Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Waarom Joden de holocaust uitvergroten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72964)

Kaffer 23 december 2006 20:16

Waarom Joden de holocaust uitvergroten
 
Het laatste wat mij interesseert is of er nu 6 miljoen , 60 miljoen of 0 miljoen Joden vermoordt zijn in de oorlog .

Wat mij interesseert is , welk volk loopt met haar eigen uitroeingscijfers te koop .

Dagelijks sterven tienduizenden mensen , er zullen daar wellicht een paar Joden tussen zitten , so what .

*knip* (geen negationisme)

Er mankeert toch iets aan die gasten .

ERLICH 23 december 2006 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2271016)
Het laatste wat mij interesseert is of er nu 6 miljoen , 60 miljoen of 0 miljoen Joden vermoordt zijn in de oorlog .

Wat mij interesseert is , welk volk loopt met haar eigen uitroeingscijfers te koop .

Dagelijks sterven tienduizenden mensen , er zullen daar wellicht een paar Joden tussen zitten , so what .

*knip* (geen negationisme)

Er mankeert toch iets aan die gasten .

Op de totale dodentol van WO2 is dit een detail. Maar is wel 'het' detail waar niet mag over gedebateerd worden dat men u inlepeld en dat u gewoon moet doorslikken zonder commentaar. Is wettelijk democratisch verplicht. Dus ik zou zeggen voor de minste ambras, mond open en slikken.

ministe van agitatie 23 december 2006 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2271016)
waarom Joden de holocaust uitvergroten

Vreemde en foute gedachtengang: veel Joden maken de realiteit van de nazikampen niet groter dan hij in realiteit was, maar juist kleiner.
Naast de zes miljoen Joden zijn er namelijk ook 5 �* 6 miljoen Slaven, Roma, Kommunisten, verzetsstrijders, homo's en andere 'Untermenschen' omgekomen.
Als de Joodse gemeenschap ergens een monument opricht, worden die laatste 5 �* 6 miljoen meestal onder de mat geveegd.
Het heeft jaren geduurd alvorens de homo's deel mochten uitmaken van herdenkingen omtrent de overwinning op het nazi-regime.

De brutaliteit van de nazi's beperkte zich namelijk niet tot de Joden. Joden hebben derhalve niet het monopolie op het lijden.

Kaffer 23 december 2006 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2271069)
Op de totale dodentol van WO2 is dit een detail. Maar is wel 'het' detail waar niet mag over gedebateerd worden dat men u inlepeld en dat u gewoon moet doorslikken zonder commentaar. Is wettelijk democratisch verplicht. Dus ik zou zeggen voor de minste ambras, mond open en slikken.

t'is te hopen dat ik hier geen ambras krijg met de mods .
Maar kaffer zegt wel altijd zijn gedacht .
Er zijn ook hopen zigeuners , homo's en vooral Russen uitgeroeid in die kampen .
Hoort ge daarover ?
De grootste groep uitgeroeiden aldaar waren Russen .
Lopen die daar nog over te zagen ?
Hoeveel Vlamingen hebben de Spanjaarden ooit vermoord .
So what ?
Joden lijken opgewonden te raken als ze uitgeroeid raken .
SM ?

Raar volkje is het wel .

Kaffer 23 december 2006 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2271073)
Vreemde en foute gedachtengang: veel Joden maken de realiteit van de nazikampen niet groter dan hij in realiteit was, maar juist kleiner.
Naast de zes miljoen Joden zijn er namelijk ook 5 �* 6 miljoen Slaven, Roma, Kommunisten, verzetsstrijders, homo's en andere 'Untermenschen' omgekomen.
Als de Joodse gemeenschap ergens een monument opricht, worden die laatste 5 �* 6 miljoen meestal onder de mat geveegd.
Het heeft jaren geduurd alvorens de homo's deel mochten uitmaken van herdenkingen omtrent de overwinning op het nazi-regime.

De brutaliteit van de nazi's beperkte zich namelijk niet tot de Joden. Joden hebben derhalve niet het monopolie op het lijden.

Zoals ik al zei : de Russen hebben de meeste mensen verloren in de tweede wereldoorlog .
Hoor je de Russen klagen ?
Nee de Joden klagen wel .
waar staat de klaagmuur , in Moskou of in Jeruzalem .
Kan dat volk klagen zeg .
Dat is geen kultuur , dat is een klaagkultuur .
Jezelf ophemelen als vedette is een ziekte , jezelf als slachtoffer afschilderen is het ook .

ERLICH 23 december 2006 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2271073)
Vreemde en foute gedachtengang: veel Joden maken de realiteit van de nazikampen niet groter dan hij in realiteit was, maar juist kleiner.
Naast de zes miljoen Joden zijn er namelijk ook 5 �* 6 miljoen Slaven, Roma, Kommunisten, verzetsstrijders, homo's en andere 'Untermenschen' omgekomen.
Als de Joodse gemeenschap ergens een monument opricht, worden die laatste 5 �* 6 miljoen meestal onder de mat geveegd.
Het heeft jaren geduurd alvorens de homo's deel mochten uitmaken van herdenkingen omtrent de overwinning op het nazi-regime.

De brutaliteit van de nazi's beperkte zich namelijk niet tot de Joden. Joden hebben derhalve niet het monopolie op het lijden.

En van de groepen die u hier aanhaalt, hoeveel zijn er daar door die ene groep 'de kommunisten' vervolgd en vermoord? In deze hun geval kunt ge een groep slachtoffers toevoegen, de Duitse vrouwen of anders gesteld de Duitse burgers in het algemeen waar 'de' kommunisten hun kunst van beestachtigheid op demonstreerde.

ministe van agitatie 23 december 2006 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2271092)
In deze hun geval kunt ge een groep slachtoffers toevoegen, de Duitse vrouwen of anders gesteld de Duitse burgers in het algemeen waar 'de' kommunisten hun kunst van beestachtigheid op demonstreerde.

