Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   NU in Iran (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266438)

Frankenstein 22 september 2022 02:49

NU in Iran
 
Een grote teringzooi daar. Ben benieuwd wanneer MSM beelden vrijgeeft.

Frankenstein 22 september 2022 02:49

Politieauto's worden aangevallen
https://twitter.com/pione2e4/status/...-DGd9TBPw&s=19

Frankenstein 22 september 2022 02:52

Vrouwen verbranden NU massaal sluier

https://twitter.com/SamvanRooy1/stat...eU0hN6aIA&s=19

Frankenstein 22 september 2022 02:57

ME bekogelen

https://twitter.com/Behzad_Jeddi2/st...kxlR7khlw&s=19

Frankenstein 22 september 2022 02:59

Politie op de vlucht

https://twitter.com/AhlmannT/status/...sK519DVtw&s=19

kelt 22 september 2022 05:13

Benieuwd of de sluier van angst die de religieuze regimes de laatste 40 jaar over Iran konden leggen nu afgelegd wordt....

De mannen blijken,zoals in zovele naties in de grote omgeving,bijna waardeloos.Mogelijk gaan de vrouwen het moeten doen...:evil:

Pandareus 22 september 2022 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10036579)
Benieuwd of de sluier van angst die de religieuze regimes de laatste 40 jaar over Iran konden leggen nu afgelegd wordt....

De mannen blijken,zoals in zovele naties in de grote omgeving,bijna waardeloos.Mogelijk gaan de vrouwen het moeten doen...:evil:

Er gaan wat doden vallen, en daarna zal alles weer doorgaan zoals altijd. Het ayatollah regime heeft eerder al bewezen dat ze desnoods een paar honderd betogers wil laten neerknallen. En Raisi heeft zijn bijnaam 'de slachter' niet voor niets gekregen.

quercus 22 september 2022 13:07

De Iraniërs zijn intelligente mensen en hun land kan bogen op een grootse geschiedenis. Dat de vrouwen daar die onzin van dat hoofddoek niet meer pikken verbaast mij niet. Het wordt hoog tijd dat aan dit achterlijk regime van shiïtische bischoppen en pastoors een einde wordt gemaakt.

Dadeemelee 22 september 2022 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10036768)
Er gaan wat doden vallen, en daarna zal alles weer doorgaan zoals altijd. Het ayatollah regime heeft eerder al bewezen dat ze desnoods een paar honderd betogers wil laten neerknallen. En Raisi heeft zijn bijnaam 'de slachter' niet voor niets gekregen.

Ze zijn al bezig het internet plat te leggen. Er gaan daar duidenden doden vallen en duizenden opgesloten zonder dat er veel van geweten is en life goes on.

Vlad 22 september 2022 13:51

Maandag betoogden in Brussel ook een vijfhonderdtal Iraniërs, tegen de deal tussen Vivaldi en het Iraanse regime.

De schoofzak 22 september 2022 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10036814)
Maandag betoogden in Brussel ook een vijfhonderdtal Iraniërs, tegen de deal tussen Vivaldi en het Iraanse regime.

Zulke mensen zijn zeer vermoedelijk echte ervaringsdeskundigen.

In tegenstelling tot vele groensel- en sossen-bleiters hier bij ons.

fred vanhove 22 september 2022 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10036785)
Dat de vrouwen daar die onzin van dat hoofddoek niet meer pikken verbaast mij niet.

Waarom willen ze het hier dan absoluut wel dragen ??? Hier betogen ze om het juist wel overal te mogen dragen.
In sommige wijken straten en of winkels zijn vrouwen zonder hoofddoek een absolute minderheid.
Ik woon in het Brusselse en ik weet waarover ik praat.

Zipper 22 september 2022 14:03

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10036817)
Waarom willen ze het hier dan absoluut wel dragen ??? Hier betogen ze om het juist wel overal te mogen dragen.
Ik woon in het Brusselse en ik weet waarover ik praat.


fred vanhove 22 september 2022 14:06



Ge zou het inderdaad nog zo moeten gaan geloven. Een andere uitleg heb ik er ook niet voor.
Ze gaan op de loop voor de Taliban en hier worden ze Taliban.

