Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ‘Antwerpen is van ons, ondanks de collaborateurs’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238802)

Universalia 18 mei 2017 07:12

‘Antwerpen is van ons, ondanks de collaborateurs’
 
BRON

Ik, heb het artikel niet helemaal kunnen lezen daar het van het betalende type is.

Wat ik wel weet is dat het in Antwerpen zwaar naar de 'kloten' is.

Ik ben er een tijd geleden nog eens geweest in Antwerpen en ik dacht dat ik in één of ander moslimland zat. :roll:

Eduard Khil 18 mei 2017 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8452070)
BRON

Ik, heb het artikel niet helemaal kunnen lezen daar het van het betalende type is.

gewoon inschrijven om zeven dagen gratis te lezen. Met een volledig verzonnen email en naam, ze sturen toch geen mail met de vraag tot bevestiging. Na zeven dagen is het verlopen en dan log je even uit en maak je een nieuwe proefaccount. Twintig seconden werk en ik lees zo al bijna een jaar gratis de standaard :lol:

Elio di Supo 18 mei 2017 07:32

Ik heb nog de tijd gekend van de kleine bioscoopjes in de buurt van de Keyserlei. Dat was nog een goede reden voor de modale burger om naar de binnenstad af te zakken na de werkuren. Daarna kwamen de grote projecten zoals Kinepolis, Wijnegem Shopping Center en uitgaanscentra zoals Confetti's in Brasschaat die allemaal tot gevolg hadden dat de binnenstad wat werd links gelaten. Niet te verwonderen dat na jaren van "verwaarlozing" van het nachtleven dit vacuum stilaan werd ingevuld door vreemdelingen.

Antwerpen-stad is aan een herwaardering toe.

reservespeler 18 mei 2017 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8452078)
Ik heb nog de tijd gekend van de kleine bioscoopjes in de buurt van de Keyserlei. Dat was nog een goede reden voor de modale burger om naar de binnenstad af te zakken na de werkuren. Daarna kwamen de grote projecten zoals Kinepolis, Wijnegem Shopping Center en uitgaanscentra zoals Confetti's in Brasschaat die allemaal tot gevolg hadden dat de binnenstad wat werd links gelaten. Niet te verwonderen dat na jaren van "verwaarlozing" van het nachtleven dit vacuum stilaan werd ingevuld door vreemdelingen.

Antwerpen-stad is aan een herwaardering toe.

Het is overal hetzelfde.
Kleine buurtwinkels, waar mensen elkaar tegenkwamen, moesten wijken voor de grote ketens. Het gevolg is dat deze ontmoetingsplaatsen verdwenen zijn ten voordele van??

Ondertussen hebben die grote ketens hun prijzen ook op niveau gebracht.

Another Jack 18 mei 2017 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8452090)
Het is overal hetzelfde.
Kleine buurtwinkels, waar mensen elkaar tegenkwamen, moesten wijken voor de grote ketens. Het gevolg is dat deze ontmoetingsplaatsen verdwenen zijn ten voordele van??

Ondertussen hebben die grote ketens hun prijzen ook op niveau gebracht.

Gij kunt geen mensen tegenkomen in de Delhaize??

Pandareus 18 mei 2017 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8452075)
gewoon inschrijven om zeven dagen gratis te lezen. Met een volledig verzonnen email en naam, ze sturen toch geen mail met de vraag tot bevestiging. Na zeven dagen is het verlopen en dan log je even uit en maak je een nieuwe proefaccount. Twintig seconden werk en ik lees zo al bijna een jaar gratis de standaard :lol:

Kan dat nog ? Nu werken ze toch met een ander aanbod : een éénmalig abonnement van 1 euro voor een maand, en dan verlengbaar ?

Eduard Khil 18 mei 2017 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8452112)
Kan dat nog ? Nu werken ze toch met een ander aanbod : een éénmalig abonnement van 1 euro voor een maand, en dan verlengbaar ?

bij de standaard lukt dat perfect, ik doe het al maanden aan een stuk :lol:

De stommekloten vragen geen bevestiging van uw inschrijving per mail, dus vul ik gewoon constant zever in .

Eyjafjallajökull 18 mei 2017 09:47

Het artikel is van Bart Brinckman en vooral :


Zipper 18 mei 2017 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8452070)
BRON

Ik, heb het artikel niet helemaal kunnen lezen daar het van het betalende type is.

Wat ik wel weet is dat het in Antwerpen zwaar naar de 'kloten' is.

