Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bolle haar kop zal moeten rollen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230163)

De schoofzak 25 maart 2016 06:26

Bolle haar kop zal moeten rollen
 
Als ik de krant lees, namelijk
Citaat:

Drie zwakke plekken in het verhaal wijzen in de richting van de federale politie.
dan moet ik dat besluiten.

http://www.standaard.be/plus/20160325/ochtend/3

.

Stormram 25 maart 2016 06:30

Bedankt voor de nutteloze link!

kelt 25 maart 2016 06:33

Als er vermijdbare fouten in het politie- en gerechtelijk werk opduiken zal men inderdaad,eindelijk,eens aan de hoge politie- en gerechtelijke officieren mogen beginnen.(ik zal heus wel niet de enige zijn die onderhand serieus twijfelt aan deze goudhaantjes en manteldragers,de meesten nog uit "vroegere tijden"...)

Minister van Binnenlandse Zaken Jambon heeft duidelijk gemaakt dat hij niet "in de weg" wilde lopen mochten de Premier,mochten zijn collega's,twijfelen aan hem.Dat is de implicatie van "uw ontslag aanbieden".De Premier,de collega's,hebben duidelijk gemaakt dat zij deze Minister verder in functie wilden zien.

Idem dito voor Minister Geens van Justitie.

Hopelijk begint men nu niet onmiddelijk met mensen voor onderzoekscommissies te roepen,er is momenteel echt wel werk genoeg denk ik zo....:?

De enormiteit van het terug vrij kunnen rondlopen van een bewezen gevaarlijk iemand die teruggezonden is MET WAARSCHUWING naar de Benelux is moeilijk te verteren.

Het heeft mensenlevens gekost..:-(

Wat wel kan is het ganse papier- en dataspoor eens voor een onderzoekscommissie uitpluizen.Als er wettelijke problemen in de weg naar een vlotte informatiedoorstroming bleken te zitten dan kunnen de politici DAAR aan werken in plaats van show voor de camera's houden...

Dat is HUN werk.

De schoofzak 25 maart 2016 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8040585)
Bedankt voor de nutteloze link!

Ik had de gewoonte om wat meer tekst uit het betalend gedeelte van De Standaard te knippen en plakken, maar ik kreeg daar banpunten voor.

Dus moet ik me beperken tot de link alleen. Al was het maar om aan te tonen welke gedeelten ik uit mijn duim zuig, en welke niet.

.

Pericles 25 maart 2016 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8040591)
Als er vermijdbare fouten in het politie- en gerechtelijk werk opduiken zal men inderdaad,eindelijk,eens aan de hoge politie- en gerechtelijke officieren mogen beginnen.

Minister van Binnenlandse Zaken Jambon heeft duidelijk gemaakt dat hij niet "in de weg" wilde lopen mochten de Premier,mochten zijn collega's,twijfelen aan hem.Dat is de consequentie van "uw ontslag aanbieden".De Premier,de collega's,hebben duidelijk gemaakt dat zij deze Minister verder in functie wilden zien.

Idem dito voor Minister Geens van Justitie.

Hopelijk begint men nu niet onmiddelijk met mensen voor onderzoekscommissies te roepen,er is momenteel echt wel werk genoeg denk ik zo....:?

De enormiteit van het terug vrij kunnen rondlopen van een bewezen gevaarlijk iemand die teruggezonden is MET WAARSCHUWING naar de Benelux is moeilijk te verteren.



Het heeft mensenlevens gekost..:-(

De gigantische fouten in dit dossier stapelen zich op, zelfs in een bananenrepubliek als Guatemala hadden ze dit beter aangepakt.

Karel Martel B 25 maart 2016 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8040591)
De enormiteit van het terug vrij kunnen rondlopen van een bewezen gevaarlijk iemand die teruggezonden is MET WAARSCHUWING naar de Benelux is moeilijk te verteren.

Maar waarom was hij vrij om te beginnen?

Het zijn niet de conservatieven die voorwaardelijke of korte straffen willen voor zware misdadigers.

