Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Toch niet zo saai, die Yves (https://forum.politics.be/showthread.php?t=71148)

John Stufflebeam 6 december 2006 23:45

Toch niet zo saai, die Yves
 
6 juni 1995: CVP-voorzitter Johan Van Hecke neemt ontslag.

Dit na een artikel van Koen Meulenaere (Knack) over de buitenechtelijke relatie van de politicus met journaliste Els De Temmerman. De echtscheiding van de voorzitter werd hem door enkele conservatieve partijgenoten zeer kwalijk genomen.

Ondertussen is er wel wat veranderd. Enkele oerconservatieve katholieke politici zijn met pensioen. En Meulenaere springt iets voorzichtiger om met zijn satirische pen. Vorig jaar bracht hij de affaire van Patrick Dewael met journaliste Greet Op de Beeck uit. Kort erna verdween zijn rubriek (toeval volgens Knack). Na een vracht boze lezersbrieven kreeg de journalist opnieuw een satirische rubriek. Meulenaere schreef iets teveel over de thesis van de minister van begroting, en moet zich daarover binnenkort voor de rechtbank verantwoorden.

Meulenaere kan dus een nieuwe polemiek vermijden. Ik denk niet dat hij iets zal schrijven over Yves en Martine.

Want Yves Leterme (46) - rechtlijnig, ernstig, een beetje saai - is een stormachtige relatie begonnen met partijgenote Martine Fournier (41).

Het koppel houdt van sport (allebei fervente fietsers), muziek en politiek (allebei bij de CD&V, Martine in het Vlaams Parlement).



solidarnosc 6 december 2006 23:51

Overstijgt dit het niveau van de ordinaire roddel of is er iets van aan. Zo ja meer info aub.

lombas 6 december 2006 23:51

En wat zegt Sofie daarvan?

proxy 7 december 2006 00:22

Toch op één punt moet ik hem gelijk geven: goede smaak heeft ie wel die Yves :cheer: :cheer: :cheer:

lombas 7 december 2006 00:27

Smaak? Dit is smaak:


MaXiMuS 7 december 2006 01:19

let vooral op het kettinkje van die martine...

van partijtrouw gesproken!!

stab 7 december 2006 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam (Bericht 2225121)
Want Yves Leterme (46) - rechtlijnig, ernstig, een beetje saai - is een stormachtige relatie begonnen met partijgenote Martine Fournier (41).

Het koppel houdt van sport (allebei fervente fietsers), muziek en politiek (allebei bij de CD&V, Martine in het Vlaams Parlement).



Hij pist dan toch niet buiten de pot.

Herr Flick 7 december 2006 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam (Bericht 2225121)
6 juni 1995: CVP-voorzitter Johan Van Hecke neemt ontslag.

Dit na een artikel van Koen Meulenaere (Knack) over de buitenechtelijke relatie van de politicus met journaliste Els De Temmerman. De echtscheiding van de voorzitter werd hem door enkele conservatieve partijgenoten zeer kwalijk genomen.

Ondertussen is er wel wat veranderd. Enkele oerconservatieve katholieke politici zijn met pensioen. En Meulenaere springt iets voorzichtiger om met zijn satirische pen. Vorig jaar bracht hij de affaire van Patrick Dewael met journaliste Greet Op de Beeck uit. Kort erna verdween zijn rubriek (toeval volgens Knack). Na een vracht boze lezersbrieven kreeg de journalist opnieuw een satirische rubriek. Meulenaere schreef iets teveel over de thesis van de minister van begroting, en moet zich daarover binnenkort voor de rechtbank verantwoorden.

Meulenaere kan dus een nieuwe polemiek vermijden. Ik denk niet dat hij iets zal schrijven over Yves en Martine.

Want Yves Leterme (46) - rechtlijnig, ernstig, een beetje saai - is een stormachtige relatie begonnen met partijgenote Martine Fournier (41).

