Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   1 jaar na "Bataclan" :( (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235661)

vanderzapig 13 november 2016 01:20

1 jaar na "Bataclan" :(
 
We zijn 1 jaar later na de aanslagen van 13/11/2015 in Parijs.

Jesse Hughes, zanger van Eagles of Death Metal, wordt de toegang ontzegd tot de zaal Bataclan.

Binnenin zingt Sting "Inshallah", een song die een charmante façade moet ophangen over de vluchtelingentsunami die 7 van de 13 terroristen naar hier heeft gebracht.

:Angry2:

Jesse Hughes, in een interview eerder dit jaar:

Citaat:

Q: Islam is crying wolf about Islamophobia in order to anesthetize us and make us easier prey.
A: They know there’s a whole group of white kids out there who are stupid and blind. You have these affluent white kids who have grown up in a liberal curriculum from the time they were in kindergarten, inundated with these lofty notions that are just hot air. Look at where it’s getting them.

SDX 13 november 2016 01:22

...en dan is men verbaasd dat de elite uitgekotst wordt.

TV-verslaafde 13 november 2016 01:29



:roll:

vanderzapig 13 november 2016 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8289055)
...en dan is men verbaasd dat de elite uitgekotst wordt.

Ze zullen het nooit leren. Het enige wat we kunnen doen is de politici onder hen wegstemmen. En de "journalisten" onder hen negeren.

De artiesten onder hen - dat vind ik een moeilijk geval. Er zijn maar weinig interessante muziek-artiesten die aan onze kant van het politieke spectrum staan. Tenzij dan Urbanus misschien. En die EODM zanger. Ik probeer dan ook politieke meningen van zangers zo veel mogelijk te negeren en op de muziek te focussen.

Sting daarentegen, die kan ik al jáááren zonder problemen volledig negeren.

SDX 13 november 2016 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8289064)
Ze zullen het nooit leren. Het enige wat we kunnen doen is de politici onder hen wegstemmen. En de "journalisten" onder hen negeren.

De artiesten onder hen - dat vind ik een moeilijk geval. Er zijn maar weinig interessante muziek-artiesten die aan onze kant van het politieke spectrum staan. Tenzij dan Urbanus misschien. En die EODM zanger. Ik probeer dan ook politieke meningen van zangers zo veel mogelijk te negeren en op de muziek te focussen.

Sting daarentegen, die kan ik al jáááren zonder problemen volledig negeren.

Wordt steeds moeilijker om artiesten, muziek- & andere, sympathiek te vinden, hun talent te appreciëren vanaf 't moment dat je weet wat hun politiek(e) (correcte) voorkeur is.

Aan de andere kant weet je dat geen enkele artiest 't zich zou kunnen veroorloven om tegen de stroom in te zwemmen tenzij ze "binnen" zijn, en dan nog zijn de meesten wereldvreemde, zelfverklaarde wereldverbeteraars zoals oa Sting, waarom, omdat zijzelf er niet persoonlijk mee geconfronteertd worden in hun geprivilegieerd wereldje, zoals Jon Voight 't reeds stelde bij de verkiezingen in de VS.

1 Citaat uit je link, en voordat ik 'm las schreef ik 'm zelf al tig X de laatste dagen;

Precies dit links fascisme heeft Trump het witte huis in geholpen


Dat dus...en pas als 't zover is, vraagt men zich af hoe en wanneer dat heeft kunnen gebeuren. Maar nog steeds niet wetend of begrijpend waarom.

Libro 13 november 2016 22:01

Hiermee is de tweede steen van Trump Plaza Europe gelegd, met o.m. dank aan Stink.

Demper 13 november 2016 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8289640)
Hiermee is de tweede steen van Trump Plaza Europe gelegd, met o.m. dank aan Stink.

Amen.

Gamla 18 november 2016 04:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8289053)
We zijn 1 jaar later na de aanslagen van 13/11/2015 in Parijs.

Jesse Hughes, zanger van Eagles of Death Metal, wordt de toegang ontzegd tot de zaal Bataclan.

Binnenin zingt Sting "Inshallah"een song die een charmante façade moet ophangen over de vluchtelingentsunami die 7 van de 13 terroristen naar hier heeft gebracht.

:Angry2:

Jesse Hughes, in een interview eerder dit jaar:

Je meent het gvd niet. Niet dat het mij verbaasd bij nader inzien.
Hoe laag kun je vallen.

Diego Raga 18 november 2016 15:51

Politieke haat correctheid op z'n best.

Gamla 18 november 2016 15:54

De Bataclan was trouwens een hoerenkot in Oostende.

SDX 18 november 2016 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8293573)
Politieke haat correctheid op z'n best.

