Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Macron... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238652)

Guinevere 8 mei 2017 21:52

Macron...
 
Wie zou hier nog graag met zijn 24 jaar oudere leerkracht (Latijn en wiskunde) zijn gehuwd?

Ergens heb ik toch wel schrik van de nieuwe Franse president.

dalibor 8 mei 2017 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445448)
Wie zou hier nog graag met zijn 24 jaar oudere leerkracht (Latijn en wiskunde) zijn gehuwd?

Ergens heb ik toch wel schrik van de nieuwe Franse president.

Ik zat op een college en heb geen enkele vrouwelijke leerkracht gehad na de kleuterschool.

Eyjafjallajökull 8 mei 2017 22:06


koe de poing 8 mei 2017 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445448)
Wie zou hier nog graag met zijn 24 jaar oudere leerkracht (Latijn en wiskunde) zijn gehuwd?

Ergens heb ik toch wel schrik van de nieuwe Franse president.

ik dacht net hetzelfde
met alle respect, maar na mijnheer Carla Bruni, weer een fucked-up prez.

Zou hij het goed kunnen vinden met Melania ?

koe de poing 8 mei 2017 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8445477)
ik dacht net hetzelfde
met alle respect, maar na mijnheer Carla Bruni, weer een fucked-up prez.

Zou hij het goed kunnen vinden met Melania ?

en hoe oud is Queen Mathilde ?

Eduard Khil 8 mei 2017 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8445465)
Ik zat op een college en heb geen enkele vrouwelijke leerkracht gehad na de kleuterschool.

in mijn college zaten er een paar, maar amper iets om over naar huis te schrijven. Behalve misschien de geschiedenisleerkracht in het zesde jaar. Niveau van de lessen trok op niets, maar zij mocht er wel wezen. Ze speelde ook handbal op hoog niveau dus ze was nogal afgetraind en moet ook een goed balgevoel gehad hebben :lol:

Guinevere 8 mei 2017 22:19

De 'geniale' klasgenoot van madame Macron's dochter Laurence blies haar helemaal weg... 'Hij maakte grote indruk op mij' zegt mamalief.

Grote? Wat zou ze bedoelen?

En dus ging niet de dochter maar mama ervoor...

Xenophon 8 mei 2017 22:19

Frankrijk is gered.

Zucht 8 mei 2017 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445448)
Wie zou hier nog graag met zijn 24 jaar oudere leerkracht (Latijn en wiskunde) zijn gehuwd?

Ergens heb ik toch wel schrik van de nieuwe Franse president.

Macron is niet partijgebonden, dus kan hij madame Le Pen nog altijd minister van vreemdelingenzaken en moslim-affaires maken, als dat je beter op je gemak zou stellen.

Guinevere 8 mei 2017 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8445477)
ik dacht net hetzelfde
met alle respect, maar na mijnheer Carla Bruni, weer een fucked-up prez.

Zou hij het goed kunnen vinden met Melania ?

Ik vind Melania niet zo beangstigend eigenlijk. Trump is dan weer een ander verhaal.


Dadeemelee 8 mei 2017 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445448)
Wie zou hier nog graag met zijn 24 jaar oudere leerkracht (Latijn en wiskunde) zijn gehuwd?

Ergens heb ik toch wel schrik van de nieuwe Franse president.

Macron en zijn vrouw lijken gelukkig. Ik heb gelezen dat ze alles heeft gedaan om Macron president te maken.

Dat moet jou als vrouw toch gelukkig stemmen of heb je liever een Guinvere die haar man Arthur met een Jari Katzalsis bedroog?

bembem 8 mei 2017 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445448)
Wie zou hier nog graag met zijn 24 jaar oudere leerkracht (Latijn en wiskunde) zijn gehuwd?

Ergens heb ik toch wel schrik van de nieuwe Franse president.

lol mijn leraar wiskunde had idd wel iets, no kidding :lol::lol: + hij was zo'n 25jr ouder, yep

Guinevere 8 mei 2017 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8445479)
in mijn college zaten er een paar, maar amper iets om over naar huis te schrijven. Behalve misschien de geschiedenisleerkracht in het zesde jaar. Niveau van de lessen trok op niets, maar zij mocht er wel wezen. Ze speelde ook handbal op hoog niveau dus ze was nogal afgetraind en moet ook een goed balgevoel gehad hebben :lol:

Toch is ze niet met jou getrouwd. Vreemd he..

bembem 8 mei 2017 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445480)
De 'geniale' klasgenoot van madame Macron's dochter Laurence blies haar helemaal weg... 'Hij maakte grote indruk op mij' zegt mamalief.

Grote? Wat zou ze bedoelen?

En dus ging niet de dochter maar mama ervoor...

onlangs las ik dat niet zij maar hij achter haar is gegaan.... best a beautiful love story, ik zou ook wel zo iemand als hem willen: zo eentje die je steeds lief zal hebben en je niet zo vlug opzij zal zetten voor een jonger exemplaar... ik vind trouwens dat zij een erg knappe madam is, yep ze mag er wezen ^^

Guinevere 8 mei 2017 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8445484)
Macron en zijn vrouw lijken gelukkig. Ik heb gelezen dat ze alles heeft gedaan om Macron president te maken.

Dat moet jou als vrouw toch gelukkig stemmen of heb je liever een Guinvere die haar man Arthur met een Jari Katzalsis bedroog?

In reactie #7 kun je lezen wat me in feite verontrust. En Katzalsis is gay trouwens.

Guinevere 8 mei 2017 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8445490)
onlangs las ik dat niet zij maar hij achter haar is gegaan.... best a beautiful love story, ik zou ook wel zo iemand als hem willen: zo eentje die je steeds lief zal hebben en je niet zo vlug opzij zal zetten voor een jonger exemplaar... ik vind trouwens dat zij een erg knappe madam is, yep ze mag er wezen ^^

Ze kon als getrouwde vrouw met kinderen de verliefde tiener ook weigeren. Wat voor gekke liefde is me dat, zeg.

Ik zou zot worden moest m'n moeder plots met een klasgenoot van me willen.. no beauty whatsoever.

bembem 8 mei 2017 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445494)
Ze kon de verliefde tiener als getrouwde vrouw met kinderen ook weigeren. Wat voor gekke liefde is me dat, zeg.

gelukkig heeft ze het niet gedaan :o

Guinevere 8 mei 2017 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8445495)
gelukkig heeft ze het niet gedaan :o

Gelukkig voor wie of wat?

Dadeemelee 8 mei 2017 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445492)
In reactie #7 kun je lezen wat me in feite verontrust. En Katzalsis is gay trouwens.

Madame Macron ziet er eigenlijk voor 60 nog goed uit. Dat kan je van Britney Spears niet zeggen.
En van Trump ook niet.

bembem 8 mei 2017 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8445496)
Gelukkig voor wie of wat?

voor beiden? lol guinestar you make me laugh :lol::lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be