Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Financiën privatiseren ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238367)

Anna List 20 april 2017 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8432547)
Vermoedelijk vindt hij het idee zo absurd dat het niet in een serieus subforum moet staan.

da's een gevaarlijk concept, ik vind nl dat hij dan best zelf niet post buiten k&k

lamenielachen 20 april 2017 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8432375)
ik ga die bouwen en uitbaten.

Begin maar al te bouwen want die komt proppensvol.
Mag ik cipier worden .......?

Vrijheideerst 20 april 2017 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8432383)
Zou Termont de strafmaat van Vande Lanotte kunnen zijn ? :-P

Die mogen in één cel.

werkman 20 april 2017 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8432547)
Vermoedelijk vindt hij het idee zo absurd dat het niet in een serieus subforum moet staan.


Ik vind hier sommige ideeën ook absurd maar.......ik heb hier niet zoveel te zeggen als Panda. Als ik het woord klootzak of bruin gespuis durf neerpennen dan vlieg ik onmiddellijk in quarantaine. Of onmiddellijk in retraite bij de paterkes. En daar voel ik mij ook niet veilig meer. Want dat klooster ligt in de bossen van Opgrimbie en daar zit het vol met gewapende communisten. :lol::lol::lol:

speurneus 20 april 2017 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8431668)
Het is duidelijk dat er decennia lang onnoemelijk veel belastingen zijn ontdoken. Dat heeft gemaakt dat de belastingen zijn blijven stijgen omdat ook de taken van de staat zijn blijven stijgen. Als we nu eens een aantal taken van de overheid verminderen. In sommige sectoren (sociale zekerheid : hospitalen, daklozenopvang, ...) is men daar trouwens al aan begonnen. Zou het geen schitterend idee zijn om de belastingen te laten ophalen door private bedrijven ? Hoe komt het eigenlijk dat men wel de markt al laat spelen als het gaat om zieke mensen te helpen maar niet als het gaat om mensen te belasten want het lijkt me toch gemakkelijker winst te halen uit het tweede dan uit het eerste ? Met de juiste incentives halen privébedrijven zonder veel problemen een pak meer op dan nu het geval is en het zal niet bij de grote massa zijn dat men het zal vinden. Hoe raar eigenlijk dat financiën al zo lang onder liberale ministers heeft gewerkt en dat daar nog nooit aan gedacht is ....

Welke bevoegdheden ga jij die privé bedrijven geven om het zwart geld circuit dat in dit land om en bij de 17% van het BNP bedraagd te kunnen opsporen?

subocaj 20 april 2017 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8432375)
ik ga die bouwen en uitbaten.

Geef je je luizen als borg bij de banken?

Eduard Khil 20 april 2017 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8433032)
Geef je je luizen als borg bij de banken?

het is niet omdat hij daar op uw strobalen tussen de beesten zit, dat iedereen geen hygiëne heeft hé

Vlad 20 april 2017 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 8432983)
Welke bevoegdheden ga jij die privé bedrijven geven om het zwart geld circuit dat in dit land om en bij de 17% van het BNP bedraagd te kunnen opsporen?

Dat moeten politici beslissen onder druk van de lobby van private belastingdiensten. Ik ken er niets van. :-)

Eyjafjallajökull 20 april 2017 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8432805)
Die mogen in één cel.

Gaan die elkaars geld niet willen afpakken dan ?

Tavek 20 april 2017 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8432377)
Hoeveel sossen per cel ?

Verticaal of horizontaal gestapeld ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be