Pandareus 22 september 2022 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10036790)
Ze zijn al bezig het internet plat te leggen. Er gaan daar duidenden doden vallen en duizenden opgesloten zonder dat er veel van geweten is en life goes on.

Ik vrees er ook voor... De jonge generatie wil al langer verandering, maar het ouwe pastoorsregime gaat dat met geweld beletten omdat ze ander hun macht en bijgevolg hun rijkdom verliezen. Het is een theocratische dictatuur, moor ook de kleptocratie is daar enorm.

Universalia 22 september 2022 16:24

Het is toch opletten met dat soort van teksten want...

:?

Hoe gevaarlijk is Iran echt?

Ten tijde van de Golfoorlof is daar eens een bom op gegaan die alle leven uitschakelde maar voor de rest alles liet staan dacht ik. (niet zeker meer van)

Wijlen Generaal H. Norman Schwarzkopf jr. zou toen van mening geweest zijn: gewoon alles platgooien of wij staan hier volgend jaar terug.

De Generaal heeft men toen een andere dienst gegeven geloof ik. :oops:

Gipsy 22 september 2022 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10036817)
Waarom willen ze het hier dan absoluut wel dragen ??? Hier betogen ze om het juist wel overal te mogen dragen.
In sommige wijken straten en of winkels zijn vrouwen zonder hoofddoek een absolute minderheid.
Ik woon in het Brusselse en ik weet waarover ik praat.

Ik heb hier een Iraanse medewerkster en die is serieus modern. Sexy en modern gekleed , super vriendelijk. Niet vergeten dat Iraanse Perzen zijn. Helaas zijn ze in hun homeland na de verjaging van de shah terug in de middeleeuwen gestort.

fred vanhove 23 september 2022 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 10037028)
Ik heb hier een Iraanse medewerkster en die is serieus modern. Sexy en modern gekleed , super vriendelijk. Niet vergeten dat Iraanse Perzen zijn. Helaas zijn ze in hun homeland na de verjaging van de shah terug in de middeleeuwen gestort.

En wie heeft die shah dan verjaagd ? Wie waren die miljoenen Iraniërs die Khommeini triomfantelijk inhaalden ?? De shah was bijkbaar alleen geliefd bij een kleine rijke elite.

Het is een beetje zoals met Afghanistan. De eerste VS soldaat was nog niet vertrokken of gans het land liep vol met Taliban. Dat die niet geliefd zouden zijn bij de bevolking is dus een ferm fabeltje.

Maar dat er hier en daar een sexy Afghaanse of Iraanse rondloopt zal wel zijn. Af en toe kom je ook eens een niet gesticulerende Italiaan tegen:-D

quercus 23 september 2022 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10036817)
Waarom willen ze het hier dan absoluut wel dragen ??? Hier betogen ze om het juist wel overal te mogen dragen.
In sommige wijken straten en of winkels zijn vrouwen zonder hoofddoek een absolute minderheid.
Ik woon in het Brusselse en ik weet waarover ik praat.

En ik heb het over jonge intelligente vrouwen in IRAN, niet in Brussel waar veel allochtone vrouwen importbruiden zijn uit de meest achterop gebleven landelijke gebieden uit Noord-Afrika.

Bach 23 september 2022 10:00

Er kan zeker heel wat verbeteren ten aanzien van vrouwenrechten in Iran, alhoewel er verschillende islam landen zijn waar het veel minder rooskleurig is voor vrouwen, waar de ondertussen stilaan beroemd aan het worden westerse hypocresie uitdragers zedig over zwijgen.

Ook deze poging tot westerse media gepushte kleurenrevolutie zal echter onsuccesvol zijn is te voorspellen. Mensenrechten zijn zoals zo vaak maar een excuus voor een machtsgreep of destabilisatie poging.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be