Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Groen! (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Groen!e e-shop (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34159)

groen!? 14 mei 2005 15:59

Groen!e e-shop
 
Voor de Groen!e activist! Van T-shirt tot muismat, alles vind je bij de Groen! e-shop bij Cafepress: www.cafepress.com/groen


ps: wilt u nieuwe producten of hebt u opmerkingen over het huidige aan bod?
Laat hier een berichtje achter of contacteer mij via mail

groen!? 16 mei 2005 19:53

enkele van onze producten...







de limburgse leeuw 2 juni 2005 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
enkele van onze producten...







Groen! als kapitalistische onderneming prijst zijn produkten aan bij de Politics.be- klainten. En wat leren wij hieruit ?

NO LOGO, zei Naomi Klein. Een goed boek trouwens, aan te raden aan alle groenen.

DaBlacky 5 juni 2005 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Groen! als kapitalistische onderneming prijst zijn produkten aan bij de Politics.be- klainten. En wat leren wij hieruit ?

NO LOGO, zei Naomi Klein. Een goed boek trouwens, aan te raden aan alle groenen.

Het is niet Groen! die die dingen verkoopt, maar een fan.

de limburgse leeuw 5 juni 2005 17:52

AHahaha
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Het is niet Groen! die die dingen verkoopt, maar een fan.

HAHAHA, ik heb ook nog een paar T-shirts liggen van Groen, die ik in een naïeve opwelling eens heb gekocht. Sinds Groen! voor de Europese grondwet is, gebruik ik ze als poetslap voor de fietsen.

Aan de weinige reacties te zien, en door het feit dat zelfs de fans nu al hun materiaal verkopen, denk ik dat niemand nog geïnteresseerd is in een T-shirt van Groen!.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by de limburgse leeuw on 05-06-2005 at 18:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Het is niet Groen! die die dingen verkoopt, maar een fan.

HAHAHA, ik heb ook nog een paar T-shirts liggen van Groen, die ik in een naïeve opwelling eens heb gekocht. Sinds Groen! voor de Europese grondwet is, gebruik ik ze als poetslap voor de fietsen.

Aan de weinige reacties te zien, en door het feit dat zelfs de fans nu al hun materiaal verkopen, denk ik dat niemand nog geïnteresseerd is in een T-shirt van Groen!.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Het is niet Groen! die die dingen verkoopt, maar een fan.

HAHAHA, ik heb ook nog een paar T-shirts liggen van Groen, die ik in een naïeve opwelling eens heb gekocht. Sinds Groen! voor de grondwet is, gebruik ik ze als poetslap voor de fietsen.

Aan de weinige reacties te zien, en door het feit dat zelfs de fans nu al hun materiaal verkopen, denk ik dat niemand nog geïnteresseerd is in een T-shirt van Groen!.[/size]
[/edit]


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be