Ik ben er een tijd geleden nog eens geweest in Antwerpen en ik dacht dat ik in één of ander moslimland zat. :roll:

Maak je maar geen illusies, en bereid je hier maar op voor :

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2982048

Jay-P. 18 mei 2017 10:11

Zou het helpen om te weigeren Prinskes en Bollekes te drinken?

vanderzapig 18 mei 2017 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8452142)
bij de standaard lukt dat perfect, ik doe het al maanden aan een stuk :lol:

De stommekloten vragen geen bevestiging van uw inschrijving per mail, dus vul ik gewoon constant zever in .

Super! Bedankt voor de tip!

vanderzapig 18 mei 2017 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8452150)
Het artikel is van Bart Brinckman en vooral :


Het is een interessant artikel en, naar BB maatstaven, vrij respectvol naar het VB toe.

Xenophon 18 mei 2017 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8452075)
gewoon inschrijven om zeven dagen gratis te lezen. Met een volledig verzonnen email en naam, ze sturen toch geen mail met de vraag tot bevestiging. Na zeven dagen is het verlopen en dan log je even uit en maak je een nieuwe proefaccount. Twintig seconden werk en ik lees zo al bijna een jaar gratis de standaard :lol:

Waarom?

Xenophon 18 mei 2017 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8452214)
Super! Bedankt voor de tip!

Spoed u maar, ik heb zo het vermoeden dat nu het hier open en bloot staat er een en ander zal veranderen daaromtrent.

Eduard Khil 18 mei 2017 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8452258)
Spoed u maar, ik heb zo het vermoeden dat nu het hier open en bloot staat er een en ander zal veranderen daaromtrent.

als ze het nog niet doorhebben bij de standaard zijn het daar allemaal achterlijke strontzakken. Maarja, een deel van hen werkte vroeger natuurlijk voor humo of de morgen :lol:

TheFourHorsemen 18 mei 2017 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8452142)
bij de standaard lukt dat perfect, ik doe het al maanden aan een stuk :lol:

De stommekloten vragen geen bevestiging van uw inschrijving per mail, dus vul ik gewoon constant zever in .

Net getest. Wat een idioten :D.

Xenophon 18 mei 2017 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8452264)
Net getest. Wat een idioten :D.

Tenzij er een methode achter zit, de cijfers worden er beter van (zo lijkt het alleszins), want elke 'nieuwe' lezer is er één meer.

Telt mee als je reclame verkoopt.

Henri1 18 mei 2017 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8452070)
BRON

Ik, heb het artikel niet helemaal kunnen lezen daar het van het betalende type is.

Wat ik wel weet is dat het in Antwerpen zwaar naar de 'kloten' is.

Ik ben er een tijd geleden nog eens geweest in Antwerpen en ik dacht dat ik in één of ander moslimland zat. :roll:

Alles peis en vree aan het uiterst rechtse gedeelte van het spectrum.

Universalia 18 mei 2017 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8452167)
Maak je maar geen illusies, en bereid je hier maar op voor :

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2982048

Daar verschiet ik niet van.

Nog een voorbeeld:

Ik was onlangs bij vrienden op bezoek die aan de Linker-Oever van de 'Stad' Antwerpen woonachtig zijn.

Tijdens het nuttigen van een taartje een een kopje koffie kwamen de gesprekken op gang.

De gesprekken die uit het nieuws zouden gegrepen kunnen geweest zijn.

Zei mijn oud collega, kijk aan die school ginder hebben ze een sporthal gezet en daar heb ik nog nooit maar ook nog nooit een autochtoon zien binnengaan, allemaal allochtonen. Ik vergeef het zijn chromofobie maar toch ...

Ok, om de proef op de som te nemen liepen we er eens langs en wat zag ik???

Allemaal kinderen tussen de 8 en 12 jaar van allochtone origine met bokshandschoenen aangemeten die een 'verdedigingssport' aan het volgen waren.

Dan denk je, strak plan???? 8O :roll:

Universalia 18 mei 2017 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8452075)
gewoon inschrijven om zeven dagen gratis te lezen. Met een volledig verzonnen email en naam, ze sturen toch geen mail met de vraag tot bevestiging. Na zeven dagen is het verlopen en dan log je even uit en maak je een nieuwe proefaccount. Twintig seconden werk en ik lees zo al bijna een jaar gratis de standaard :lol:

Met dank om dat even duidelijk te maken. :-D

Maar ... (<- die eeuwige maar toch) ik schrijf raar of zelden op iets in, geef raar of zelden mijn tel N° of mail 'bloot' heb geen FB, heb geen Twitter, het geen Skype, gebruik geen Wi-FI, gebruik geen Hotspot en nog paar dingen :rofl:

Niet zolang geleden vroeg mij dan ook iemand, en hoe was het op MARS??? :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be