Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Halt aan de verloedering van dit forum. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187259)

robert t 5 juni 2013 10:44

Halt aan de verloedering van dit forum.
 
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.

quercus 5 juni 2013 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6666215)
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervaling, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.

Van ganser harte een dikke 2!!!

Effect 5 juni 2013 10:52

Helaas pindakaas maar de forumregels zijn, net als de grondwet, niet meer dan een vodje papier.

Er zijn bijvoorbeeld een handvol dubbelnicks die constant met zichzelf praten, een aantal overduidelijk trolls die immer doortrollen, scheldmonsters, consequente persoonlijke aanvallen en meer. Als ik daarover een opmerking maak krijg ik een moderator over me heen en infraction punten ...

Ik ben helemaal voor open discussie, maar dan is een adequate moderatie broodnodig die onder meer dubbelnicks, trolls en quotevervalsing aanpakt. Het probleem ligt 100% bij de moderators die geen idee hebben hoe ze een forum fatsoenlijk dienen de runnen. Waarschijnlijk een complete burn-out na zoveel jaren politics.be, na zoveel jaar dezelfde discussies tussen dezelfde partijen. Dit is gewoon een trollforum geworden van het niveau 4chan.

robert t 5 juni 2013 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6666222)
Van ganser harte een dikke 2!!!

Bedankt, maar ik had deze draad aangemaakt in "Suggesties en mededelingen". Hoe hij in "binnenland" geraakt is mij een raadsel. Kan hieraan verholpen worden, meneer de moderator?

Amon_Re 5 juni 2013 11:01

Indien genoeg vraag wil ik gerust wel een forum smijten op 1 van mijn servers. Niet echt bijster veel goestink om dat te beheren maar er bestaat nog steeds iets als delegeren :P

Het Oosten 5 juni 2013 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6666215)
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.

Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.

Vrijheideerst 5 juni 2013 11:22

Ook hier is de NVA de schuldige...?

Amon_Re 5 juni 2013 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6666274)
Ook hier is de NVA de schuldige...?

D'uh

Echte Waal 5 juni 2013 11:35

K&k

Pin en Puk 5 juni 2013 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666267)
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.

Jij hebt het nog niet door dat het ook over jou gaat
Anderzijds, kan je hier wat lezen wat je NIET op Google vindt :lol:
Maar dat ze het niet volgen, zou ik niet zeggen
Ik heb 1x iets over de joden geschreven en nog goed bedoeld en kreeg 8 strafpunten

Echte Waal 5 juni 2013 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6666222)
Van ganser harte een dikke 2!!!

Tja, ik heb jou in de andere draad schaakmat gezet dus...

Echte Waal 5 juni 2013 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6666238)
Bedankt, maar ik had deze draad aangemaakt in "Suggesties en mededelingen". Hoe hij in "binnenland" geraakt is mij een raadsel. Kan hieraan verholpen worden, meneer de moderator?

Tja, een forum-drama draad in 'binnenland' openen, om anderen van alles te beschuldigen...

quercus 5 juni 2013 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6666289)
Tja, ik heb jou in de andere draad schaakmat gezet dus...

Als je dat denkt dan is dat een mooi bewijs dat je van schaken niets afweet. Maar blijf a.u.b. in jouw overtuiging. Een kind is met een illusie soms ook een tijdje rustig.

Echte Waal 5 juni 2013 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666267)
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.

Bijkbaar is het probleem dat ik geen NVAer ben.
Anders zou hij 'lol' schrijven.

Kaal 5 juni 2013 12:09

Wat bedoelt men met "postvervalsing" ? Quotes manipuleren ?

Het Oosten 5 juni 2013 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6666286)
Jij hebt het nog niet door dat het ook over jou gaat
Anderzijds, kan je hier wat lezen wat je NIET op Google vindt :lol:
Maar dat ze het niet volgen, zou ik niet zeggen
Ik heb 1x iets over de joden geschreven en nog goed bedoeld en kreeg 8 strafpunten

Ik verander geen post van anderen. Ik stel dat men van de post van anderen moet afblijven. Al dan niet zogenaamd 'fixed'. Punt uit.

Echte Waal 5 juni 2013 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal (Bericht 6666315)
Wat bedoelt men met "masturberen" ? Zich manipuleren ?

fixed

Effect 5 juni 2013 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6666286)
Jij hebt het nog niet door dat het ook over jou gaat
Anderzijds, kan je hier wat lezen wat je NIET op Google vindt :lol:
Maar dat ze het niet volgen, zou ik niet zeggen
Ik heb 1x iets over de joden geschreven en nog goed bedoeld en kreeg 8 strafpunten

Dat komt omdat hij postvervalsen uitsluitend onder zijn andere dubbelnicks doet.

Effect 5 juni 2013 12:21

Er zijn meer BUBleden op dit forum dan op hun eigen ledenlijst. QED.

robert t 5 juni 2013 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666267)
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.

"Echte waal" is niet alleen verantwoordelijk, dat zeg ik ook in mijn bericht. Maar hij is er wel mee begonnen en doet het ook zeer frequent. De Vlaams-nationalisten die regelmatig postings vervalsen zou ik wel graag leren kennen. Ik zal echter veel geduld moeten hebben vrees ik.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be