Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Algemeen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Feit of fictie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185879)

Kylero 30 april 2013 13:11

Feit of fictie?
 
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...ien-video.aspx

Citaat:

De makers van documentaire 'Sirius' beloven een baanbrekende ontdekking los te laten op de wereld. Wetenschapper Steven Greer pakt namelijk uit met beelden van een echte alien. De kleine humanoïde alien zou enkele jaren geleden in de Chileense Atacama woestijn gevonden zijn.
Greer is directeur van het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie. Samen met regisseur Amardeep Kaleka maakte hij deze film om de wereld duidelijk te maken dat aliens wel degelijk bestaan. Hij stelt dat de aarde al tientallen keren is bezocht door buitenaards leven. Door druk van een militaire en financiële elitegroep werd dit geheim angstvallig verzwegen, tot nu.

Door middel van getuigen, wetenschappers en officiële documenten, doet Greer het verhaal uit de doeken. Het orgelpunt van de documentaire is het beeldmateriaal van een kleine alien. Dit buitenaards wezen met menselijke trekken is in de woestijn gevonden, maar is amper vijftien centimeter groot. De wetenschappers beweren ook inzicht te hebben in de alternatieve energie die aliens gebruiken om dergelijke lange afstanden af te leggen.

Sirius is volledig gesponsord door het publiek, door middel van crowdfunding. De film gaat op 22 april in première en belooft wel wat stof op te waaien.

Buitenwipper 30 april 2013 15:14

Volgens wetenschappelijk onderzoek: feit.

Kylero 30 april 2013 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6620034)
Volgens wetenschappelijk onderzoek: feit.

Als het een feit is en men weet heeft van ander leven buiten de aarde stel ik me de vraag waarom men dit verzwijgt? Ik kan wel een paar antwoorden bedenken maar twijfel toch nog of dit echt is.., of een andere verklaring kan hebben.

g_z 1 mei 2013 22:08

monstertje
 
Als je zoiets meegedeeld krijgt, wat moet je dan, soms zijn alle onderwerpen al besproken of irrelevant.

Persoonlijk denk ik dat de foto gemanipuleerd is.
Dan ben je wel heel snel uitgepraat, helemaal als je kennis van elkaar wil opdoen.

greetz

Buitenwipper 1 mei 2013 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door g_z (Bericht 6621499)
Als je zoiets meegedeeld krijgt, wat moet je dan, soms zijn alle onderwerpen al besproken of irrelevant.

Persoonlijk denk ik dat de foto gemanipuleerd is.
Dan ben je wel heel snel uitgepraat, helemaal als je kennis van elkaar wil opdoen.

greetz

Dat is geen foto. Die "alien" of hoe je het ook wil noemen werd helemaal onderzocht, tot dna toe. Zoals getoond werd in de docu, die voor de rest flets was.

g_z 2 mei 2013 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6621518)
Dat is geen foto. Die "alien" of hoe je het ook wil noemen werd helemaal onderzocht, tot dna toe. Zoals getoond werd in de docu, die voor de rest flets was.

Indien het echt is waar zijn dan zijn broertjes en zusjes?

Kylero 2 mei 2013 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6621518)
Dat is geen foto. Die "alien" of hoe je het ook wil noemen werd helemaal onderzocht, tot dna toe. Zoals getoond werd in de docu, die voor de rest flets was.

Dan stel ik me de vraag waarom men dit verzwijgt? Ik kan wel een paar antwoorden bedenken maar twijfel toch nog of dit echt is.., of een andere verklaring kan hebben.

Sperea 2 mei 2013 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door g_z (Bericht 6621882)
Indien het echt is waar zijn dan zijn broertjes en zusjes?

Misschien hebben zijn ouders maar één ei gelegd?

Buitenwipper 2 mei 2013 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kylero (Bericht 6622230)
Dan stel ik me de vraag waarom men dit verzwijgt? Ik kan wel een paar antwoorden bedenken maar twijfel toch nog of dit echt is.., of een andere verklaring kan hebben.

Dat creatuur is echt. Het is alleen niet duidelijk wat het precies is. Heb daarmee niet gezegd dat het een alien is.

Sperea 2 mei 2013 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6622424)
Dat creatuur is echt. Het is alleen niet duidelijk wat het precies is. Heb daarmee niet gezegd dat het een alien is.

40 weken oude gemummificeerde foetus

Kylero 3 mei 2013 13:31

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=9496

g_z 9 mei 2013 22:50

dna
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6621518)
Dat is geen foto. Die "alien" of hoe je het ook wil noemen werd helemaal onderzocht, tot dna toe. Zoals getoond werd in de docu, die voor de rest flets was.

zelf ben ik geen monster, maar er word gevraagd ofdat ik dna wil leveren na mishandeling van een taxichauffeur (waren turken en met z'n velen en mij hadden ze ook flink toegetakeld) en een opsporingsambtenaar (was gewoon nederlander op zijn gezicht geslagen) en in het gezicht spugen van een hoofdagent (achtergrond weet ik niet meer was dronken)

waren in ieder geval 3 zaken, eentje was iets met een treinmachinist en verontreiniging (volgens mij flesje bier naar boven gegooit voor op het station maar door de zwaartekracht viel die weer naar beneden, maar raakte niemand gewond)

dna hadden ze meteen kunnen vragen of afnemen toen ik 6 weekjes in grave zat

voorlopig genoeg verteld

alsof dna wat uitmaakt, blijkbaar zijn vingerafdrukken niet voldoende

Rudy 10 juni 2013 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kylero (Bericht 6619903)

Kylero. Heb je ook nog een eigen mening over aliens behalve links over aliens verkopen. Zeveraar.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be