Het zijn de zelfdestructieve linkiewinkies voor wie de dader het slachtoffer is van racisme of armoede of welk excuus dan ook die verantwoordelijk zijn voor het vrij rondlopen van zware misdadigers.

Karel Martel B 25 maart 2016 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8040599)
De gigantische fouten in dit dossier stapelen zich op, zelfs in een bananenrepubliek als Guatemala hadden ze dit beter aangepakt.

Ben ik echt de enige hier die hier geen drugs gebruikt?

Dit is toch allemaal onzin?

Het is alsof je, nadat de je vos alle kippen heeft kapot gemaakt, op zoek gaat naar de man die verantwoordelijk was voor het onderhoud van de vossenkooi.

Je moet om te beginnen geen vossenkooi naast je kippenren hebben.

De man die dacht dat het een goed idee was om een vossenkooi te hebben in de eerste plaats is de echte verantwoordelijke.

subocaj 25 maart 2016 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8040584)
Als ik de krant lees, namelijk

dan moet ik dat besluiten.

http://www.standaard.be/plus/20160325/ochtend/3

.

Zolang de politiek niet wil raken aan de godsdienstvrijheid, die ons van onze vrijheden beroofd, moeten eerst hun koppen rollen.
Een volledige scheiding van kerk en staat is de enige oplossing.
Iedereen die zijn heilige sprookjesboeken boven de grondwet stelt dient in gans Europa niet toegelaten te worden.

subocaj 25 maart 2016 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8040605)
Maar waarom was hij vrij om te beginnen?

Het zijn niet de conservatieven die voorwaardelijke of korte straffen willen voor zware misdadigers.

Het zijn de zelfdestructieve linkiewinkies voor wie de dader het slachtoffer is van racisme of armoede of welk excuus dan ook die verantwoordelijk zijn voor het vrij rondlopen van zware misdadigers.

Volgens jou is iedereen behalve jij een linkiewinkie?
Vertel me eens waarom in iedere gemeente de burgemeester de "baas" is van de gemeentepolitie?
Zijn die dan ook niet verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in hun gemeentes?

Tegen religidioten die zich door het Europese open grenzen beleid vrij, naar overal kunnen verplaatsen kan de politie niets.
Nu en dan een gelukstreffer en dat is het.
Ze kunnen toeslaan waar ze willen, ze moeten hun conversaties enkel buiten de moderne communicatiemiddelen houden en ze blijven volledig onder de radar.
En andere landen moeten nu niet met de vinger wijzen naar België, want bij hen gebeuren die aanslagen door die religidioten ook.

De schoofzak 25 maart 2016 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8040608)
Ben ik echt de enige hier die hier geen drugs gebruikt?

Dit is toch allemaal onzin?

Het is alsof je, nadat de je vos alle kippen heeft kapot gemaakt, op zoek gaat naar de man die verantwoordelijk was voor het onderhoud van de vossenkooi.

Je moet om te beginnen geen vossenkooi naast je kippenren hebben.

De man die dacht dat het een goed idee was om een vossenkooi te hebben in de eerste plaats is de echte verantwoordelijke.

Je bent nogal cryptisch.
Doorgaans lopen vossen vrij rond in de natuur, en zitten kiekens in een kot.

Zeg eens wat rechtstreekser en wat duidelijker wat je bedoelt.

.

Scherven A. Mok 25 maart 2016 07:32

De bolle kop van de minister van politie ja. Jambon.

reservespeler 25 maart 2016 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8040598)
Ik had de gewoonte om wat meer tekst uit het betalend gedeelte van De Standaard te knippen en plakken, maar ik kreeg daar banpunten voor.

Dus moet ik me beperken tot de link alleen. Al was het maar om aan te tonen welke gedeelten ik uit mijn duim zuig, en welke niet.

.

Je mag normaal gezien toch een deel van een tekst publiceren.
Je moet wel de bron vermelden.

