Alibaba tegen binnen 20 jaar de vijfde economie ter wereld
Het economisch landschap zal er volgens de oprichter van Alibaba tegen 2036 ongeveer als volgt uitzien:
16 jun 2017 |
Dat is ambitieus van meneer.
Wellicht zijn zijn concurrenten iets minder ambitieus, maar hopelijk wel even succesvol. . |
Citaat:
|
Het Alibaba-kanaal op YouTube heet Alizila.
Alizila is the news hub for Alibaba Group.Welcome to the Alibaba Group YouTube page! Alibaba Group’s mission is to make it easy to do business anywhere. Founded in 1999, the company is the largest online and mobile commerce company in the world in terms of gross merchandise volume. Its major businesses include:
|
Bij Alibaba gebeurt dat via de cloud divisie. AI in gezondheidszorg en shopping staan voorop bij Alibaba. Baidu heeft een voorsprong in NLP en in face recognition, twee domeinen binnen AI die op punt van grootschalige doorbraak staan. Baidu doet ook mee in de race naar de auto als robot [driverless car]. |
alibaba en rommel komt vaak voor in dezelfde zin.
|
Citaat:
|
Ik vrees dat Alibaba, Mr Frank Ma, wel eens gelijk zou kunnen hebben...
|
1 Bijlage(n)
Mr. Jack Ma van Alibaba = het gezicht van China.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"alibaba en rommel komt vaak voor in dezelfde zin." Ik zei niet: "Amazon en rommel komt vaak voor in dezelfde zin." Het eerste viel me op, relatief tot het tweede, en andere. Trappen van overtreffing. Erg. Erger. Ergst. Snapt u? |
Citaat:
Op Alibaba zit de kwaliteit achter een scherm van rommel. Op anderen zit de rommel achter een scherm van kwaliteit. Snap je? (2) Is me gewoon opgevallen. Hoe dat komt, weet ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben geen IPhone liefhebber, maar het is in elk geval geen brol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be