Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   het pestkopje vd klas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240385)

bembem 12 september 2017 13:36

het pestkopje vd klas
 
nee, dat ben ik nooit geweest, maar ik was vooral in de eerste jaren vd lagere school best wel eentje die anderen 'plaagde', zonder gemene intenties dus aangezien ik onder een pestkop iemand versta die tot doel heeft de ander(en) kwaad te berokkenen.....

Anna List 12 september 2017 13:40

whatever works, ... om jezelf goed te praten, zolang je t zelf gelooft is het effectief.

reservespeler 12 september 2017 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8525933)
nee, dat ben ik nooit geweest, maar ik was vooral in de eerste jaren vd lagere school best wel eentje die anderen 'plaagde', zonder gemene intenties dus aangezien ik onder een pestkop iemand versta die tot doel heeft de ander(en) kwaad te berokkenen.....

Plagen is pesten.

Anna List 12 september 2017 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8525940)
Plagen is pesten.

tenzij bemmeke stiekem ouder is dan ze toegeeft, dan was het nog liefde vragen.

Het Verzet 12 september 2017 13:55

Plagen en pesten is nu toch niet hetzelfde hé.
Hier op kantoor lappen wij mekaar nen toer (azijn in de koffie, schermachtergrond van Teletubbies ofzo instellen). Maar iedereen kan dat dan ook verdragen van elkaar.
Dat is plagen.
Pesten is echt wel met de bedoeling om te kwetsen.

reservespeler 12 september 2017 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8525952)
Plagen en pesten is nu toch niet hetzelfde hé.
Hier op kantoor lappen wij mekaar nen toer (azijn in de koffie, schermachtergrond van Teletubbies ofzo instellen). Maar iedereen kan dat dan ook verdragen van elkaar.
Dat is plagen.
Pesten is echt wel met de bedoeling om te kwetsen.

Ik vind dat zelfs al pestgedrag.

bembem 12 september 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8525952)
Plagen en pesten is nu toch niet hetzelfde hé.
Hier op kantoor lappen wij mekaar nen toer (azijn in de koffie, schermachtergrond van Teletubbies ofzo instellen). Maar iedereen kan dat dan ook verdragen van elkaar.
Dat is plagen.
Pesten is echt wel met de bedoeling om te kwetsen.

amai :lol::lol::lol:

Het Verzet 12 september 2017 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8525953)
Ik vind dat zelfs al pestgedrag.

Gelukkig zijn het hier dan zo geen azijnpissers.

Anna List 12 september 2017 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8525952)
Plagen en pesten is nu toch niet hetzelfde hé.
Hier op kantoor lappen wij mekaar nen toer (azijn in de koffie, schermachtergrond van Teletubbies ofzo instellen). Maar iedereen kan dat dan ook verdragen van elkaar.
Dat is plagen.
Pesten is echt wel met de bedoeling om te kwetsen.

wat een kleuterschool is me dat daar.

fox 12 september 2017 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8525953)
Ik vind dat zelfs al pestgedrag.

Als iedereen elkaar nu en dan eens een toer lapt dan is het geen pestgedrag. Pestgedrag spitst zich toe op enkelingen.

Het Verzet 12 september 2017 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8525965)
wat een kleuterschool is me dat daar.

Inderdaad. Love it!

bembem 12 september 2017 14:15

wat ik ook wel eens deed was samen met een klasgenootje doen alsof we in de billen vd juf knepen, zo mimiekten we onze handen als knijpgrage klauwen tijdens het naar de klas stappen, natuurlijk zorgden we er dan ook steeds voor om net achter haar aan plaats te nemen in de rij die zij leidde... ze had dan ook een dikke poep en bijna telkens een spannende rok aan, i kid jullie not die billen vroegen er gewoon om lol, nu op een dag liep het mis want opeens draaide ze zich om terwijl ze de hand van m'n verbaasde klasgenootje greep (ja wat bofte ik van niet gepakt te zijn in deze, hehehehe); de rij tegenover de onze had het namelijk -ondanks de vele struiken en bomen die ons scheidden- opgemerkt en aan haar verteld, zodoende kwam er dus een eind aan ons divertissement want heel de klas had aldoor meegenoten met ons spelletje & gegniffel, ahhhh de kindertijd, waar is ze lol

Elio di Supo 12 september 2017 14:20

Ik kneep ook graag in de billen van de juf maar dat was niet om te pesten.

Het Verzet 12 september 2017 14:22

Ik kreeg straf als ik er niet in kneep :-(

Anna List 12 september 2017 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8525976)
Ik kneep ook graag in de billen van de juf maar dat was niet om te pesten.

als schooldirecteur zijn dat ongewenste intimiteiten onder verzwarende omstandigheden, Elio, let daar maar wat mee op!

Anna List 12 september 2017 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8525977)
Ik kreeg straf als ik er niet in kneep :-(

hou de verhaallijn een beetje geloofwaardig hé!

Elio di Supo 12 september 2017 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8525982)
als schooldirecteur zijn dat ongewenste intimiteiten onder verzwarende omstandigheden, Elio, let daar maar wat mee op!

Schooldirecteur? Ik spreek over mijn kindertijd he.

Xenophon 12 september 2017 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8525972)
wat ik ook wel eens deed was samen met een klasgenootje doen alsof we in de billen vd juf knepen, zo mimiekten we onze handen als knijpgrage klauwen tijdens het naar de klas stappen, natuurlijk zorgden we er dan ook steeds voor om net achter haar aan plaats te nemen in de rij die zij leidde... ze had dan ook een dikke poep en bijna telkens een spannende rok aan, i kid jullie not die billen vroegen er gewoon om lol, nu op een dag liep het mis want opeens draaide ze zich om terwijl ze de hand van m'n verbaasde klasgenootje greep (ja wat bofte ik van niet gepakt te zijn in deze, hehehehe); de rij tegenover de onze had het namelijk -ondanks de vele struiken en bomen die ons scheidden- opgemerkt en aan haar verteld, zodoende kwam er dus een eind aan ons divertissement want heel de klas had aldoor meegenoten met ons spelletje & gegniffel, ahhhh de kindertijd, waar is ze lol

Stop daar eens mee zeg, mijn chappement van 40 cm begint zich te roeren.

bembem 12 september 2017 14:37

- lol -

Het Verzet 12 september 2017 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8525990)
Stop daar eens mee zeg, mijn chappement van 40 cm begint zich te roeren.

Haal er maar rap de pillen uit dan!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be