Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   En als we gewoon het land verlieten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93017)

Jan van den Berghe 6 augustus 2007 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833833)
Ik zou De Wever wel eens tegen Albert Frère willen zien, benieuwd wie van wie gehakt dan zou maken ....

Aha... In welk debat verscheen Albert Frère ook alweer? 't Is even uit m'n geheugen, maar ongetwijfeld kunt u ons wel verder helpen!

AyneRand 6 augustus 2007 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2833872)
Aha... In welk debat verscheen Albert Frère ook alweer? 't Is even uit m'n geheugen, maar ongetwijfeld kunt u ons wel verder helpen!

Ik ken hem goed, hij verlaagt zich daar niet toe.

AyneRand 6 augustus 2007 01:07

Maar daarmee weet ik nog steeds niet wie Eddy Wally is? Een Vlaamse wielrenner die geen doping heeft genomen?

evilbu 6 augustus 2007 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833887)
Maar daarmee weet ik nog steeds niet wie Eddy Wally is? Een Vlaamse wielrenner die geen doping heeft genomen?

Meen jij nu dat jij werkelijk niet weet wie Eddy Wally is?:hm:

Jan van den Berghe 6 augustus 2007 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833887)
Maar daarmee weet ik nog steeds niet wie Eddy Wally is? Een Vlaamse wielrenner die geen doping heeft genomen?

Ja, en hij is na zijn zege in de Ronde van Frankrijk over de Alpen en de Himalaya naar China gefietst. Sterke kerel!

Jan van den Berghe 6 augustus 2007 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833881)
Ik ken hem goed, hij verlaagt zich daar niet toe.

Ja, hij blijft natuurlijk liever in de lokalen van de Grootloge. Dat begrijp ik wel.

evilbu 6 augustus 2007 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2833801)
Heel ernstig : ik ben zelf die hard voorstander :cheer: van WEKELIJKS geBUB in programma's als de Zevende Dag, dan zal je zien dat politici uit alle Vlaamse partijen met gemak die mensen voor schut zetten.

;-)
http://forum.politics.be/showpost.ph...97&postcount=6
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Maak u niet moe, mijnheer Vandenbossche. Ik ben al vier jaar op dit forum, maar al lang niet meer om Vlaams-nationalisten te overtuigen, alleen voor mijn eigen training want op een dag zal ook de B.U.B. op TV komen en die dag is niet ver meer af. Dat hele federalisme is een regelrechte catastrofe die ons minimum 10 miljard euro per jaar kost.


AyneRand 6 augustus 2007 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2833891)
Meen jij nu dat jij werkelijk niet weet wie Eddy Wally is?:hm:

Nee, dat weet ik niet, sorry hiervoor, blijkbaar is hij een belangrijke figuur van de Vlaamse Beweging, een figuur waar elke Vlaamse Nationalist naar opkijkt en hunkert om in zijn sporen te treden.

Savatage 6 augustus 2007 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833887)
Maar daarmee weet ik nog steeds niet wie Eddy Wally is? Een Vlaamse wielrenner die geen doping heeft genomen?

The voice of Europe moet je toch wel kennen?

evilbu 6 augustus 2007 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833900)
Nee, dat weet ik niet, sorry hiervoor, blijkbaar is hij een belangrijke figuur van de Vlaamse Beweging, een figuur waar elke Vlaamse Nationalist naar opkijkt en hunkert om in zijn sporen te treden.

Heu, vanwaar kom jij?

AyneRand 6 augustus 2007 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2833904)
The voice of Europe moet je toch wel kennen?

Bono?

Knuppel 6 augustus 2007 01:23

Annie weet maar al te goed wie Eddy Wally is maar zij 'kent' liever Albert Frere.

AyneRand 6 augustus 2007 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2833904)
The voice of Europe moet je toch wel kennen?

Kennen alle Europeanen hem dan, als voice of Europe? Blijkbaar een fan van Beethoven.

Knuppel 6 augustus 2007 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833920)
Kennen alle Europeanen hem dan, als voice of Europe? Blijkbaar een fan van Beethoven.

Eerder een fantastische, gewéééééééééééééldige partij voor jou.

AyneRand 6 augustus 2007 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2833928)
Eerder een fantastische, gewéééééééééééééldige partij voor jou.

Aan de overvloed van klinkers te zien lijkt het me iets om je darmen uit te kuisen, heb je blijkbaar nodig.

stab 6 augustus 2007 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2832529)
De grote meerderheid van de Fransen voelen zich Fransen en hebben geen interesse in een separatisme. Bovendien, Frankrijk, dat is veel meer dan de "Hexagone" en Corsica. Dat is ook Martinique, Guadeloupe, La Réunion, enz......

En straks ook Wallonië.

Everytime 6 augustus 2007 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833862)
Wie is Eddy Wally?

De man die België zou moeten leiden. Just kidding........

Everytime 6 augustus 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2833908)
Bono?

Hij zal de vergelijking graag horen. Enfin, als hij Eddy Wally natuurlijk kent.........

Jantje 6 augustus 2007 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2834523)
Hij zal de vergelijking graag horen. Enfin, als hij Eddy Wally natuurlijk kent.........

Geloof dat ze zelfs reeds samen op het podium hebben gestaan..

En Eddy kwally ons land besturen, ik denk dat hij er beter toe bekwam is dan de twee die de laatste 8 jaar de plak hebben gezwaaid in de fed en waalse regering. Die met zijn vlinderdasje kan trouwens heel goed dienen als achtergrond zanger voor onze marktkramer.

Jan van den Berghe 6 augustus 2007 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2834554)
En Eddy kwally ons land besturen, ik denk dat hij er beter toe bekwam is dan de twee die de laatste 8 jaar de plak hebben gezwaaid in de fed en waalse regering.

Ja, hij wist zoveel van goed beheer dat zijn dans- en ontmoetingscentrum op een bepaald moment virtueel failliet was. Gelukkig vond hij een paar halfgekke fans die hem een groot investeringsbedragen hebben toegeschoven...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be