Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Quotes van mensen op negeerlijst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137267)

piet_snot 10 april 2010 15:23

Quotes van mensen op negeerlijst
 
Zou het mogelijk zijn om de forumsoftware zo aan te passen dat quotes van mensen die op iemands negeerlijst staan ook niet meer getoond worden?
Het heeft weinig zin nu om iemand op je negeerlijst te plaatsen:
De post van de genegeerde zelf wordt weliswaar niet getoond, maar een of twee berichten verder in de thread vindt iemand het nodig om die kwibus te gaan quoten en dan zie je die post toch.
Alvast bedankt.

garfield 10 april 2010 15:39

moeilijke mens :roll:

Jantje 10 april 2010 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piet_snot (Bericht 4685409)
Zou het mogelijk zijn om de forumsoftware zo aan te passen dat quotes van mensen die op iemands negeerlijst staan ook niet meer getoond worden?
Het heeft weinig zin nu om iemand op je negeerlijst te plaatsen:
De post van de genegeerde zelf wordt weliswaar niet getoond, maar een of twee berichten verder in de thread vindt iemand het nodig om die kwibus te gaan quoten en dan zie je die post toch.
Alvast bedankt.

De makkelijkste manier om geen quotes van mensen op je negeerlijst te lezen te krijgen, is geen negeerlijst aanleggen.
50 postings op het forum en al een negeerlijst hebben, is duidelijk geen bewijs van open geest.

Heb zelf meer dan 10.000 postings en een lege negeerlijst.

Zwartengeel 10 april 2010 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4685441)
De makkelijkste manier om geen quotes van mensen op je negeerlijst te lezen te krijgen, is geen negeerlijst aanleggen.
50 postings op het forum en al een negeerlijst hebben, is duidelijk geen bewijs van open geest.

Heb zelf meer dan 10.000 postings en een lege negeerlijst.

50 postings op het forum hebben na vijf jaar geregistreerd te zijn en dan beginnen te zagen over negeerlijsten ruikt mijns inziens naar een dubbelnick.

Den Ardennees 10 april 2010 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4685549)
50 postings op het forum hebben na vijf jaar geregistreerd te zijn en dan beginnen te zagen over negeerlijsten ruikt mijns inziens naar een dubbelnick.

ja, hier is iets niet pluis

daiwa 10 april 2010 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4685561)
ja, hier is iets niet pluis



2

HOUZEE ! 11 april 2010 10:19

1 Bijlage(n)
Toevallig wilde ik een soortgelijk topic starten aangaande dit probleem. Hier zo een voorbeeld, dat mij toch echt ergert :

Dit zou toch op een of andere manier verholpen moeten kunnen worden.

Raf 11 april 2010 10:42

:lol:

-=EXCALIBUR=- 11 april 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4685441)
De makkelijkste manier om geen quotes van mensen op je negeerlijst te lezen te krijgen, is geen negeerlijst aanleggen.
50 postings op het forum en al een negeerlijst hebben, is duidelijk geen bewijs van open geest.

Heb zelf meer dan 10.000 postings en een lege negeerlijst.

Ik vind dat piet_snot gelijk heeft. Ik heb er enkele op m'n lijst staan omdat hun berichten niets bij brengen of heel sterk op getrol lijken. Het heeft dus niets te maken met een gesloten geest.

Firestone 11 april 2010 10:59

Speciaal voor HOUZEE !:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4686207)
:lol:


-=EXCALIBUR=- 11 april 2010 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4686238)
Speciaal voor HOUZEE !:

Lap, je zet daar een quote van iemand op m'n negeerlijst... :roll:

filosoof 11 april 2010 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4685441)
De makkelijkste manier om geen quotes van mensen op je negeerlijst te lezen te krijgen, is geen negeerlijst aanleggen.
50 postings op het forum en al een negeerlijst hebben, is duidelijk geen bewijs van open geest.

Heb zelf meer dan 10.000 postings en een lege negeerlijst.

ik heb er meer dan 30.000 en geen negeerlijst, wat niet wil zeggen dat ik op elke onnozele provocatie van elke troll reageer.

Raf 11 april 2010 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4686238)
Speciaal voor HOUZEE !:

Ai, seffens vliegt ge ook op zijn lijstje se... ;-)

HOUZEE ! 11 april 2010 11:16

Blijkbaar werkt de negeerfunctie zelfs geheel niet in het forumonderdeel 'Suggesties en mededelingen' want de berichten van forumdeelnemer 'Raf' zijn hier gewoon zichtbaar voor mij.

EDIT : nu is het plots wel weg. Vreemd :?

HOUZEE ! 11 april 2010 11:52

EDIT : ik was de eerste keer nog niet ingelogd

MaGNiFiCaT 11 april 2010 12:37

Ik begrijp dit niet: indien je iemand niet mag, lees dan gewoon zijn posts niet en sla die over, je hebt daar toch geen negeerlijst voor nodig?

roger verhiest 11 april 2010 13:16

Dé oplossing : iedereen op je negeerlijst zetten !

eno2 14 april 2010 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piet_snot (Bericht 4685409)
Zou het mogelijk zijn om de forumsoftware zo aan te passen dat quotes van mensen die op iemands negeerlijst staan ook niet meer getoond worden?
Het heeft weinig zin nu om iemand op je negeerlijst te plaatsen:
De post van de genegeerde zelf wordt weliswaar niet getoond, maar een of twee berichten verder in de thread vindt iemand het nodig om die kwibus te gaan quoten en dan zie je die post toch.
Alvast bedankt.

Negeren heeft geen zin.

eno2 14 april 2010 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4685441)
De makkelijkste manier om geen quotes van mensen op je negeerlijst te lezen te krijgen, is geen negeerlijst aanleggen.
50 postings op het forum en al een negeerlijst hebben, is duidelijk geen bewijs van open geest.

Heb zelf meer dan 10.000 postings en een lege negeerlijst.

De mijne is ook leeg maar ik krijg troebel zicht als ik alleen al de naam van sommigen waarneem.

Rudy 14 april 2010 15:33

Egocentrische types hebben geen behoefte aan negeerlijsten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be