Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   het wordt tijd dat ik als een asian f begin te denken alsook handelen, yep (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238378)

bembem 20 april 2017 02:14

het wordt tijd dat ik als een asian f begin te denken alsook handelen, yep
 
ewel de laatste tijd zijn de bangkok blues weer toegeslagen (yep the land of smiles met in particular the thai capital shall always have a special place in my heart, maar dat terzijde..), zodoende ben ik wezen re-kijken op m'n once favoriete webstek -> thaivisa, lol; ah well het begint nu feitelijk pas te dagen dat ik beter als een asian f begin te denken alsook te handelen, er zijn namelijk best veel m die een asian f erg zien zitten - niet enkel fysisch maar ook innerlijk, yep, dus ja ik moet inzien dat ik als een westerling in een geel lichaam me beter als een gele in een geel lichaam begin te beschouwen want me als een blanke in een geel lichaam zien doe ik enkel mezelf geweld aan i.e. ben ik enkel maar ongelukkig door aangezien het merendeel van de mensen me sowieso niet als een westerling ziet.... ja, ik doe er dus beter aan mezelf als een echte gele te beginnen zien, ook heeft het zelfs bijna enkel voordelen zoals volgende post oa illustreert:

'How much do you give your wife/gf to spend for food and stuff?'

Citaat:

OK Guys. Probably a bad question, but if my gf moves in (small Bangkok condo), she will reasonably expect cash to buy food and run the household (like wives) and pocket money for clothes, coffee etc.. I was wondering, how much people think is a reasonable amount for this (per week/month). She doesn't work currently, and I am not too fussed if she goes back to work or not, I prefer her around.

I pick up the cost of the digs.

Yeah, I will probably get hammered here and get told to give her 1000 every time we have sex and let her sort it out, but I am trying to be civilized. I didn't find her in a bar or on the street, so I need a reasonable and civilized idea.
yep, me voordoen als een asian f is after all nog niet zo slecht, de fout de ik tot nu toe heb gemaakt is me teveel als een westerse blanke f identificeren alsook ernaar handelen... dit terwijl ik er nooit blank zal uitzien en m'n toekomst wellicht in Azië ligt, plus dat m'n gele uitzicht echt wel een voordeel kan zijn, hoeveel farangs lees ik zo wel niet die in feite niets liever permanent in thailand zouden verblijven omdat ze zo graag tussen de geelkes vertoeven alsook westerse f helemaal niet verkiezen... yep life's beautiful indeed ihihihihi XD!


discuss pls, wat denken jullie hiervan? thx ^^

bembem 20 april 2017 02:17

ja, ik doe er idd beter aan... becuz only then shall i have real peace of mind~

bembem 20 april 2017 02:18

nu nog thai leren, :o

bembem 20 april 2017 02:18

sorry dbbl

Pandareus 20 april 2017 06:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8432491)
ewel de laatste tijd zijn de bangkok blues weer toegeslagen (yep the land of smiles met in particular the thai capital shall always have a special place in my heart, maar dat terzijde..), zodoende ben ik wezen re-kijken op m'n once favoriete webstek -> thaivisa, lol; ah well het begint nu feitelijk pas te dagen dat ik beter als een asian f begin te denken alsook te handelen, er zijn namelijk best veel m die een asian f erg zien zitten - niet enkel fysisch maar ook innerlijk, yep, dus ja ik moet inzien dat ik als een westerling in een geel lichaam me beter als een gele in een geel lichaam begin te beschouwen want me als een blanke in een geel lichaam zien doe ik enkel mezelf geweld aan i.e. ben ik enkel maar ongelukkig door aangezien het merendeel van de mensen me sowieso niet als een westerling ziet.... ja, ik doe er dus beter aan mezelf als een echte gele te beginnen zien, ook heeft het zelfs bijna enkel voordelen zoals volgende post oa illustreert:

'How much do you give your wife/gf to spend for food and stuff?'



yep, me voordoen als een asian f is after all nog niet zo slecht, de fout de ik tot nu toe heb gemaakt is me teveel als een westerse blanke f identificeren alsook ernaar handelen... dit terwijl ik er nooit blank zal uitzien en m'n toekomst wellicht in Azië ligt, plus dat m'n gele uitzicht echt wel een voordeel kan zijn, hoeveel farangs lees ik zo wel niet die in feite niets liever permanent in thailand zouden verblijven omdat ze zo graag tussen de geelkes vertoeven alsook westerse f helemaal niet verkiezen... yep life's beautiful indeed ihihihihi XD!


discuss pls, wat denken jullie hiervan? thx ^^

Die zitten daar maar voor één reden : goedkope sex met jonge vrouwen. Verder zitten ze de hele dag samen getroept, bier te zuipen en te lallen.
Als je jong bent, bijzonder mooi en ambitie hebt om prostituee te worden dan kan dat een interessante carrière move zijn voor jou.

