Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ook België krijgt migrantenpartij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237846)

Universalia 18 maart 2017 10:59

Ook België krijgt migrantenpartij
 
BRON

Detail tekst:

Citaat:

Een Vlaamse migrantenpartij, naar analogie met het Nederlandse DENK. Daar mogen Gent, Antwerpen, Brussel en Limburg zich bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 aan verwachten. Initiatiefnemer is de voormalige sp.a'er Ahmet Koç.
Daar zaten we niet echt op te wachten maar het kondigde zich al eerder aan.

Opgestart naar voorbeeld van het Nederlandse DENK

Blijkbaar is er nog steeds een groep mensen die van mening is dat het op die manier allemaal wel goed zal komen. I doubt it!!!

Ocharme onze kinderen en kleinkinderen ...

Ach, niets te 'ocharmes' want ze pappen er al allemaal (meisjes/vrouwen) met aan ik zie dat goed aan de school niet ver uit de buurt hier.

Zal dit allemaal wel goed komen is dan weer de hamvraag?

Ons land is verkocht ... R.I.P

Amen <- slotwoord.

Odol 18 maart 2017 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8407247)
Blijkbaar is er nog steeds een groep mensen die van mening is dat het op die manier allemaal wel goed zal komen. I doubt it!!!

Dat vind ik nog het ergste. Mensen die voor zichzelf denken (zelfs linksen) worden nog altijd verketterd.

De tekenen worden steeds duidelijker, maar het pleidooi in de afspraak op vrijdag van bvb een Marc Elchardus is nog steeds het klassieke diaboliseren van rationele, normale, gematigde voor zichzelf denkende mensen.

Eyjafjallajökull 18 maart 2017 11:50

We zien in Nederland tot wat die versnippering op links heeft geleid :D

TREBRON 18 maart 2017 11:59

Hadden wij die nog niet??????????????? Of tellen Groen en de sossen niet mee?

TREBRON 18 maart 2017 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8407247)
BRON

Detail tekst:



Daar zaten we niet echt op te wachten maar het kondigde zich al eerder aan.

Opgestart naar voorbeeld van het Nederlandse DENK

Blijkbaar is er nog steeds een groep mensen die van mening is dat het op die manier allemaal wel goed zal komen. I doubt it!!!

Ocharme onze kinderen en kleinkinderen ...

Ach, niets te 'ocharmes' want ze pappen er al allemaal (meisjes/vrouwen) met aan ik zie dat goed aan de school niet ver uit de buurt hier.

Zal dit allemaal wel goed komen is dan weer de hamvraag?

Ons land is verkocht ... R.I.P

Amen <- slotwoord.

Ahmet Koç .......die kwamen we hier nog te kort. Fervent aanhanger van Erdogan......

Leica 18 maart 2017 12:02

We moeten hier helemaal geen migrantenpartij! Schandalig dat dit toegelaten wordt. Voor mij het zoveelste bewijs dat ze zich niet willen integreren! Integendeel!

strijkijzer 18 maart 2017 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8407297)
Ahmet Koç .......die kwamen we hier nog te kort. Fervent aanhanger van Erdogan......

Ik kan me niet voorstellen dat niet-Turken met zo iemand op een lijst willen gaan staan.

HOUZEE ! 18 maart 2017 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 8407300)
We moeten hier helemaal geen migrantenpartij! Schandalig dat dit toegelaten wordt. Voor mij het zoveelste bewijs dat ze zich niet willen integreren! Integendeel!

sp.a en groen zijn ook migrantenpartijen, maar ze zijn het meer op een omfloerste manier.

Dit brengt duidelijkheid, ik kan het alleen maar toejuichen. De versnippering op links is totaal.

Ja_an 18 maart 2017 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 8407300)
We moeten hier helemaal geen migrantenpartij! Schandalig dat dit toegelaten wordt. Voor mij het zoveelste bewijs dat ze zich niet willen integreren! Integendeel!

Ja, stel je voor. Mensen die gebruik maken van het recht op vereniging. Gewoon buiten smijten die handel!

HOUZEE ! 18 maart 2017 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8407303)
Ik kan me niet voorstellen dat niet-Turken met zo iemand op een lijst willen gaan staan.

Kijk eens naar de doorsnee linkse forumdeelnemers en je zal snel van gedacht veranderen.

Xenophon 18 maart 2017 12:14

Mark Eyskens vindt het goed, hij is zeer tevreden.

Want laat ons eerlijk wezen, zo sprak Mark op een onbewaakt moment, het is de schuld van de N-VA.

Diego Raga 18 maart 2017 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an (Bericht 8407305)
Ja, stel je voor. Mensen die gebruik maken van het recht op vereniging. Gewoon buiten smijten die handel!

O ironie, NSDAP-ers, SS-ers en Bolsjewieken hebben dan volgens dat pocodenken ook 'recht op vereniging', of wacht...

Ja_an 18 maart 2017 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8407331)
O ironie, NSDAP-ers, SS-ers en Bolsjewieken hebben dan volgens dat pocodenken ook 'recht op vereniging', of wacht...

Uiteraard. Tenzij je vereniging illegale doeleinden dient.

Johan217 18 maart 2017 12:44

Ik heb zo'n vermoeden dat je als Armeense of Koerdische migrant niet echt welkom zal zijn in die partij...

Diego Raga 18 maart 2017 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an (Bericht 8407334)
Uiteraard. Tenzij je vereniging illegale doeleinden dient.

Leg dan eens uit hoe 'legaal' de islam is en wat de praktische uitvoering ervan betekent voor niet-moslims.

Xenophon 18 maart 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 8407336)
Ik heb zo'n vermoeden dat je als Armeense of Koerdische migrant niet echt welkom zal zijn in die partij...

Dat is positieve discriminatie.

Ja_an zal direct uitleggen waarom zulk gedrag alleen strafbaar is wanneer het nationalistische Vlamingen betreft.

Xenophon 18 maart 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 8407336)
Ik heb zo'n vermoeden dat je als Armeense of Koerdische migrant niet echt welkom zal zijn in die partij...

Dat is positieve discriminatie.

Ja_an zal direct uitleggen waarom zulk gedrag alleen strafbaar is wanneer het nationalistische Vlamingen betreft.

Another Jack 18 maart 2017 13:12

Gedoemd om te mislukken, migranten vormen geen eenheid.

4x10E6 18 maart 2017 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 8407336)
Ik heb zo'n vermoeden dat je als Armeense of Koerdische migrant niet echt welkom zal zijn in die partij...

.. bôf .. als sos ben ik ook niet echt welkom bij de nazionaaltjes .. daarvoor moet men Valère heten ..

daiwa 18 maart 2017 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8407304)
sp.a en groen zijn ook migrantenpartijen, maar ze zijn het meer op een omfloerste manier.

Dit brengt duidelijkheid, ik kan het alleen maar toejuichen. De versnippering op links is totaal.

Idd.
Het VB en N-VA gaan daar weinig of geen stemmen aan verliezen maar de corrupte sossen en de groene boomklimmers wel. :-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be