Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Belkacem trouwt dan toch in gevangenis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239156)

Universalia 12 juni 2017 08:58

Belkacem trouwt dan toch in gevangenis
 
BRON

Detail tekst:

Citaat:

Fouad Belkacem (35), de leider van de terroristische organisatie Sharia4Belgium en de bekendste jihadronselaar in ons land, is enkele weken geleden in de gevangenis van Hasselt getrouwd met een Belgische vrouw van Marokkaanse komaf.
'Slimme' zet dus.

Het lukt ze hier in Belgiƫ precies nog steeds niet om bepaalde figuren die het nogal hoog op hebben met terrorisme terug huiswaarts te sturen ondanks men hoog van de toren blaast dat men er al een deel terug huiswaarts stuurde. I doubt it :roll:

Beetje langer in de gevangenis zitten met dank aan de brave belastingbetalers hij/zij alhier.

Stel ik mij de vraag of een gevangene die in hun landen een fout gemaakt heeft ook zo een 'luxe' behandeling krijgt? 8O

vlijmscherp 12 juni 2017 08:59

dubbel
http://forum.politics.be/showthread.php?t=239154

Universalia 12 juni 2017 09:02

Dubbel idd, ik zag het te laat sorry :oops:

Guinevere 14 juni 2017 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8467255)

Stel ik mij de vraag of een gevangene die in hun landen een fout gemaakt heeft ook zo een 'luxe' behandeling krijgt? 8O

Wat is 'thuiswaarts' voor een product van de Antwerpse samenleving? Boom?

En luxe behandeling omdat z'n burgerlijke staat inorde wordt gebracht. Eh ja, in andere landen moet je je religieus huwelijk ook bij de overheid registreren om als 'gehuwd' gekend te zijn.

Odol 14 juni 2017 23:21

Zo iemand is niet thuis in een westerse samenleving.
IS of het hiernamaals. Dicht bij allahoer en zijn 72 maagden en debrivieten van wijn.
Kan ie eindelijk wijn drinken.

andev 15 juni 2017 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8467256)

Multiculturele samenleving is gedoemd om te mislukken indien men die groepen er bij laat die de boel verzieken, en waarvan men het op voorhand kon weten! Moslims dus.
Waar leven die samen zonder problemen met anderen wanneer ze het voor het zeggen hebben? Wat doen ze overal waar ze het nog niet voor het zeggen hebben? Met hypocrisie lossen we dat niet op...
Met niets doen en afwachten tekenen we voor onze eigen ondergang.

maddox 16 juni 2017 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8469064)
Wat is 'thuiswaarts' voor een product van de Antwerpse samenleving? Boom?

En luxe behandeling omdat z'n burgerlijke staat inorde wordt gebracht. Eh ja, in andere landen moet je je religieus huwelijk ook bij de overheid registreren om als 'gehuwd' gekend te zijn.

Antwerpse samenleving en product?
Katastroof en De Strangers, Antwerpse handjes, Elexir D'Anvers en het alom geliefde Bolleke. Het Steen. De Zoo, Linkeroever, de haven, Flandria, de Boerentoren en de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal.
Dat is de koekestad uit mijn jeugd.
Niet Borgerokko, geen hoofddoekjes, geen verwarde jongemannen/allochtonen/HansvanTemses en soortgelijk gezeik.

Als je Belhamelcem in de categorie van goederen of diensten wil steken, dan lijkt een KGA* bak de beste plek, geen boom, noch de gemeente Boom.

(*Kleingeestig Gevaarlijk Afval)

Xenophon 16 juni 2017 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8470059)
Antwerpse samenleving en product?
Katastroof en De Strangers, Antwerpse handjes, Elexir D'Anvers en het alom geliefde Bolleke. Het Steen. De Zoo, Linkeroever, de haven, Flandria, de Boerentoren en de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal.
Dat is de koekestad uit mijn jeugd.
Niet Borgerokko, geen hoofddoekjes, geen verwarde jongemannen/allochtonen/HansvanTemses en soortgelijk gezeik.

Als je Belhamelcem in de categorie van goederen of diensten wil steken, dan lijkt een KGA* bak de beste plek, geen boom, noch de gemeente Boom.

(*Kleingeestig Gevaarlijk Afval)

Restafval uit het verleden zou de burgemeester zeggen.

Gamla 16 juni 2017 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8470059)
Antwerpse samenleving en product?
Katastroof en De Strangers, Antwerpse handjes, Elexir D'Anvers en het alom geliefde Bolleke. Het Steen. De Zoo, Linkeroever, de haven, Flandria, de Boerentoren en de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal.
Dat is de koekestad uit mijn jeugd.
Niet Borgerokko, geen hoofddoekjes, geen verwarde jongemannen/allochtonen/HansvanTemses en soortgelijk gezeik.

Als je Belhamelcem in de categorie van goederen of diensten wil steken, dan lijkt een KGA* bak de beste plek, geen boom, noch de gemeente Boom.

(*Kleingeestig Gevaarlijk Afval)

Je hebt gelijk. Maar waarom moest Van Temse erbij? Omdat je niet als monsterlijke racist wil gebrandmerkt worden?
Geef toe, dat is toch flauw.

maddox 16 juni 2017 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8470068)
Je hebt gelijk. Maar waarom moest Van Temse erbij? Omdat je niet als monsterlijke racist wil gebrandmerkt worden?
Geef toe, dat is toch flauw.

Omdat dat gewoon even lompe, domme achterlijke kloot is.

Gamla 16 juni 2017 03:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8470071)
Omdat dat gewoon even lompe, domme achterlijke kloot is.

Nee, dat is hij niet. Hij ziet de heleboel verzieken net zoals jij, ik en nog heel wat anderen.

andev 16 juni 2017 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8469064)
Wat is 'thuiswaarts' voor een product van de Antwerpse samenleving? Boom?

En luxe behandeling omdat z'n burgerlijke staat inorde wordt gebracht. Eh ja, in andere landen moet je je religieus huwelijk ook bij de overheid registreren om als 'gehuwd' gekend te zijn.

Noem jij die moslimklootzak "een product van de Antwerpse samenleving"?
Schande dat dat schepsel nog in ons land vertoeft. Aan zijn eeuwige pretoogjes te zien kan hij het zelf niet begrijpen...

Zeus 16 juni 2017 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8470059)
Antwerpse samenleving en product?
Katastroof en De Strangers, Antwerpse handjes, Elexir D'Anvers en het alom geliefde Bolleke. Het Steen. De Zoo, Linkeroever, de haven, Flandria, de Boerentoren en de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal.
Dat is de koekestad uit mijn jeugd.
Niet Borgerokko, geen hoofddoekjes, geen verwarde jongemannen/allochtonen/HansvanTemses en soortgelijk gezeik.

Als je Belhamelcem in de categorie van goederen of diensten wil steken, dan lijkt een KGA* bak de beste plek, geen boom, noch de gemeente Boom.

(*Kleingeestig Gevaarlijk Afval)

Dat is niet de koekestad uit uw jeugd, dat is het koekedozenbeeld uit uw nostalgie.

maddox 16 juni 2017 22:10

Tja, "toen" was het nog mogelijk dat De Strangers nummers zoals dit konden brengen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be