Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Save the world:use a CONDOM (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150424)

69kk 4 februari 2011 08:09

Save the world:use a CONDOM
 
Na jarenlange studie en overpeinzingen ben ik tot de konklusie gekomen dat er slechts één maatregel nodig is om het milieu of de mens of de wereld van de vroegtijdige ondergang te redden.: USE A CONDOM.
Doe vandaag nog je bijdrage ..

C2C 4 februari 2011 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 69kk (Bericht 5275591)
Na jarenlange studie en overpeinzingen ben ik tot de konklusie gekomen dat er slechts één maatregel nodig is om het milieu of de mens of de wereld van de vroegtijdige ondergang te redden.: USE A CONDOM.
Doe vandaag nog je bijdrage ..

Ik ben akkoord!

Maar den deze niet:


Raven 4 februari 2011 20:31

ik ben ook volledig voorstander van het gebruik van condoom door westerlingen

Blue Sky 4 februari 2011 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 5277058)
ik ben ook volledig voorstander van het gebruik van condoom door westerlingen

niet van het gebruik door niet-westerlingen dan?

Steve_M 4 februari 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 5277058)
ik ben ook volledig voorstander van het gebruik van condoom door westerlingen

Maar dan alleen op de dagen dat je een niet-westerling speelt.

Raven 5 februari 2011 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 5277060)
niet van het gebruik door niet-westerlingen dan?

Zijn niet-westerlingen dan vragende partij?

C2C 5 februari 2011 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 5277058)
ik ben ook volledig voorstander van het gebruik van condoom door westerlingen

Ik begrijp wat Raven bedoelt: 1 Amerikaan consumeert meer dan 20 Afrikanen. 1 Amerikaan stoot meer CO2 uit dan 30 Afrikanen.

We moeten dus vooral aan geboortebeperking doen in de VS en andere Westerse landen die lijden aan de ziekte van overconsumptie.


Eén obese Amerikaanse peuter heeft op zijn 5 jaar méér gegeten dan een Congolees in zijn hele leven zal eten. Genoeg gezegd.

Inno 5 februari 2011 17:24

Tegen. Er zijn nog andere manieren om de wereld te redden van de mensen.

Steve_M 5 februari 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5278410)
Tegen. Er zijn nog andere manieren om de wereld te redden van de mensen.

Ja, abortus en euthanasie.

Inno 5 februari 2011 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5278415)
Ja, abortus en euthanasie.

oorlog ;-)

Johan Bollen 5 februari 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5278410)
Tegen. Er zijn nog andere manieren om de wereld te redden van de mensen.

Tegen omdat er nog andere manieren zijn? Kan het niet en / en?

Ratatosk 5 februari 2011 17:32

Tegen.

Cultuur en beschaving hebben voorrang.

Johan Bollen 5 februari 2011 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5278419)
oorlog ;-)

Daar hebben leden van georganiseerde religies inderdaad minder problemen mee dan met zo'n duivels condoom dat uiteindelijk niets anders doet dan hun ledenaantal naar omlaag halen. Verschrikkelijk!

Men moest de boodschap van Jezus eens tot u laten doordringen, dan zou men duidelijker opkomen tegen oorlog en minder lullen over condooms. schaamtevol. Gooi ze de tempel uit.

Steve_M 5 februari 2011 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5278431)
Tegen.

Cultuur en beschaving hebben voorrang.

Eens benieuwd hoeveel cultuur en beschaving er nog zal zijn als we met 9 miljard zijn in 2050. Ik gok dat het er een beetje zal uitzien als Mad Max.

Inno 5 februari 2011 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5278435)
Eens benieuwd hoeveel cultuur en beschaving er nog zal zijn als we met 9 miljard zijn in 2050. Ik gok dat het er een beetje zal uitzien als Mad Max.

Wij moeten geen condooms gebruiken. Als het westen dat doet en we sterven al uit dan gaat het alleen sneller. Promoten van het stoppen van kinderen maken is haat tegen het westen en tegen het leven.

Steve_M 5 februari 2011 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5278442)
Wij moeten geen condooms gebruiken. Als het westen dat doet en we sterven al uit dan gaat het alleen sneller. Promoten van het stoppen van kinderen maken is haat tegen het westen en tegen het leven.

Het promoten van kinderen maken, waar dan ook, is sowieso haat tegen het leven. Maar doe gerust: het zijn jullie kinderen die met de ellende zitten. Nog een paar generaties en het is hier game over.

Ratatosk 5 februari 2011 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5278435)
Eens benieuwd hoeveel cultuur en beschaving er nog zal zijn als we met 9 miljard zijn in 2050. Ik gok dat het er een beetje zal uitzien als Mad Max.

6 miljard of 9 miljard mensen maakt geen verschil. Die 3 miljard extra hongerleiders zijn toch geen Europeanen. Daarbij moeten de makers van kindjes maar zien dat ze hun kroost eten kunnen geven, zoniet dan hadden ze maar eerder moeten denken aan de gevolgen.

Inno 5 februari 2011 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5278446)
Het promoten van kinderen maken, waar dan ook, is sowieso haat tegen het leven. Maar doe gerust: het zijn jullie kinderen die met de ellende zitten. Nog een paar generaties en het is hier game over.

Dat zal niet te danken zijn aan de mensen die van kinderen houden, maar aan degene die hun eigen soort, hun eigen cultuur altijd hebben tegengewerkt.

Steve_M 5 februari 2011 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5278453)
Dat zal niet te danken zijn aan de mensen die van kinderen houden, maar aan degene die hun eigen soort, hun eigen cultuur altijd hebben tegengewerkt.

'Hier' betekent niet in je achtertuin, Inno. Soorten en culturen zullen tegen die tijd geen enkele rol meer spelen.

Steve_M 5 februari 2011 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5278450)
6 miljard of 9 miljard mensen maakt geen verschil. Die 3 miljard extra hongerleiders zijn toch geen Europeanen. Daarbij moeten de makers van kindjes maar zien dat ze hun kroost eten kunnen geven, zoniet dan hadden ze maar eerder moeten denken aan de gevolgen.

Je gelooft dat echt, he. Aandoenlijk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be