Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Vuile gemeente (https://forum.politics.be/showthread.php?t=68181)

chris k 15 november 2006 20:23

Vuile gemeente
 
De "laatste maanden" voor de verkiezingen reinigde de gemeentediensten met hun speciale vrachtwagen elke maand de straten.

Nu de verkiezingen zijn achter de rug ............het reinigen ook :evil:

Voordien als de straten er redelijk bijlagen waren ze er.

Nu liggen de straten er vol afgevallen bladen van bomen ....spoorloos natuurlijk.

De postjes zijn binnen en de mensen kunnen weer stikken.

Wat politiekers toch doen om stemmen te winnen.

schaduwrijk 15 november 2006 21:21

in de zomer vallen er natuurlijk weinig bladen...

another brick 15 november 2006 21:21

Tegen de volgende lente zijn de straten terug proper.:-)

De schoofzak 15 november 2006 22:00

En dat zit er geen enkele ambtenaar, van straatveger tot direkteur, van de reinigingsdienst in die gemeente, die van de oppositie is, en die dat laat lekken in de pers, met naam en toenaam, data van de richtlijnen enz. ???

chris k 16 november 2006 10:11

Sorry in EDEGEM

dat was ik vergeten erbij te zetten

Nu zal het weer zeker een 5 tal jaren duren eer ze terug de straten reinigen met hun veegmachine :evil:

Hans1 16 november 2006 10:17

Ik dacht dat in "Vlaanderen" (want daar blijkt u te wonen) alles perfect verliep? Of doen ze het dan toch niet beter, die "Vlamingen"?

Lodi 16 november 2006 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 2167860)
Sorry in EDEGEM

dat was ik vergeten erbij te zetten

Nu zal het weer zeker een 5 tal jaren duren eer ze terug de straten reinigen met hun veegmachine :evil:

Misschien niet. Volgend jaar zijn er opnieuw verkiezingen!;-)

Lodi 16 november 2006 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2167879)
Ik dacht dat in "Vlaanderen" (want daar blijkt u te wonen) alles perfect verliep? Of doen ze het dan toch niet beter, die "Vlamingen"?

Poco's bedoel je ?:evil:

Zwartengeel 16 november 2006 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2167879)
Ik dacht dat in "Vlaanderen" (want daar blijkt u te wonen) alles perfect verliep? Of doen ze het dan toch niet beter, die "Vlamingen"?

Hans heeft weer eens een oplossing gevonden om de straten proper te krijgen: een unitair Belgique! Roekoe! :-D

chris k 16 november 2006 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodi (Bericht 2167952)
Misschien niet. Volgend jaar zijn er opnieuw verkiezingen!;-)

Eén komt er al zeker op ....de burgemeester Koen S.( =ook dir. Gen. op RIZIV als ik het goed voorheb) ....Mia de S. zal hem naar het schijnt vervangen...kiezers zijn dus bedrogen.

De huidige groep zit infeite niet veel in met de bewoners........
-BPA Mussenburg / de Wei ( pleintje aan het zwembadje van edegem ).....is nog steeds bezig.

Wie op de vergaderingen aanwezig was en zijn ogen en oren opentrok weet hoe de vork in de steel zit.


>>>>met de Leo Tindemans zijn 2 opvolgers was het heel anders en PROPER in Edegem.

En naar de kranten doorgeven gaat niet .

Inbraken in edegem komen zelden in de krant.

De bouwhistorie op begin Oude Godstraat haalde ook bijna geen nieuws.....en hetgeen er nog staat te gebeuren met de Oude Godstraat zal zeker niet in de kranten komen ...zo gaat men nog een hoge blok zetten op het pleintje waar vroeger de papiercontainer stond .....dwars natuurlijk en daar gaan natuurlijk gronden onteigend worden....van de kerkfabriek >>> mag niet die gronden zijn schenkingen moeten van openbaar nut blijven ...moeten akkertjes blijven ...dus geen prive zaken.

Om een randparking ( betalende natuurlijk ) aan te leggen gaat men een eigenaar onteigenen (daar staan nu garageboxen op )

Dus zo heilig is edegem niet

schaduwrijk 16 november 2006 16:41

en haar nieuwe sporthal...

Urban 17 november 2006 18:01

nice one:



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be