Het koppel houdt van sport (allebei fervente fietsers), muziek en politiek (allebei bij de CD&V, Martine in het Vlaams Parlement).




Ik hoop dat ze niks tegen geiten heeft, Leterme zonder geiten , da gaat niet gaan hé.

Herr Flick 7 december 2006 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2225125)
Overstijgt dit het niveau van de ordinaire roddel of is er iets van aan. Zo ja meer info aub.


Gij zijt ook nie zo'n beetje curieus, ... ;-)

ancapa 7 december 2006 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2225436)
Ik hoop dat ze niks tegen geiten heeft, Leterme zonder geiten , da gaat niet gaan hé.

Leterme heeft een voorkeur voor geiten en dan ?

toch geen geitenneu... neeeuuhh hoor ! Hij is katholiek hoor !

Naats de pot plassen ? Tsjeefplassen :lol:

Leterme is een deftige burger, vlaamsgezind, een man van zijn woord, christen en democraat...
maar vooral een tsjeef :twisted:

zie dat Dedecker meer voorkeurstemmen zou halen :oops:

Fieseler 7 december 2006 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2225436)
Ik hoop dat ze niks tegen geiten heeft, Leterme zonder geiten , da gaat niet gaan hé.

Wel wel wel...zijn woorden toen hij eertijds in de zeverende dag vertelde dat hij niet had geslapen omdat er "een geit was uitgebroken" krijgen nu uiteraard voor een goed begrijper een heel andere betekenis niwaar...:lol:

Kaal 7 december 2006 09:29

Hebben, wij ook en bron of moeten we John op zijn woord geloven ?

@Lombas : dat mesije op die foto van jou is veel knapper maar ze is ook jonger he, je moet eerlijk blijven. Die Martine zou er m.i. veel mooier uitzien met een ander kapsel.

Knuppel 7 december 2006 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal (Bericht 2225538)
Hebben, wij ook en bron of moeten we John op zijn woord geloven ?

John post niet gek veel, maar als het doet, hou je dan vast!

omaplop 7 december 2006 15:00

Vandaar zijn andere look???

solidarnosc 7 december 2006 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2225437)
Gij zijt ook nie zo'n beetje curieus, ... ;-)

Normaal interesseert het me niet echt maar een mens die (familie)normen en waarden predikt aan anderen mag daar zelf ook op aangesproken worden vind ik. Ik vond al toen ie zijn bril over de haag smeet dat er iets niet klopte. :lol: ;-)

solidarnosc 7 december 2006 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 2226348)
Vandaar zijn andere look???


x2 :lol: ;-)

Herr Flick 7 december 2006 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2226418)
Normaal interesseert het me niet echt maar een mens die (familie)normen en waarden predikt aan anderen mag daar zelf ook op aangesproken worden vind ik. Ik vond al toen ie zijn bril over de haag smeet dat er iets niet klopte. :lol: ;-)


Ge hebt, gelijk, scheefneukerij past niet bij den Yves zijn pastoorsimago, ...

;-)

C uit W 7 december 2006 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2226422)
Ge hebt, gelijk, scheefneukerij past niet bij den Yves zijn pastoorsimago, ...

;-)

K ben blij dat het een volwassen vrouw is dan :twisted:

solidarnosc 7 december 2006 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2225683)
John post niet gek veel, maar als het doet, hou je dan vast!

Nja moest het met Inge Vervotte geweest zijn dan had het nog wat nieuwswaarde gehad maar nu!?? Zolang de dame in kwestie maar van ACW-strekking is kan het me niet echt veel schelen. :lol: ;-) Ten andere vermoed ik dat er zodanig veel parlementairen botor op hun kop hebben dat niemand die deksel zal opheffen. Waar is Meulenaere als je hem nodig hebt. ;-)

solidarnosc 7 december 2006 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 2226424)
K ben blij dat het een volwassen vrouw is dan :twisted:

Tja, de ontkerkelijking zet zich ook door binnen de CD&V. :lol: ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be