Dacht dat dit zo was.

reservespeler 25 maart 2016 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8040599)
De gigantische fouten in dit dossier stapelen zich op, zelfs in een bananenrepubliek als Guatemala hadden ze dit beter aangepakt.

Misschien wel.
Maar dan komt automatisch de vraag, hoe is het zo ver kunnen komen.
Vanwaar dit knuffelbeleid?
Vervroegde invrijheidstelling vaar zwaar criminelen.
Hij kwam vrij na 4 jaar en een sjik.
Ondertussen had hij al een keer of tien verlof gehad.
Dus volgens mij was hij na 4 jaar al de eersten keer terug in vrije en open lucht.

Als ik dan bij processen dan ook nog het goedpraatgelul hoor in de aard van:

Moeilijke jeugd, weinig kansen, ontwricht gezin, .....

Dan moet ik bijna kotsen. Alsof iedereen die een moeilijke jeugd had een vrijgeleide krijgt om te stelen, te verkrachten en te moorden.

reservespeler 25 maart 2016 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8040637)
Volgens jou is iedereen behalve jij een linkiewinkie?
Vertel me eens waarom in iedere gemeente de burgemeester de "baas" is van de gemeentepolitie?
Zijn die dan ook niet verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in hun gemeentes?

Tegen religidioten die zich door het Europese open grenzen beleid vrij, naar overal kunnen verplaatsen kan de politie niets.
Nu en dan een gelukstreffer en dat is het.
Ze kunnen toeslaan waar ze willen, ze moeten hun conversaties enkel buiten de moderne communicatiemiddelen houden en ze blijven volledig onder de radar.
En andere landen moeten nu niet met de vinger wijzen naar België, want bij hen gebeuren die aanslagen door die religidioten ook.

Dat is niet zo hoor.

reservespeler 25 maart 2016 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8040647)
Je bent nogal cryptisch.
Doorgaans lopen vossen vrij rond in de natuur, en zitten kiekens in een kot.

Zeg eens wat rechtstreekser en wat duidelijker wat je bedoelt.

.

Dat we de kat van de melk moeten scheiden.
Misdadigers hun straf laten uitzitten.

subocaj 25 maart 2016 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8040669)
Dat is niet zo hoor.

Je hebt dus geen weet van aanslagen door moslimterroristen in andere landen?

brother paul 25 maart 2016 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8040584)
Als ik de krant lees, namelijk

dan moet ik dat besluiten.

http://www.standaard.be/plus/20160325/ochtend/3

.

zitten er daar geen 500 poltiek gasten vetbetald te wachten op hun vroegtijdig pensioen en investerings middelen weg te zuigen van de begrotig van depolitie

Vette Pois(s)on 25 maart 2016 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Langoor (Bericht 8040707)
Meneer de Amokmaker je weet wel beter wie de echte schuldigen zijn van de moslimradicalisering, de integratie, de werking van de politie, de lege staatskassen enz. Enz.

Het begint met een S.,hoe men het ook draait en keert.
En natuurlijk de door links beheerde media.

Men kan het niet genoeg herhalen. :-)

De sossenkanker groeit nog steeds zeer weelderig

subocaj 25 maart 2016 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8040713)
De sossenkanker groeit nog steeds zeer weelderig

Ja, we leven dan ook onder een echte sossenregering nu.
Even zo grote zakkenvullers, postjes pakkers en verantwoordelijkheid ontkenners als voorheen. Vandaar die weelderige groei.
Een ding is nog steeds niet veranderd, de Antwerpse windbuil is "woedend" vanop zijn pluchen burgemeester stoel op iedereen, maar beseft zelf niet dat hij als een laffe hond, alle eigen verantwoordelijkheid ontvlucht.

Henri1 25 maart 2016 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8040584)
Als ik de krant lees, namelijk

dan moet ik dat besluiten.

http://www.standaard.be/plus/20160325/ochtend/3

.

Is dat een doekje voor het bloeden voor het feit dat Jambon moet aanblijven ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be