Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Kandidaten forumombudsdienst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11716)

FMisplon 8 april 2004 12:36

Kandidaten voor de forumombudsdienst (voor functie zie: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=13030) kunnen zich hier melden.

The Paulus Experience 8 april 2004 15:00

Hallo,

ik ben Paulus (de ex-boskabouter) en gezien de wijzigingen door FMisplon doorgevoerd een beetje veel op die van LAT! lijken (overigens zonder ik daar ooit 1 woord over gewisseld heb met FMisplon - moesten de anderen denken dat ik op die manier te werk zou gaan) zal ik consequent zijn en me kandidaat stellen.
Uiteraard zal de heer Misplon dit niet aanvaarden, waarvoor dank. Maar het is mijn morele verplichting.

Dank.

FMisplon 8 april 2004 15:11

Ik zie niet in waarom ik uw kandidatuur niet zou aanvaarden.

Patriot! 8 april 2004 15:12

Ik stel me ook kandidaat.

Groot Bakkes 8 april 2004 15:38

Ik ben al een tijdje geleden uit het forumparlement gestapt omdat ik vond dat dit geen nut meer had, en ik stel me hierbij kandidaat voor een nuttiger systeem, de forumombudsdienst.

MVG

Erwin

Groot Bakkes 8 april 2004 15:40

Ik zie net dat er onder mijn naam nog steeds forumparlementslid staat, hoewel ik mijn ontslag al een week geleden heb gegeven, nog voor het sluiten van dit subforum. Maar mijn kandidatuur voor de forumombudsdienst blijft, uiteraard.

Maus 8 april 2004 15:47

Alee, enkel mannen zie ik ... maar dat ga ik niet laten gebeuren :) .

Maus stelt zich dus ook kandidaat.

Waarom ik kandidaat ben? Gewoon voor "het plezier". Een "politiek" forum is eigenlijk wel lachen geblazen soms (al die verschillende reacties van verschillende mensen lezen).

DaBlacky 8 april 2004 16:42

Waar mogen wij bepaalde kandidaten steunen? Of beslist de moderatie hier volledig autonoom over?

FMisplon 8 april 2004 16:43

Binnenkort zul je in het verkiezingsforum een stem kunnen uitbrengen voor jouw voorkeurkandidaat.

The Paulus Experience 8 april 2004 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Waar mogen wij bepaalde kandidaten steunen? Of beslist de moderatie hier volledig autonoom over?

Damn you!

je gaat toch niet opnieuw partijen uit de grond stampen etc hé!!
:evil:

Maus 8 april 2004 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Waar mogen wij bepaalde kandidaten steunen? Of beslist de moderatie hier volledig autonoom over?

Damn you!

je gaat toch niet opnieuw partijen uit de grond stampen etc hé!!
:evil:

Let's hope not ... of ik ga hier heel snel een paar extra nicks aanmaken :lol:

Spetsnaz 8 april 2004 17:14

Ik stel me kandidaat [size=1]voor AJL 8)[/size]

FMisplon 8 april 2004 17:20

Effen ter informatie nog, in het geval dat het niet duidelijk was. Partijen zijn niet nodig. Er zullen alleen 2 personen verkozen worden die de functie als forumombudsman of -vrouw op zich willen nemen. Een functie die mogelijk nogal wat energie en tijd van deze mensen zullen eisen.
We zijn dus niet op zoek naar partijen en dergelijke hé!

Gentenaar 8 april 2004 18:43

Als er nog plaats is ergens aan de linkerkant (ja, op de hoek is ok!) doe ik ook mee.

Spelev 8 april 2004 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Als er nog plaats is ergens aan de linkerkant (ja, op de hoek is ok!) doe ik ook mee.

Damn nu moet ik kiezen tussen Spetsnaz en Gentenaar. Twee kameraden.

Dies 8 april 2004 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
Damn nu moet ik kiezen tussen Spetsnaz en Gentenaar. Twee kameraden.

Artikel 3
De forumombudsdienst
*Twee personen staan in voor het contact tussen de forumgebruikers en de forumleiding

Spelev 8 april 2004 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
Damn nu moet ik kiezen tussen Spetsnaz en Gentenaar. Twee kameraden.

Artikel 3
De forumombudsdienst
*Twee personen staan in voor het contact tussen de forumgebruikers en de forumleiding

Ach zo ik dacht dat de twee beste eruit werden gehaald. Mag je tweemaal stemmen?[/code]

FMisplon 8 april 2004 20:57

Iedereen brengt één stem uit. De 2 personen met het meeste stemmen krijgen de functie

Maus 8 april 2004 22:04

Tot wanneer kunnen kandidaten zich inschrijven?

The Paulus Experience 8 april 2004 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Tot wanneer kunnen kandidaten zich inschrijven?

8 april 4.46pm :wink:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be