Oen uitzenden.

Exactly. En reeds aan de gang. Laat die dikke vetlap maar begaan, 100% show met enige echte nucleaire reacties. Toch, niets aan de hand. We gaan weer even heel gerust slapen. BS, no good. Sleep sleep sleepy... geeuw...

zonbron 14 september 2017 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8525316)
BRON

Op die bewuste pagina staat ook een artikel over dat men in Noord-Korea een feestje organiseerde, waarschijnlijk om dat alles te vieren wat ze getest hebben. Waaaaaar is da feestjeuuuuuuuhhh!!! (<-die Sarcasmus kon het niet laten tsss)





Ik blijf nog steeds van mening dat de stormen die de USA teisteren voortkomen door het continue lanceren van raketten en tests doen met kernwapens./waterstofbommen en andere.

Enorme schokken, aardverschuivingen, enorme rookontwikkelingen bij opstijgende raketten die wolkenvelden vormen met alle gevolgen van dien.

Misschien zie ik dat wel weer helemaal verkeerd maar toch ... :oops:

Stop met overdrijven wat NK betreft AUB. Kim is zeer zeker een achterlijke Oen. Maar de bommen en beslissingen zitten nog steeds bij de militaire leiding van NK. Dus niet bij Bin Kim Oen. En gelooft U me vrij, China en leger NK is niet als deze vuile prullenman. Wees gerust.

zonbron 14 september 2017 11:05

De 'window' 11 tot 13 september wasvolgens AI kritisch. Niets gebeurd... life goes on, as usual.


Mvg,

zb

Nr.10 15 september 2017 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8527186)
De 'window' 11 tot 13 september wasvolgens AI kritisch. Niets gebeurd... life goes on, as usual.


Mvg,

zb

De window was AI kritisch :|


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be