Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Oplossing tegen terreur met vrachtwagens? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240283)

DewareJakob 4 september 2017 16:09

Oplossing tegen terreur met vrachtwagens?
 
Een Belgisch bedrijf heeft een systeem uitgevonden die het aan vracht- en andere wagens onmogelijk maakt om bepaalde zones binnen te rijden.

https://news.google.com/news/story/d...ed=nl_be&hl=nl

Een berichtgeving die door POW enigszins 'gekleurd' wordt gegeven:

Citaat:

'Belgisch bedrijf wordt rijk door terreur'.
https://www.powned.tv/artikel/belgis...oor-terreur-af

Vooral door het volgende wordt er wel heel suggestief bericht gegeven:
Citaat:

Marc Weissberg, hoofd van het Brusselse bedrijf Pitagone, ziet de Europese aanslagen met eurotekens in zijn ogen aan lede ogen aan. Minder verdrietig is Weissberg over de inkomsten die hij dankzij terreur genereert.
Is dit grappig bedoelt, of laat Nederland zich weer langs zijn 'mooiste'(jaloerse) kant zien?

Vlad 5 september 2017 04:29

Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

zonbron 5 september 2017 07:54

Goed. Als men die lelijke orange dingen op de straten ziet 'maakt men beter onmiddelijk rechtsomkeer'. :-P

Een hele prestatie, iemand heeft het woord hindernis opnieuw uitgevonden en bij powned voelen ze dan plots een beetje jaloesie. Ja toch? Ik begrijp het maar al te goed, we hebben een nieuwe kampioen gebakken lucht verkopen. En oranje nog wel, die domme paaltjes... :-D

andev 5 september 2017 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8520808)
Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

In elk geval een meer afdoende oplossing!
Aan die "alle moslims" kan gewerkt worden, alvast de vele die hier beter niet rondlopen! En gedaan met binnenkomen zoals in een duivenkot.
Kunnen er straks geen vrachtwagens meer door, dan maar met een motor + bijzitter met kalashnikov en/ of wat granaten...
Er zijn nog veel mogelijkheden te bedenken om aanslagen te kunnen plegen!
Deze nieuwe vondst is niet meer dan een druppel op een hete plaat...

andev 5 september 2017 16:27

sorry - dubbel

TREBRON 5 september 2017 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8520808)
Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

De enige goede en definitieve oplossing. Myanmar is daar volop mee bezig en wij zouden dat best ook beginnen te doen voordat de rollen binnen enkele jaren omgedraaid worden, want vroeg of laat gebeurd dit toch, dat is al in een hele hoop landen bewezen.

Universalia 5 september 2017 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8520808)
Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

2


Strak plan!!!

DewareJakob 5 september 2017 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8520808)
Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

Goed plan in al zijn eenvoud. Doodsteek tevens van de rood-groene knuffelpartijen.

Hoofdstraat 6 september 2017 08:59

Een net die zich in de wielen draait kan hetzelfde doen, ik vind het een nodeloos ingewikkelde constructie.

IJsboer 6 september 2017 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8521452)
2


Strak plan!!!

Praktisch ook heel haalbaar.

vlijmscherp 6 september 2017 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8521784)
Praktisch ook heel haalbaar.

hoe dan?

Skobelev 6 september 2017 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8520808)
Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

De linkse kliek zal nog liever alle vrachtwagens van onze wegen verbannen.

Hoofdstraat 6 september 2017 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8521787)
hoe dan?

Met sarcasme

Universalia 6 september 2017 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8521784)
Praktisch ook heel haalbaar.

Daar durf ik nog aan te twijfelen of dit nog een haalbare kaart is in deze duistere tegenwoordige tijden.

Overal zitten ze vertakt en dat is uiteindelijk ook hun bedoeling.

Het is een 'spinnenweb' dat zich vertakt over de gehele wereld. (met alle respect voor de geleedpotigen, de echte spinachtigen bedoel ik :-D )

andev 6 september 2017 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8521787)
hoe dan?

