Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   waarom is er nagenoeg geen obesitas among geelkes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241282)

bembem 21 november 2017 14:12

waarom is er nagenoeg geen obesitas among geelkes
 
Although there are quite some fatties overhere (thanks to mcdonalds & co lol) I have yet to see a 'very' fat one such as in the west, yep 😁

Mijn theorie is dat het komt doordat geelkes heel de dag door eten en in het algemeen kleinere en minder vette porties naar binnen spelen... daarnaast is er mss ook een genetic component alhoewel ik dat laatste eerder betwijfel...

Wat denken jullie?

Discuss pls thx ^^

eno2 21 november 2017 14:13

Rijstvreters

bembem 21 november 2017 14:17

lol

bembem 21 november 2017 14:19

maar ik denk dat het eerder ad noudlesoepjes ligt, seriously ze eten dat hier op elk moment vd dag/avond en als je zo nagaat wat daar calorie wise in zit dan is dat very light as well as tasty & filling ^^

Anna List 21 november 2017 14:22

sumo ?

Skobelev 21 november 2017 17:37

Jij bent toch een dikkertje Bem?

Vlad 21 november 2017 17:50

Van platte kak blijf niet veel hange.

Eduard Khil 21 november 2017 18:00

precies geen spiegels in korea

koe de poing 21 november 2017 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8578286)
Rijstvreters

eerder een gebrek aan zebrawafels

:cheer: zebrawafels :cheer:

quercus 21 november 2017 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8578474)
precies geen spiegels in korea

Kameraad Kim-Jung-Un de chief van het Noord-Koreaans concentratiekamp is toch goed moddervet.

Henri1 21 november 2017 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8578283)
Although there are quite some fatties overhere (thanks to mcdonalds & co lol) I have yet to see a 'very' fat one such as in the west, yep 😁

Mijn theorie is dat het komt doordat geelkes heel de dag door eten en in het algemeen kleinere en minder vette porties naar binnen spelen... daarnaast is er mss ook een genetic component alhoewel ik dat laatste eerder betwijfel...

Wat denken jullie?

Discuss pls thx ^^

Omdat die rijst eten ?

Zucht 21 november 2017 18:48

Zo stellen de geelkes zich geluk en contentement voor.


Libro 21 november 2017 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8578283)
Although there are quite some fatties overhere (thanks to mcdonalds & co lol) I have yet to see a 'very' fat one such as in the west, yep 😁

Mijn theorie is dat het komt doordat geelkes heel de dag door eten en in het algemeen kleinere en minder vette porties naar binnen spelen... daarnaast is er mss ook een genetic component alhoewel ik dat laatste eerder betwijfel...

Wat denken jullie?

Discuss pls thx ^^

Verkondig dat eens in Noord-Korea.

eno2 21 november 2017 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8578492)
Omdat die rijst eten ?

Wat een cliché.

Gipsy 21 november 2017 20:16

.

Gipsy 21 november 2017 20:16

.

Gipsy 21 november 2017 20:16

Mijn vrouw kookt uitzonderlijk lekker voor mij en mijn zoon maar altijd veel te veel. Voor zich zelf maakt ze in een soort stoompot rijst met been met vlees en soms ingewanden, varkensoor etc. Daar kan je met 4 aan eten. Dat speelt ze alleen binnen. Als ik en mijn zoon ons eten niet opkrijgen denk ik soms s'avond's om de overschot op te eten maar dat heeft ze zelf al binnengespeeld en ze blijft 45kg wegen.

Pandareus 21 november 2017 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8578511)
Wat een cliché.

Jij hebt hier ooit gepost dat je +een jaar hebt kunnen/moeten overleven op enkel rijst met tomatensaus hee :lol::lol::lol:

Dan is het woord "rijstkakker" geen cliché meer, maar fucking reality.

Eduard Khil 21 november 2017 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8578558)
Mijn vrouw kookt uitzonderlijk lekker voor mij en mijn zoon maar altijd veel te veel. Voor zich zelf maakt ze in een soort stoompot rijst met been met vlees en soms ingewanden, varkensoor etc. Daar kan je met 4 aan eten. Dat speelt ze alleen binnen. Als ik en mijn zoon ons eten niet opkrijgen denk ik soms s'avond's om de overschot op te eten maar dat heeft ze zelf al binnengespeeld en ze blijft 45kg wegen.

Gelen moeten naar't schijnt veel schijten. Tot zelfs het bloed aan het wc papier hangt.
Door dat vele schijten zijn ze ook mager (allez, niet allemaal, maar kom) maar verbruiken ze grote hoeveelheden wcpapier

Eduard Khil 21 november 2017 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8578558)
Mijn vrouw kookt uitzonderlijk lekker voor mij en mijn zoon maar altijd veel te veel. Voor zich zelf maakt ze in een soort stoompot rijst met been met vlees en soms ingewanden, varkensoor etc. Daar kan je met 4 aan eten. Dat speelt ze alleen binnen. Als ik en mijn zoon ons eten niet opkrijgen denk ik soms s'avond's om de overschot op te eten maar dat heeft ze zelf al binnengespeeld en ze blijft 45kg wegen.

Gelen moeten naar't schijnt veel schijten. Tot zelfs het bloed aan het wc papier hangt.
Door dat vele schijten zijn ze ook mager (allez, niet allemaal, maar kom) maar verbruiken ze grote hoeveelheden wcpapier


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be