Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Duitse tegenhanger van Vb ijvert om wapenwet op te heffen: de nazi's zijn back. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234276)

bembem 21 augustus 2016 00:43

Duitse tegenhanger van Vb ijvert om wapenwet op te heffen: de nazi's zijn back.
 
http://www.reuters.com/article/us-eu...-idUSKCN10V0A5

Citaat:

German right-wing leader backs citizens' right to arm themselves



The leader of the populist Alternative for Germany (AfD) party has spoken out in favor of people arming themselves with guns and self-defense devices following a series of violent attacks last month.

The anti-immigrant AfD has won growing popular support in Germany due in part to Europe's migrant crisis, which has seen more than 1 million refugees arrive over the past year, and it now has seats in eight of Germany's 16 state assemblies.

After two Islamist attacks and a shooting rampage by a mentally unstable teenager last month, Germans are on edge and the AfD is expected to make a strong showing in votes next month in Berlin and Mecklenburg-Vorpommern.

"Many people are increasingly feeling unsafe. Every law-abiding citizen should be in a position to defend themselves, their family and their friends," Frauke Petry told the Funke Media Group in an interview published on Saturday.

"We all know how long it takes until the police can get to the scene, especially in sparsely populated places," she said.

Known for her fiery speeches to AfD supporters, Petry sparked an uproar earlier this year when she called for German police to be allowed to use firearms against illegal migrants.

Petry rejected calls to toughen up gun laws, saying this would affect respectable citizens and not those who acquire weapons in the so-called "dark net", which is only accessible via special browsers.

Instead, she criticized "ruinous cuts" on police and said the state at lost its monopoly on the use of force in places.

Germany has some of the most stringent rules around gun control in Europe. Firearm owners must obtain a weapons licence for which applicants must generally be at least 18 years old and show they have they have a reason for needing a weapon.

Nonetheless, sexual assaults on women in Cologne at New Year and three fatal attacks have added to the feeling of vulnerability and prompted Germans to stock up on scare devices.

The number of Germans applying for so-called "small firearms license", which are required to carry around blank guns and pepper spray, jumped 49 percent in the first half of 2016 to 402,301, according to federal statistics.

However, permits for firearms fell to 1.894 million as of the end of June compared to 1.898 million a year earlier.
De autochtone wilden aan het woord. Men is goed bezig. (sarcasm)
Dit is dus één van de redenen dat ik dat Vb & co absoluut niet aan de macht wens. Zij zullen imo. de boel enkel nog maar verergeren. Sauvages contre sauvages, no thanks. De aanslagen dienen door de Staatsveiligheid en bevoegde instanties aangepakt te worden, niet door dergelijke geïnspireerde hate-speech die ijvert om het recht in eigen handen te nemen.

Besides, indien men aangevallen wordt, niets belet van terug te slaan uit self-defense. Daarvoor hoeft men geen extreem-rechtse backing up. Dat is simpele rechtsleer. Deze Frau Petry is vooral uit op het wegwerken van 'vreemdelingen' cf. de quote in rood die haar ware agenda blootlegt.

Nazi thought wants to be back zij het met een andere techniek: nu zijn het de vluchtelingen die zogezegd uit zijn om de plaatselijke bevolking iets aan te doen. Tja, altijd de andere zeker, het zit als het ware ingebakken in een bepaald soort dna, of ben ik mis...

In ieder geval hoop ik dat de Duitse bevolking inziet dat met dit mens aan het roer er zeker geen betere tijden zullen volgen. Zij wilt vreemdelingen massaal buiten maar vergeet dat een economie niet kan thriven op dergelijk isolationisme. Migranten en volksverhuizingen zullen steeds nodig zijn. learn to live with it shall i say just like in the USA.

Gamla 21 augustus 2016 01:32

Sympathieke gasten die nazi's. Ze zijn dus back.
Het werd hoog tijd. Beter laat dan nooit.

SDX 21 augustus 2016 01:44

Waar haalt die mevrouw Petry eigenlijk 't lef vandaan om mensen de raad te geven zich te verdedigen?
Waartegen, toch niet tegen die vredelievende raperefugees.
't Is niet alsof ze massaal aan 't verkrachten & aanranden geslagen zijn, of aanslagen plegen, vechtpartijen in die asielzoekerscentra, messentrekken, kindertjes verkrachten in die centra, de boel afbreken, in de fik steken, straten onveilig maken, mensen lastig vallen, hun rotzooi & troep overal achterlaten...
Nee gij, dat doen die arme, getraumatiseerde, hoogopgeleide vluchtelingen - heelder gezinnen jonge, sterke mannen - totaal niet.

Dat zijn de gore dingen die racistische nazie autochtonen doen! Ggrrrr...


PS; wie heeft de kooi opengelaten eigenlijk?