Volgende past natuurlijk ook in de rubriek "maatschappij enz"

Het moet niet over "alle moslims" gaan.
Stoppen met van het Belg-worden een vanzelfsprekend spelletje te maken. Moet een periode van tien jaar duren waarin de kandidaat-Belg van het nodige mag genieten en niet voor onderstaande in aanmerking komt.

Indien de binnengekomen persoon bvb na drie jaar geen vast werk heeft gevonden mag hij/zij weer vertrekken met vrouw en kinderen indien die er zijn.

In aanraking komen met het gerecht voor ernstige feiten of een aantal keren voor minder erge feiten = het aftrappen. Gedaan met de veelplegers die al x-keren werden opgepakt voor bvb diefstal, inbraken enz en maar blijven rondlopen. "Was gekend door het gerecht" heeft nu niets te betekenen, dan wel!

Schijnhuwelijken moeten beter opgespoord en langer gecontroleerd worden en bij vals spelen voor man + vrouw het land uit!

Gedaan met ouders, grootouders te laten overkomen indien ze - of hun kinderen - blijken niet zelf te kunnen instaan voor hun onderhoud. Dus ook geen pensioentoestanden voor lieden die hier nooit iets hebben voor afgedragen en denken dat ze vanaf aankomst recht hebben op OCMW en daarna pensioen.

Wie na aankomst en controle blijkt "een illegaal" te zijn moet opgepakt en uit het land verwijderd worden zonder verder geleuter en tijdsverlies, en niet zoals het er nu aan toe gaat! Een illegaal heeft op geen enkele tegemoetkoming recht. Weken of maanden in een stationshall gaan liggen is er niet meer bij.

En last but not least: in ons land komen leven moet betekenen leven zoals de modale autochtonen. Onze regels betreffende kledij, geen halal als vanzelfsprekend overal te geven in scholen enz, geen offerfeest met slachtpartijen enz
De fameuze "godsdienstvrijheid" beperkt zich tot het hebben van mosks en moet verder niet in de maatschappij in het openbaar worden opgedrongen. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de Joodse bevolking en hoe die hier leven zonder aanstoot te geven en last en eisen te verkopen.

Meer afspraken met de omringende landen zodat bepaalde lieden niet zomaar van het ene land in het andere kunnen lopen als ze er buiten vliegen zonder dat er iets over hen is geweten.

EN het hoeft niet eens enkel over moslims te gaan!
Wie het schoentje niet past moet gewoon hier niet zijn.
Na een paar jaren zou het resultaat zeker merkbaar zijn!

Bovenbuur 6 september 2017 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8520808)
Ik heb een goedkopere oplossing. Alle moslims naar moslimland verbannen.

Ja, goed idee! Dan komt er nooit meer een nieuwe Charlottesville, of een nieuwe Apeldoorn!

Odol 7 september 2017 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8522167)
Ja, goed idee! Dan komt er nooit meer een nieuwe Charlottesville, of een nieuwe Apeldoorn!

Apeldoorn?
Effe apeldoorn googelen.
Krijg je dit.

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...en-weggehaald/

Soumission, soumission

De schoofzak 7 september 2017 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8520565)
...
Is dit grappig bedoelt, of laat Nederland zich weer langs zijn 'mooiste'(jaloerse) kant zien?

Ik vermoed dat het zeker niet grappig bedoeld is, maar wel strategisch-politiek.
Als het je mening is om een soort apartheid in te voeren, of een soort Jodenvervolging, dan ga je natuurlijk elk nuttig initiatief dat in een andere richting gaat, afbranden.

Lukkas 7 september 2017 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8521787)
hoe dan?

Eens ten rade gaan in Algerije? :roll:

Die hebben destijds toch ook 800.000 Fransen uit het land gekieperd.


De negerkes hebben ook een groot deel blanken uit Afrika weggejaagd. Daar kunnen we ook in de leer gaan. :lol:

Bovenbuur 7 september 2017 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8522280)
Apeldoorn?
Effe apeldoorn googelen.
Krijg je dit.

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...en-weggehaald/

Soumission, soumission

Ik dacht zelf aan de naar mijn weten veruit dodelijkste aanslag door middel van een rijdende wagen uit de Nederlandse geschiedenis.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be