Skobelev 20 april 2017 06:51

Asian F ? Asian Fuck?

Anna List 20 april 2017 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8432525)
Asian F ? Asian Fuck?

5 buck

Elio di Supo 20 april 2017 07:02

[quote=bembem;8432491
yep, me voordoen als een asian f is after all nog niet zo slecht,
[/QUOTE]

Tamelijk wat van die Aziatische effen zijn eigenlijk Ladyboys. Je zal dus wat hormoonpreparaatjes mogen beginnen slikken.

Anna List 20 april 2017 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8432531)
Tamelijk wat van die Aziatische effen zijn eigenlijk Ladyboys. Je zal dus wat hormoonpreparaatjes mogen beginnen slikken.

ik weet niet zeker of jij het hele concept wel gesnapt hebt.

Elio di Supo 20 april 2017 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8432536)
ik weet niet zeker of jij het hele concept wel gesnapt hebt.

Het concept? Zich laten onderhouden door een bemiddelde oudere vent. Liefst ene die hem niet meer overeind krijgt want dan moet ze niet teveel moeite doen.

TheFourHorsemen 20 april 2017 07:31

U heeft veel te weinig arbeidsethos om voor een Aziatische te kunnen doorgaan.

hamac 20 april 2017 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8432494)
nu nog thai leren, :o

"Sucky sucky long taaim, faaif bucks, verri sjiep".

reservespeler 20 april 2017 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8432491)
ewel de laatste tijd zijn de bangkok blues weer toegeslagen (yep the land of smiles met in particular the thai capital shall always have a special place in my heart, maar dat terzijde..), zodoende ben ik wezen re-kijken op m'n once favoriete webstek -> thaivisa, lol; ah well het begint nu feitelijk pas te dagen dat ik beter als een asian f begin te denken alsook te handelen, er zijn namelijk best veel m die een asian f erg zien zitten - niet enkel fysisch maar ook innerlijk, yep, dus ja ik moet inzien dat ik als een westerling in een geel lichaam me beter als een gele in een geel lichaam begin te beschouwen want me als een blanke in een geel lichaam zien doe ik enkel mezelf geweld aan i.e. ben ik enkel maar ongelukkig door aangezien het merendeel van de mensen me sowieso niet als een westerling ziet.... ja, ik doe er dus beter aan mezelf als een echte gele te beginnen zien, ook heeft het zelfs bijna enkel voordelen zoals volgende post oa illustreert:

'How much do you give your wife/gf to spend for food and stuff?'



yep, me voordoen als een asian f is after all nog niet zo slecht, de fout de ik tot nu toe heb gemaakt is me teveel als een westerse blanke f identificeren alsook ernaar handelen... dit terwijl ik er nooit blank zal uitzien en m'n toekomst wellicht in Azië ligt, plus dat m'n gele uitzicht echt wel een voordeel kan zijn, hoeveel farangs lees ik zo wel niet die in feite niets liever permanent in thailand zouden verblijven omdat ze zo graag tussen de geelkes vertoeven alsook westerse f helemaal niet verkiezen... yep life's beautiful indeed ihihihihi XD!


discuss pls, wat denken jullie hiervan? thx ^^

Doen!!!!

Beginnen met uw uitkering te weigeren!

Anna List 20 april 2017 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8432542)
Het concept? Zich laten onderhouden door een bemiddelde oudere vent. Liefst ene die hem niet meer overeind krijgt want dan moet ze niet teveel moeite doen.

ik reageerde op deze post van u :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8432531)
Tamelijk wat van die Aziatische effen zijn eigenlijk Ladyboys. Je zal dus wat hormoonpreparaatjes mogen beginnen slikken.

het concept transgender dus.

Elio di Supo 20 april 2017 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8432561)
ik reageerde op deze post van u :



het concept transgender dus.

Wat is daarmee?

Anna List 20 april 2017 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8432564)
Wat is daarmee?

je wilde Bembem hormoonpreparaten laten slikken ... met welk doel mss?

Jay-P. 20 april 2017 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8432564)
Wat is daarmee?

Een briefje? Kweetni.

Anna List 20 april 2017 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8432570)
Een briefje? Kweetni.

ultralicht rijstpapier of zo? :p

Elio di Supo 20 april 2017 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8432567)
je wilde Bembem hormoonpreparaten laten slikken ... met welk doel mss?

Haar een ladyboy te laten worden. Het omgekeerde process dus dat die ladyboys meestal ondergaan.

Elio di Supo 20 april 2017 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8432570)
Een briefje? Kweetni.

Voor de dokter?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be