HOUZEE ! 21 augustus 2016 08:21

Tiens, ik wist niet dat de nazi's in Israël aan de macht waren, want daar is dat volledig wettelijk.

De overheid roept burgers met een wapenlicentie zelfs op om steeds hun wapen te dragen : http://edition.cnn.com/2015/10/15/mi...nian-tensions/

Zipper 21 augustus 2016 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)
http://www.reuters.com/article/us-eu...-idUSKCN10V0A5



De autochtone wilden aan het woord. Men is goed bezig. (sarcasm)
Dit is dus één van de redenen dat ik dat Vb & co absoluut niet aan de macht wens. Zij zullen imo. de boel enkel nog maar verergeren. Sauvages contre sauvages, no thanks. De aanslagen dienen door de Staatsveiligheid en bevoegde instanties aangepakt te worden, niet door dergelijke geïnspireerde hate-speech die ijvert om het recht in eigen handen te nemen.

Besides, indien men aangevallen wordt, niets belet van terug te slaan uit self-defense. Daarvoor hoeft men geen extreem-rechtse backing up. Dat is simpele rechtsleer. Deze Frau Petry is vooral uit op het wegwerken van 'vreemdelingen' cf. de quote in rood die haar ware agenda blootlegt.

Nazi thought wants to be back zij het met een andere techniek: nu zijn het de vluchtelingen die zogezegd uit zijn om de plaatselijke bevolking iets aan te doen. Tja, altijd de andere zeker, het zit als het ware ingebakken in een bepaald soort dna, of ben ik mis...

In ieder geval hoop ik dat de Duitse bevolking inziet dat met dit mens aan het roer er zeker geen betere tijden zullen volgen. Zij wilt vreemdelingen massaal buiten maar vergeet dat een economie niet kan thriven op dergelijk isolationisme. Migranten en volksverhuizingen zullen steeds nodig zijn. learn to live with it shall i say just like in the USA.

Hoe ??? "Geef eens uwe pas, manneke". Zo ?? Ahja, want als ze er ene neerschieten, zijn dat ook "nazi's" zeker ??

marie daenen 21 augustus 2016 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8206067)
Tiens, ik wist niet dat de nazi's in Israël aan de macht waren, want daar is dat volledig wettelijk.

De overheid roept burgers met een wapenlicentie zelfs op om steeds hun wapen te dragen : http://edition.cnn.com/2015/10/15/mi...nian-tensions/

2
Israël staat boven de wet, wist je dat nog niet???

Knuppel 21 augustus 2016 10:01

Citaat:

Duitse tegenhanger van Vb ijvert om wapenwet op te heffen: de nazi's zijn back.
Jij doet het dus in je slip van schrik voor het VB omdat een partij uit het land van Merkel de wapenwet wil opheffen?

Libro 21 augustus 2016 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)
De autochtone wilden

Bwana kitoko goesting in Koreaans, njamnjam.



;)

Knuppel 21 augustus 2016 10:17

Terloops.
Ik heb op dit forum al meermaals laten horen tegen de Belgische wapenwet te zijn, en waarom. Uitgerekend het krapuul waarvoor de wapenwet moet dienen, dat dus geen wapens zou mogen hebben, HEEFT ze! En héél wat andere wapens dan het speelgoed dat in een schietclub gebruikt wordt!
Uitgerekend de doodbrave en gehoorzame burgers, machteloos GEMAAKT omdat ze zich wél aan de wet houden, hebben geen vuurwapens, en kunnen zich bijgevolg niet verdedigen tegen het krapuul dat ons belaagt.

Als lid zijn van een schietclub niet te duur was voor mijn portemonnee had ik allang één of meer wapens!

Waar wacht bembem op om mij een nazi te noemen?

Skobelev 21 augustus 2016 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8206139)
Terloops.
Ik heb op dit forum al meermaals laten horen tegen de Belgische wapenwet te zijn, en waarom. Uitgerekend het krapuul waarvoor de wapenwet moet dienen, dat dus geen wapens zou mogen hebben, HEEFT ze! En héél wat andere wapens dan het speelgoed dat in een schietclub gebruikt wordt!
Uitgerekend de doodbrave en gehoorzame burgers, machteloos GEMAAKT omdat ze zich wél aan de wet houden, hebben geen vuurwapens, en kunnen zich bijgevolg niet verdedigen tegen het krapuul dat ons belaagt.

Als lid zijn van een schietclub niet te duur was voor mijn portemonnee had ik allang één of meer wapens!

Waar wacht bembem op om mij een nazi te noemen?

200€ per jaar maar daar komen nog wat kosten bovenop.

maar...

De dag dat vergunde wapens in de club moeten blijven ben ik de mijne "kwijt", zijn ze gestolen.

