Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Aan moslims (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230495)

Tomas 2 april 2016 06:16

Aan moslims
 
Aan sommige moslims zou ik willen zeggen:
Ik geloof niet in de koran.
Maar ik zit in met jou.
Ik wil je helpen als je vluchteling bent of arm bent.
maar aanzie mij, jouw helper, dan niet als een ongelovige of kafir.
Kijk niet op mij neer als iemand die een hel verdient, terwijl ik, als atheïst of agnost, jou mijn uitgestoken hand reik. Dat neerkijken op mij als ongelovige voelt niet goed, terwijl ik jou wil helpen en voor je recht wil strijden.
Er zijn moslims die jou willen vermoorden omwille van hun fundamentalistische interpretatie van je geloof.
Ik, als atheïst of agnost, wil jou, als vluchteling, als arme, helpen. Aanzie mij dan als je echte (mensen)broeder en hen, die zich beroepen op de koran om jou te willen vermoorden, als de ware ongelovigen.
Laten we als mensenbroeders met elkaar inzitten in deze wereld.

de vuile muilekoek 2 april 2016 06:26

En dat gaat doordringen denkt je ?:roll:

Tomas 2 april 2016 06:33

't is 't proberen waard. We zullen samen - met z'n allen - met elkaar de uitdagingen van onze planeet moeten aangaan op onze planeet, of we dat nu graag hebben of niet. We kunnen dus best de puntjes op de 'i' proberen te zetten in hoe we met elkaar wensen om te gaan.

de vuile muilekoek 2 april 2016 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8051811)
't is 't proberen waard. We zullen samen - met z'n allen - met elkaar de uitdagingen van onze planeet moeten aangaan op onze planeet, of we dat nu graag hebben of niet. We kunnen dus best de puntjes op de 'i' proberen te zetten in hoe we met elkaar wensen om te gaan.

Ruim bekeken , maar vrede heeft nog nooit echt bestaan globaal in de wereld , verlang nooit globale vrede want dan zouden wij allemaal wel eens de pijp kunnen uitgaan , dan zou er voor de eerste keer echte globale vrede kunnen zijn eens " alles dood is" dan zou er vrede zijn op aarde ...:roll: " alles dood is stilte rust & vrede"

AnarchoChristophe 2 april 2016 07:51

Was jij Imagine aan het draaien op de achtergrond toen je deze schele zever neerpende?

de vuile muilekoek 2 april 2016 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 8051846)
Was jij Imagine aan het draaien op de achtergrond toen je deze schele zever neerpende?

jawatte bok erop ... en dat voor ne zaterdagmorgen :lol::lol:

DewareJakob 2 april 2016 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8051797)
Aan sommige moslims zou ik willen zeggen:
Ik geloof niet in de koran.
Maar ik zit in met jou.
Ik wil je helpen als je vluchteling bent of arm bent.
maar aanzie mij, jouw helper, dan niet als een ongelovige of kafir.
Kijk niet op mij neer als iemand die een hel verdient, terwijl ik, als atheïst of agnost, jou mijn uitgestoken hand reik. Dat neerkijken op mij als ongelovige voelt niet goed, terwijl ik jou wil helpen en voor je recht wil strijden.
Er zijn moslims die jou willen vermoorden omwille van hun fundamentalistische interpretatie van je geloof.
Ik, als atheïst of agnost, wil jou, als vluchteling, als arme, helpen. Aanzie mij dan als je echte (mensen)broeder en hen, die zich beroepen op de koran om jou te willen vermoorden, als de ware ongelovigen.
Laten we als mensenbroeders met elkaar inzitten in deze wereld.

Zo zou het moeten kunnen. Respect voor je ingesteldheid. Zo zou ik ook willen kunnen denken.
Maar ik geloof er niet in. Uit bijna alles blijkt dat ze je uitgestoken hand gaan aanvaarden en met het andere je zakken leeg maken terwijl hun vriendjes je dochter als voorwerp gebruiken.

Supe®Staaf 2 april 2016 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8051797)
Maar ik zit in met jou.

Ik zit meer in met de slachtoffers van uw gepamperde moslims.

Citaat:

Ik wil je helpen als je vluchteling bent of arm bent.
maar aanzie mij, jouw helper, dan niet als een ongelovige of kafir.
Ik help geen enkele vluchteling, tenzij naar zijn thuisland.
En ik vrees dat het bij jou ook maar blijft bij vrome praatjes, niet?
Hoeveel van die 'vluchtelingen' nam je al in huis?

cookie monster 2 april 2016 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8051811)
't is 't proberen waard. We zullen samen - met z'n allen - met elkaar de uitdagingen van onze planeet moeten aangaan op onze planeet, of we dat nu graag hebben of niet. We kunnen dus best de puntjes op de 'i' proberen te zetten in hoe we met elkaar wensen om te gaan.

Hoe denkt de andere partij over dit voorstel ??

Odol 2 april 2016 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8051797)
maar aanzie mij, jouw helper, dan niet als een ongelovige of kafir.
Kijk niet op mij neer als iemand die een hel verdient, terwijl ik, als atheïst of agnost, jou mijn uitgestoken hand reik. Dat neerkijken op mij als ongelovige voelt niet goed, terwijl ik jou wil helpen en voor je recht wil strijden.

Dom of naief. Je weet niets van DE Islam he.

Jij bent een ongelovige, jij zal branden in de hel, een moslim mag niet voor jou bidden, zoals menig kristen voor zijn vijand bid.

In de hel zal je vel verbranden, maar je krijgt telkens een nieuw vel. Uw dochters mogen tot slaf gemaakt worden, jij bent gewoon minderwaardig. Goed genoeg om willens nillens de gelovigecte helpen zodat hij ook voet aan gron krijgt in dar al harb.

Ik zou zeggen kijk is hou de profeetcte werk ging met critici en ongelovigen .... IS doet net hetzelfde!

Gebruik uw empathisch vermogen, denk is even als een gelovige, iemand die de profeet de meest perfecte mens vindt, de Koran het woord van God.

Supe®Staaf 10 april 2016 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 8051846)
Was jij Imagine aan het draaien op de achtergrond toen je deze schele zever neerpende?

... én een bruine dildo diep in de reet!

Cfr.:
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...tuurd-is.dhtml

LETSPANIC 10 april 2016 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 8051811)
't is 't proberen waard. We zullen samen - met z'n allen - met elkaar de uitdagingen van onze planeet moeten aangaan op onze planeet, of we dat nu graag hebben of niet. We kunnen dus best de puntjes op de 'i' proberen te zetten in hoe we met elkaar wensen om te gaan.

Een nieuwe benadering door de moslims problematiek, met de 'tien geboden' en andere regels, wetten en dogma top te lossen. 100% in de mens geloven: Iedereen is schoon, vriendelijk en ook vrijgevig en solidair!!!

Ze bv. niet afstraffen, wanneer men niet zeker is zelf nooit iets mispeutert te hebben gepleegd en ze uw andere wang bieden, wanneer u in het aangezicht werd geslagen.

Men zou ook de werken van barmachtigheid grootschalig kunnen toepassen, door ze te voeden, laven, verzorgen enz. totdat ze, na een lange gelukkige oude dag te hebben genoten: . . .wij ze (uiteindelijk) kunnen begraven.

Deze laatste en nog anderen vermakelijkheden spreken wel aan. Echter, het ware beter geweest, de op deze regels berustende techniek, ten tijde van 'Mozes' te laten starten. Bedoel maar, het zou wel een titanische klus wezen, om meer dan 7 miljard mensen, voor het project te winnen?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be