Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   d'er heeft er eentje zijn werk niet gedaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233979)

4x10E6 7 augustus 2016 19:06

d'er heeft er eentje zijn werk niet gedaan
 
.. en lap .. ziet dat aan : de psychopaat die in Charleroi twee agenten verwondde blijkt een Algerijn te zijn die illegaal in België verbleef .. teo francken was daarstraks al op de verrehoorder met omstandige en lamlendige excuses : de kwiet in kwestie heeft twee bevelen om het grondgebied te verlaten niet opgevolgd, meldt de vlaemsch nazionale bobo .. "Gedwongen terugkeer naar Algerije is al jaren problematisch", stelt teo .. ik (viermiljoen) stel : had er dan werk van gemaakt teooke .. afserveren die zwik .. we zijn tenslotte in oorlog ..


goed om weten : de staatssecretaris is in congé

reservespeler 7 augustus 2016 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8191741)
.. en lap .. ziet dat aan : de psychopaat die in Charleroi twee agenten verwondde blijkt een Algerijn te zijn die illegaal in België verbleef .. teo francken was daarstraks al op de verrehoorder met omstandige en lamlendige excuses : de kwiet in kwestie heeft twee bevelen om het grondgebied te verlaten niet opgevolgd, meldt de vlaemsch nazionale bobo .. "Gedwongen terugkeer naar Algerije is al jaren problematisch", stelt teo .. ik (viermiljoen) stel : had er dan werk van gemaakt teooke .. afserveren die zwik .. we zijn tenslotte in oorlog ..

Natuurlijk.

Theo werd geconfronteerd met de grootste asielcrisis ooit.
Theo zorgde voor een terugkeerbeleid met Marokko.

Wat deden al die vorige staatsecretarissen en ministers eigenlijk?

4x10E6 7 augustus 2016 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8191743)
Natuurlijk.

Theo werd geconfronteerd met de grootste asielcrisis ooit.
Theo zorgde voor een terugkeerbeleid met Marokko.

Wat deden al die vorige staatsecretarissen en ministers eigenlijk?

.. vorige staatssecretarisen ? praat voor de vaak .. tentenkampfke teo deed weeral zijn werk niet .. afserveren die vlaemsch nazionale mishap .. stante pede .. we zijn in oorlog (althans volgens den grooten vlaemsch nazionalen lyder) .. tijd voor Annick ..



teooke ten voeten uit

quercus 7 augustus 2016 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8191749)
.. vorige staatssecretarisen ? praat voor de vaak .. tentenkampfke teo deed weeral zijn werk niet .. afserveren die vlaemsch nazionale mishap .. stante pede .. we zijn in oorlog (althans volgens den grooten vlaemsch nazionalen lyder) .. tijd voor Annick ..

Tja, dat vraagje vanwege reservespeler komt u blijkbaar erg ongelegen. Je staat met je bek vol tanden en het enige wat je weet te repliceren is "praat voor de vaak"...
Armoede viermiljoentje, armoede! Je wist niet wat te antwoorden... :roll:

Leica 7 augustus 2016 19:35

Uw enquête is dermate dwaas dat de enige die ze al ingevuld heeft jijzelf bent.

Wapper 7 augustus 2016 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8191749)
.. vorige staatssecretarisen ? praat voor de vaak .. tentenkampfke teo deed weeral zijn werk niet .. afserveren die vlaemsch nazionale mishap .. stante pede .. we zijn in oorlog (althans volgens den grooten vlaemsch nazionalen lyder) .. tijd voor Annick ..

Pssst! Algerije weigert pertinent uitgewezen onderdanen terug te nemen. Wat nu?

4x10E6 7 augustus 2016 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8191770)
Tja, dat vraagje vanwege reservespeler komt u blijkbaar erg ongelegen. Je staat met je bek vol tanden en het enige wat je weet te repliceren is "praat voor de vaak"...
Armoede viermiljoentje, armoede! Je wist niet wat te antwoorden... :roll:

.. bien o kontreir mon sjer .. wordt het niet stillaan tijd dat de vlaemsch nazionaaltjes stoppen met hun eigen incompetentie te verstoppen achter wat eertijds anderen niet konden ? wordt het niet langzamerhand tijd dat die roemruchte kracht van de verandering zich toont ? tentenkampfke teooke bakt er niets van .. den bizak al evenmin .. de markies van o al helemaal niet .. afserveren die handel .. we zijn tenslotte in oorlog .. geen tijd voor lamlendige ekskuses op andermans kap .. tijd voor daden .. ten strijde ! ten oorlog ..


** oeps .. wat het bakken betreft : ik vergat madamme sleurps en das betrunkene Oomans

4x10E6 7 augustus 2016 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8191774)
Pssst! Algerije weigert pertinent uitgewezen onderdanen terug te nemen. Wat nu?

.. bel teo ! dat is zijnen job ..

Zipper 7 augustus 2016 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 8191773)
Uw enquête is dermate dwaas dat de enige die ze al ingevuld heeft jijzelf bent.

Ik mis de optie "Val dood"

4x10E6 7 augustus 2016 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 8191773)
Uw enquête is dermate dwaas dat de enige die ze al ingevuld heeft jijzelf bent.

.. interessante mix van uw en jijzelf .. afijn : geduld wat de respons betreft ..

werkman 7 augustus 2016 19:57

[quote=reservespeler;8191743]Natuurlijk.

Theo werd geconfronteerd met de grootste asielcrisis ooit.
Theo zorgde voor een terugkeerbeleid met Marokko.