De vraag die je kan stellen is: Neem ik het risico een onvergund wapen te moeten gebruiken, de kans is miniem, of speel ik sitting duck voor mogelijke agressors?

Xenophon 21 augustus 2016 11:44

Ge zult u niet verdedigen of je bent nazi-racist.

Wat voor onnozelheden gaan we hier nu nog allemaal horen.

K&K graag.

Knuppel 21 augustus 2016 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8206152)
200€ per jaar maar daar komen nog wat kosten bovenop.

Ik ben nagegaan wat de kosten zijn die bovenop die 200 euro komen in de plaatselijke schietclub. Die zijn niet niks. Voor jou is dat misschien geen beletsel, maar ik kan dat geld beter gebruiken. Aan een alarm bijvoorbeeld.

Zelfs pepperspray is in Belgique verboden, en dat is niet eens dodelijk. je hoeft niet te vragen hoe machteloos een vrouw in dit klotenland gemaakt wordt.

Een mens kan tegenwoordig overal aan geraken via het internet, maar owee mocht ik betrapt worden op het bezit van een "verboden wapen".

Het is gewoon schandalig dat oudere vrouwen zoals ik niet hoeven te rekenen op degenen die het monopolie hebben op bezit én gebruik van wapens, maar mij machteloos overleveren aan krapuul dat zich een bult lacht om een wet die hén op het lijf is geschreven.

Knuppel 21 augustus 2016 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8206194)
Ge zult u niet verdedigen of je bent nazi-racist.

Wat voor onnozelheden gaan we hier nu nog allemaal horen.

K&K graag.

Deze draad gaat over Duitsers die de wapenwet willen opheffen, en waar als vanzelfsprekend het VB én de nazi's aan worden gelinkt.

Als jij geen onnozelheden wil horen moet je �*lle draden naar K&K verwijzen.

Hypochonder 21 augustus 2016 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8206194)
Ge zult u niet verdedigen of je bent nazi-racist.

Wat voor onnozelheden gaan we hier nu nog allemaal horen.

K&K graag.

Men zou bijna gaan hopen dat de echte Nazi's terugkomen...

marie daenen 21 augustus 2016 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8206207)
Men zou bijna gaan hopen dat de echte Nazi's terugkomen...

Maar ze komen terug... of ze zijn al terug...
Stonden de Turken in de WOII niet aan de kant van de nazi's???
En gezien hun totale intergratie aan het moederland ook in het buitenland beloofd dat...
En wat is nu hun macht en kracht bij ons??? Intimidatie en regelrechte bedreigingen...
Erdogan=führer en dat wordt ons als democratie verkocht...

SDX 21 augustus 2016 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)

In ieder geval hoop ik dat de Duitse bevolking inziet dat met dit mens aan het roer er zeker geen betere tijden zullen volgen. Zij wilt vreemdelingen massaal buiten maar vergeet dat een economie niet kan thriven op dergelijk isolationisme. Migranten en volksverhuizingen zullen steeds nodig zijn. learn to live with it shall i say just like in the USA.

Citaat:

The anti-immigrant AfD has won growing popular support in Germany due in part to Europe's migrant crisis, which has seen more than 1 million refugees arrive over the past year, and it now has seats in eight of Germany's 16 state assemblies

orfeus5412 21 augustus 2016 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8206196)
Ik ben nagegaan wat de kosten zijn die bovenop die 200 euro komen in de plaatselijke schietclub. Die zijn niet niks. Voor jou is dat misschien geen beletsel, maar ik kan dat geld beter gebruiken. Aan een alarm bijvoorbeeld.

Zelfs pepperspray is in Belgique verboden, en dat is niet eens dodelijk. je hoeft niet te vragen hoe machteloos een vrouw in dit klotenland gemaakt wordt.

Een mens kan tegenwoordig overal aan geraken via het internet, maar owee mocht ik betrapt worden op het bezit van een "verboden wapen".

Het is gewoon schandalig dat oudere vrouwen zoals ik niet hoeven te rekenen op degenen die het monopolie hebben op bezit én gebruik van wapens, maar mij machteloos overleveren aan krapuul dat zich een bult lacht om een wet die hén op het lijf is geschreven.

Koop in de supermarkt een potje cayenne peper, daar zit capsaïsine in hetgeen ook in peperspray zit. Spray zal wel gemakkelijker te gebruiken zijn.

vanderzapig 21 augustus 2016 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)
De autochtone wilden aan het woord. Men is goed bezig. (sarcasm)
Dit is dus één van de redenen dat ik dat Vb & co absoluut niet aan de macht wens. Zij zullen imo. de boel enkel nog maar verergeren. Sauvages contre sauvages, no thanks. De aanslagen dienen door de Staatsveiligheid en bevoegde instanties aangepakt te worden, niet door dergelijke geïnspireerde hate-speech die ijvert om het recht in eigen handen te nemen.