Hoe ver kan je heen zijn.
Inshallah ( bij allah's wil) kwelen, kaakslag voor slachtoffers en nabestaanden, op gruwelijke wijze afgemaakt door allahuakbars.

Inshallah-de wil van allah.

Hoomer 18 november 2016 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8293579)
Hoe ver kan je heen zijn.
Inshallah ( bij allah's wil) kwelen, kaakslag voor slachtoffers en nabestaanden, op gruwelijke wijze afgemaakt door allahuakbars.

Inshallah-de wil van allah.

Politieke correctheid op dat niveau is echt wel een zwaar mankement onder de hersenpan. De "artiesten" zijn zo ver heen, die worden nog erger dan onze politiekers naar de mond gepraat door hun aanhang, zodat die denken dat ze maar een trapje onder God staan. :roll:

Klein Licht 18 november 2016 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8289053)
We zijn 1 jaar later na de aanslagen van 13/11/2015 in Parijs.

Jesse Hughes, zanger van Eagles of Death Metal, wordt de toegang ontzegd tot de zaal Bataclan.

Niet meer dan terecht natuurlijk. Die kutscheet ging even beweren dat de mannen van de security, die nota bene ook zelf zijn vermoord, onder een hoedje hadden gespeeld met de terorristjes.

Alleen al uit respect voor hun nabestaanden hadden ze den Jesse beter toch uitgenodigd, hem met zijn voeten aan een touw in een en vat stront gedompeld, en dat vat stront kwadraat in de Seine gekieperd.

Het mocht niet zijn

SDX 18 november 2016 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8293599)
Niet meer dan terecht natuurlijk. Die kutscheet ging even beweren dat de mannen van de security, die nota bene ook zelf zijn vermoord, onder een hoedje hadden gespeeld met de terorristjes.

Alleen al uit respect voor hun nabestaanden hadden ze den Jesse beter toch uitgenodigd, hem met zijn voeten aan een touw in een en vat stront gedompeld, en dat vat stront kwadraat in de Seine gekieperd.

Het mocht niet zijn

Abu, zijt gij 't?
Vergeet niet allahuakbar te roepen bij 't in de Seine kieperen.

Hij heeft trouwens niet beweerd wat jij hier komt te verzinnen, niet over vermoorde security iig.

Die man was er wel bij die bewuste dag, hij heeft 't gezien, beleefd.
Sommigen hebben voor minder post traumatische stress.

De inshallah zingende faggot kan er niet over meespreken.

Gamla 18 november 2016 16:41

Ineens durft niemand nog wat tegen je te zeggen.
Ook Abu niet. :-)

Klein Licht 18 november 2016 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8293609)
Hij heeft trouwens niet beweerd wat jij hier komt te verzinnen, niet over vermoorde security iig.

Die man was er wel bij die bewuste dag, hij heeft 't gezien, beleefd.
Sommigen hebben voor minder post traumatische stress.

Lol als hij niks verkeerds gezegd heeft, waarom dan smeken om vergeving?

Als de eigenaar van de Bataclan zegt dat hij hem ondanks zijn smeekbede niet vergeeft, dan denk ik dat dat zijn keuze is en dat wij van achter onze computer niet moeten zeggen of je gehoor moet geven aan wat gesmeek.

Bad Attila 18 november 2016 18:34

Bah, die gasten van Eagles etc, ontkennen dat zij naar de Bataclan wouden gaan.

Case closed.

Gamla 18 november 2016 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8293718)
Bah, die gasten van Eagles etc, ontkennen dat zij naar de Bataclan wouden gaan.

Case closed.

Jah, maar intussen zijn ze wel in Oostende naar de hoeren geweest.
Ik vind dat zoiets niet kan.

Diego Raga 18 november 2016 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8293579)
Hoe ver kan je heen zijn.
Inshallah ( bij allah's wil) kwelen, kaakslag voor slachtoffers en nabestaanden, op gruwelijke wijze afgemaakt door allahuakbars.

Inshallah-de wil van allah.

Terwijl 'm in moslimlanden wsl niet optreed of geen cd verkocht krijgt.
Ben benieuwd naar z'n muilentrekkerij, mocht een van z'n kinderen thuiskomen met 'n vroom moslimvriendje.

Sting en de hele MTV-meute zijn de hedendaagse rattenvangers van de Sorosreligie, uit op het vergiftigen van de politieke onwetendheid van jongere generaties.

Bad Attila 18 november 2016 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8293731)
Jah, maar intussen zijn ze wel in Oostende naar de hoeren geweest.
Ik vind dat zoiets niet kan.

Wat kan niet? Naar Oostende gaan, of naar de hoeren gaan?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be