Wat deden al die vorige staatsecretarissen en ministers eigenlijk?[/QUOTE]


Moeilijke vraag hoor.
Bouwgronden volgens Gewestplanning van vermeende politieke tegenstanders om zeep helpen en omvormen tot ontoegankelijk braakland en als compensatie voor het gemeenschapsverlies zelf bouwen in natuurgebied?
Moet kunnen natuurlijk. Alles kan en blijft kunnen.
De kracht van verandering moet nog komen.

Wapper 7 augustus 2016 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8191782)
.. bel teo ! dat is zijnen job ..

Tejo heeft al overlegd met Merkel, ze heeft net hetzelfde probleem :lol:

http://newobserveronline.com/north-a...-repatriation/

subocaj 7 augustus 2016 20:21

[quote=werkman;8191805]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8191743)
Natuurlijk.

Theo werd geconfronteerd met de grootste asielcrisis ooit.
Theo zorgde voor een terugkeerbeleid met Marokko.

Wat deden al die vorige staatsecretarissen en ministers eigenlijk?[/QUOTE]


Moeilijke vraag hoor.
Bouwgronden volgens Gewestplanning van vermeende politieke tegenstanders om zeep helpen en omvormen tot ontoegankelijk braakland en als compensatie voor het gemeenschapsverlies zelf bouwen in natuurgebied?
Moet kunnen natuurlijk. Alles kan en blijft kunnen.
De kracht van verandering moet nog komen.

De kracht van het status quo was en blijft voor de kleine man een dure aangelegenheid.

Maar geen probleem we lossen het wel op in de volgende legislatuur van het status quo.
Vanaf volgend jaar blazen we het communautaire nieuw leven in, dat we dan dadelijk na de volgende verkiezingen, in de onderste lade leggen.

De rest van alles wat je mist in je portemonnee is de schuld van Europa en asielzoekers.

Simpel toch?

Leica 7 augustus 2016 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8191794)
.. interessante mix van uw en jijzelf .. afijn : geduld wat de respons betreft ..

Ik wou je eerst nog beleefd aanspreken maar heb me dan in tweede instantie bedacht. Je bent zoveel eer niet waard.

dpg 7 augustus 2016 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8191774)
Pssst! Algerije weigert pertinent uitgewezen onderdanen terug te nemen. Wat nu?

Oesje, dat gaat wat geven als de mentaal zieken aan hun reconquista willen beginnen.

werkman 7 augustus 2016 20:34

[quote=subocaj;8191849]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8191805)

De kracht van het status quo was en blijft voor de kleine man een dure aangelegenheid.

Maar geen probleem we lossen het wel op in de volgende legislatuur van het status quo.
Vanaf volgend jaar blazen we het communautaire nieuw leven in, dat we dan dadelijk na de volgende verkiezingen, in de onderste lade leggen.

De rest van alles wat je mist in je portemonnee is de schuld van Europa en asielzoekers.

Simpel toch?


Ik dacht dat Europa reeds volstond om excuses te vinden.
Dus daarom dienen die asielzoekers?
Wist ik nog niet hoor. :lol:
Wat dat communautaire betreft heb ik al gesteld dat ik de jeugd advies geef om Engels te studeren en dat ik voor de rest deze problematiek door mijn WC-pot spoel. Ze moeten er bij mij niet meer mee afkomen.
Ik heb er meer aan te beseffen dat ik een jongere heb geholpen om desnoods in Burkina Fasso Belgische frietjes te gaan bakken en te slijten in het Engels. Weer een werkloze minder dan.
Ik heb ooit; ergens tussen Nova Sol en Warchau; aan een Pool geleerd hoe Belgische fritjes moesten gebakken worden. Die was gelanceerd toen.
Engels kende hij al. Dus dat was geen probleem meer.
En Duitse worst te samen met die frietjes en een sausje er over leek hem een Godsgeschenk. Die eerste portie fritjes en de worst heb ik als dank dan ook gratis gekregen. Moet kunnen. :lol:

Sukkelaar 7 augustus 2016 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8191774)
Pssst! Algerije weigert pertinent uitgewezen onderdanen terug te nemen. Wat nu?

Wat nu? Neem maatregelen tegen Algerije en in afwachting als er zich nog dergelijke gevallen voordoen steek ze in afwachting in de cel.

Als dat dan ook al niet mag moet je maar de wet laten veranderen. Voor de overledenen is het intussen natuurlijk te laat.:-(

vanderzapig 7 augustus 2016 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8191743)
Theo werd geconfronteerd met de grootste asielcrisis ooit.

Dat werd Victor Orban ook.

Theo trok gedwee het keurslijf aan dat hem werd aangereikt van Europa.
Orban bedankte feestelijk voor zo'n keurslijf.

Sukkelaar 7 augustus 2016 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8191817)
Tejo heeft al overlegd met Merkel, ze heeft net hetzelfde probleem :lol:

http://newobserveronline.com/north-a...-repatriation/

Als er nu juist iemand is met wie niet moet overlegd worden dan is het wel Merkel zeker. Dat stuk ongeluk is de oorzaak van de toestroom in Europa van meer dan 500.000 personen.

Wapper 7 augustus 2016 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8191891)
Wat nu? Neem maatregelen tegen Algerije en in afwachting als er zich nog dergelijke gevallen voordoen steek ze in afwachting in de cel.

Als dat dan ook al niet mag moet je maar de wet laten veranderen. Voor de overledenen is het intussen natuurlijk te laat.:-(

dubbel


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be