Allez, dat noem ik nu revisionisme: de Duitsers voorstellen als slachtoffers van de kommunisten. Goed bezig.

Zoals hoger al gesteld: de SovjetUnie verloor 20 miljoen mensen Tijdens WOII. Over beestachtig gedrag gesproken. Je mag mij laten weten hoevel Duitse vrouwen of burgers het slachtoffer van 'de' kommunisten zijn geworden.

Kaffer 23 december 2006 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2271092)
En van de groepen die u hier aanhaalt, hoeveel zijn er daar door die ene groep 'de kommunisten' vervolgd en vermoord? In deze hun geval kunt ge een groep slachtoffers toevoegen, de Duitse vrouwen of anders gesteld de Duitse burgers in het algemeen waar 'de' kommunisten hun kunst van beestachtigheid op demonstreerde.

Inderdaad , er zijn een 7 miljoen Duitsers gestorven in die oorlog .
Onder Mao zijn tientallen miljoenen Chinezen gestorven .
Al ooit een klagende Chinees gezien ?
Die mensen zijn kontent dat ze leven .
Maar een Jood , dat blijft daar maar aan die klaagmuur krabben .
Dan hebben ze weer last met de Palestijnen .
Komen ze hier weer eens klagen .
Wat een klaagzang .

van Maerlant 23 december 2006 20:58

Uitvergroten? Weet ik nog zo niet.
Misbruiken? Absoluut. Vooral de zionisten, uiteraard.

Goddank zijn er veel Joodse intellectuelen die het misbruiken van de holocaust veroordelen.

ministe van agitatie 23 december 2006 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2271103)
Maar een Jood , dat blijft daar maar aan die klaagmuur krabben .

Dit is een vorm van racisme: de eigenschappen van een deel van een bevolkingsgroep toepassen op heel de bevolkingsgroep.

Kaffer 23 december 2006 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2271102)
Allez, dat noem ik nu revisionisme: de Duitsers voorstellen als slachtoffers van de kommunisten. Goed bezig.

Zoals hoger al gesteld: de SovjetUnie verloor 20 miljoen mensen Tijdens WOII. Over beestachtig gedrag gesproken. Je mag mij laten weten hoevel Duitse vrouwen of burgers het slachtoffer van 'de' kommunisten zijn geworden.

Er zijn wel een paar honderdduizend Duitse vrouwen verkracht geweest door de Russen .
Met dat verschil , Duitsland en Rusland hebben na de oorlog een nieuw leven opgebouwd .
De Joden daarentegen blijven maar verwijzen naar de geschiedenis .
En klagen .

Kaffer 23 december 2006 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2271105)
Dit is een vorm van racisme: de eigenschappen van een deel van een bevolkingsgroep toepassen op heel de bevolkingsgroep.

Sind wanneer is een psychose een eigenschap .
Alle Joden die ik ken wentelen zich in zelfbeklag .
Ze misbruiken hun verleden .
De Spanjaarden hebben hier in het verleden wellicht veel Vlaamse vrouwen verkracht , welnu , ik voel mij niet misbruikt door een Spanjaard .
Mooi land trouwens Spanje , ik ga er jaarlijks minstens een keer naartoe .

ministe van agitatie 23 december 2006 21:08

Uw denkfout zit hier:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2271115)
Alle Joden die ik ken wentelen zich in zelfbeklag .

Dat toepassen op �*lle Joden is dus fout. Het heet 'veralgemenen' en vormt één van de fundamenten van racisme.

Kaffer 23 december 2006 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2271123)
Uw denkfout zit hier:



Dat toepassen op �*lle Joden is dus fout. Het heet 'veralgemenen' en vormt één van de fundamenten van racisme.

Velen alhier menen theologisch onderlegd te zijn .
Ik heb het Oude Testament niet alleen gelezen , ik heb het ook bestudeerd .
Joden nemen De Bijbel te letterlijk op .
Het uitverkoren volk moet lijden staat er te lezn .
God bedoelde , hoe zot kan een volk zijn dat zijn eigen klaagmuur opricht .
Wat een hoogmoed bedoelde God , elk volk lijdt , enkel de Joden richten hun klaagmuur op .
Volgens mij zijn de Joden in de val getrapt .
Een uitverkoren volk is het wel .

ministe van agitatie 23 december 2006 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2271129)
Joden nemen De Bijbel te letterlijk op .

U veralgemeent. Joden als Karl Marx, Sigmund Freud, Woody Allen, Allen Ginsberg, Groucho Marx en zijn broers, Frida Kahlo, Leonardo Da Vinci, Modigliani, Mark Rothko, Max Beckmann, Annie Leibovitz, Roy Lichtenstein, Sol LeWitt, Max Weber en miljoenen anderen nemen de bijbel niet alleen niet letterlijk, ze geloven er evenmin in als in wat de Thora schrijft.

PollyCorrect 23 december 2006 21:37

Frida Kalho? :?

PollyCorrect 23 december 2006 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2271016)
Het laatste wat mij interesseert is of er nu 6 miljoen , 60 miljoen of 0 miljoen Joden vermoordt zijn in de oorlog.

:shock:

PollyCorrect 23 december 2006 21:39

Als het je niet interesseert, Kaffer, houd dan ten minste uw mond.
Je kunt niet eens Le Pen(is) in correct Frans quoten!
Ga maar weer lekker terug naar moeder thuis.

ministe van agitatie 23 december 2006 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 2271151)
Frida Kalho? :?

yep

PollyCorrect 23 december 2006 21:44

Nope. Her father was of Jewish Hungarian descent. Niet joods dus.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be