Frau Petry houdt gewoon van haar eigen land. Een land met één van de hoogste levensstandaarden ter wereld. Die welvaart is er gekomen dank zij de Duitse mentalitieit. En die manier van leven wil ze behouden. Niets meer. Niets minder.

Dit is een basisrecht dat vastligt in VN resolutie 1514, en noemt men het zelfbeschikkingsrecht der volkeren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)
Besides, indien men aangevallen wordt, niets belet van terug te slaan uit self-defense. Daarvoor hoeft men geen extreem-rechtse backing up. Dat is simpele rechtsleer. Deze Frau Petry is vooral uit op het wegwerken van 'vreemdelingen' cf. de quote in rood die haar ware agenda blootlegt.

In plaats van een burgeroorlog in de straten, waar iedereen zijn self-defence skills aanscherpt onder het kuieren, is het beter dat men de invasie van ongeletterd, islamitisch en oorlogzuchtig gespuis een halt toeroept en omdraait. Indien niet goedschiks, dan kwaadschiks. Zodat Duitsland terug Duitsland kan zijn. En Europa terug Europa.

In Congo hebben de Belgen ook hun koffers moeten pakken. En in Korea de Japanners.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)
het zit als het ware ingebakken in een bepaald soort dna, of ben ik mis...

Heb je het nu over de Duitse welvaart, of over het eindeloze geweld in het Midden-Oosten?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8205989)
In ieder geval hoop ik dat de Duitse bevolking inziet dat met dit mens aan het roer er zeker geen betere tijden zullen volgen. Zij wilt vreemdelingen massaal buiten maar vergeet dat een economie niet kan thriven op dergelijk isolationisme. Migranten en volksverhuizingen zullen steeds nodig zijn. learn to live with it shall i say just like in the USA.

Kansloze sharia zaaiers deporteren is geen isolationisme. Frau Petry kan wat mij betreft niet snel genoeg bondskanselier worden.

Xenophon 21 augustus 2016 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8206207)
Men zou bijna gaan hopen dat de echte Nazi's terugkomen...

Die dag komt inderdaad, 'onze politici' krijgen de mensen zo ver dat ze roepen, 'Hitler kom terug, alles is vergeven'.

LETSPANIC 21 augustus 2016 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8206003)
Waar haalt die mevrouw Petry eigenlijk 't lef vandaan om mensen de raad te geven zich te verdedigen?
Waartegen, toch niet tegen die vredelievende raperefugees.
't Is niet alsof ze massaal aan 't verkrachten & aanranden geslagen zijn, of aanslagen plegen, vechtpartijen in die asielzoekerscentra, messentrekken, kindertjes verkrachten in die centra, de boel afbreken, in de fik steken, straten onveilig maken, mensen lastig vallen, hun rotzooi & troep overal achterlaten...
Nee gij, dat doen die arme, getraumatiseerde, hoogopgeleide vluchtelingen - heelder gezinnen jonge, sterke mannen - totaal niet.

Dat zijn de gore dingen die racistische nazie autochtonen doen! Ggrrrr...


PS; wie heeft de kooi opengelaten eigenlijk?

Een echte schande, moest U het mij vragen: Deze die het nu nog steeds niet door hebben, zullen het nooit. 'Moslims', zijn vredelievend en verdraagzaam.

Dat ze den boel hier al meer dan vier decennia aan het verrotten zijn, is niet hun schuld: Kunnen zij er nu verantwoordelijk voor gesteld worden, De gedragingen die ze van in hun 'wieg', dagdagelijks ervaren en het tot hun eigen maken, hier gewoon verder te zetten.

Reden temeer dat wij, (wegens de systematische straffeloosheid), ze ongestoord hun verrijkersweg ongestoord laten gaan.

Indien 'nazie's' (naar het 1935 Duits model) aan het werk zouden zijn, stonden hier al lang: 'concentratiekampen', welke het lot van miljoenen 'Moslims' al zouden beslecht hebben.
Eerst, 'de Criminelen', vervolgens de 'Ouderen van dagen' welke hier niets anders doen dan de 'Sociaal en Solidariteits-fondsen leeggaaien, daarna: al hun gebroed, dat hun 'Sociale geaardheid', van hun Ouders hebben meegekregen. Deze die 'ZIEK' zijn aangekomen en ZIEK zullen sterven!

Uiteindelijk: al deze die menen trouw te moeten/mogen blijven aan hun 'Grote Allah' en niet onze 'Grondwet'. Met of zonder dubbele paspoort!

Dit vorige ('Kameraden') is maar pas::: een Nazie programma: ter aanzuivering van de 'westerse samenleving'.

De dag van vandaag tot VEEL later, zie ik zulks wel niet gebeuren, maar: men weet maar nooit!:?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be