Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Limburg wordt stilaan "Limbabwe" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271814)

Zipper 29 maart 2024 17:16

Limburg wordt stilaan "Limbabwe"
 


https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03...eusden-zolder/

daiwa 30 maart 2024 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10335091)

De geroemde multiculturele verrijking van de politiek correcte snullen !

Herr Flick 30 maart 2024 12:39

dien ene gaat kebap maken, die heeft zijn machectte en zo een barbeque spatelke bij ...

ow en iets wat op nen teloscopische matrak lijkt, ... dat zijn die met het kleinste pietje

en nog een sjakosjke ook , nu heb ikik schrik zie .

maddox 30 maart 2024 13:57

Lijkt wel een doorsnee middag in Vilvoorde. maar dan vooral met pallidioten en IS vlaggen.

Herr Flick 31 maart 2024 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10335355)
Lijkt wel een doorsnee middag in Vilvoorde. maar dan vooral met pallidioten en IS vlaggen.

ze hebben wel de kenmerkende badsloefen en witte sokken niet aan. Deze zullen van een ander regiment zijn zeker ?

En de bloedsomloop naar de ballen afsluitende nike broekskes zijn ook minder talrijk aanwezig.

Eigenlijk is zo ne "jongere" toch altijd een subject om eens goed mee te lachen, niks van mannelijkheid en toch zo een beetje de stoere willen uithangen.

djimi 1 april 2024 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10335647)
ze hebben wel de kenmerkende badsloefen en witte sokken niet aan. Deze zullen van een ander regiment zijn zeker?
...

Op de linkse foto zie ik er één het handgebaar van de "Grijze Wolven" maken, op de rechtse foto minstens vier.

Zeker al die vijf zijn dus inderdaad 'van een ander regiment'.

:|

Universalia 1 april 2024 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10335647)
ze hebben wel de kenmerkende badsloefen en witte sokken niet aan. Deze zullen van een ander regiment zijn zeker ?

En de bloedsomloop naar de ballen afsluitende nike broekskes zijn ook minder talrijk aanwezig.

Eigenlijk is zo ne "jongere" toch altijd een subject om eens goed mee te lachen, niks van mannelijkheid en toch zo een beetje de stoere willen uithangen.

Een 1 Aprilgrap waardig????

Vlad 2 april 2024 06:49

Het is alles de schuld van de Koerden volgens dit Turks/Belgisch CD&V parlementslid ... er zijn geen Grijze Wolven in Limburg ... :lol:

Herr Flick 2 april 2024 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10335899)
Een 1 Aprilgrap waardig????

Daar kunt ge alle dagen van de week mee lachen,

allee met moeite 5 appels hoog, zo een belachelijk trainingbroekske en zee sletsen aan en dan een sjakosjh rond hune nek en zo een nep petje op hunne kop.

Dan hebben ze hun inteelt smoel nog niet opengetrokken. dan gaan ze wat de stoeren uithangen, ...

TV-verslaafde 2 april 2024 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10336628)
Daar kunt ge alle dagen van de week mee lachen,

allee met moeite 5 appels hoog, zo een belachelijk trainingbroekske en zee sletsen aan en dan een sjakosjh rond hune nek en zo een nep petje op hunne kop.

Dan hebben ze hun inteelt smoel nog niet opengetrokken. dan gaan ze wat de stoeren uithangen, ...

:-D

"Praat je tegen mij?" Verbaasde blik.

Skobelev 2 april 2024 20:41

De Limburg is voor de rest van Vlaanderen toch altijd wat zoals de Congo geweest, niet?

Lof der Zotheid 3 april 2024 15:27

Limbabwe is de foute benaming. Ik denk dat Limburgistan een juistere benaming is.

Herr Flick 4 april 2024 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 10336721)
:-D

"Praat je tegen mij?" Verbaasde blik.

ik weet jouw huis wonen.

Herr Flick 4 april 2024 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10336735)
De Limburg is voor de rest van Vlaanderen toch altijd wat zoals de Congo geweest, niet?

ja maar dan zonder de force public

wagner.666 4 april 2024 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10337293)
ik weet jouw huis wonen.

:lol:





























Maar weet het huis hem /zij wonen.

djimi 5 april 2024 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10336735)
De Limburg is voor de rest van Vlaanderen toch altijd wat zoals de Congo geweest, niet?


Voor mij niet, eigenlijk, maar ja, ik kom dan ook van het "Woeste Wilde Westen" binnen, buiten en bachten de küppe.


Ik ervaar Limburg als een soortement gateway to the east of "Land Van De Rijzende Zon"; de heimat van de Marina van Rocco Granata.

Véél vriendelijke mensen daar.


Ligt Nieuw/Noord-Kinshasa trouwens niet aan de Dender?


:?

Skobelev 5 april 2024 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 10337624)
Voor mij niet, eigenlijk, maar ja, ik kom dan ook van het "Woeste Wilde Westen" binnen, buiten en bachten de küppe.


Ik ervaar Limburg als een soortement gateway to the east of "Land Van De Rijzende Zon"; de heimat van de Marina van Rocco Granata.

Véél vriendelijke mensen daar.


Ligt Nieuw/Noord-Kinshasa trouwens niet aan de Dender?


:?

Vriendelijke mensen in de Limburg?
Absoluut! De autochtone toch.
Maar ook heel veel islamieten, dat is minder aangenaam.

Nieuw Kinshasa ligt inderdaad aan de Dender. Zelfs de neger op het werk vroeg waarom er daar zoveel negers wonen….

Herr Flick 5 april 2024 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10337654)
Vriendelijke mensen in de Limburg?
Absoluut! De autochtone toch.
Maar ook heel veel islamieten, dat is minder aangenaam.

Nieuw Kinshasa ligt inderdaad aan de Dender. Zelfs de neger op het werk vroeg waarom er daar zoveel negers wonen….

die komen uit brussel aangespoeld zeker he, eerst zaten die toch vooral in Asse en die kanten ? rechstreekse buslijn en trein verbinden met Brussel.

ge kunt dus maar beter in een gemeente wonen waar de bus niet stopt.

Skobelev 5 april 2024 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10337684)
die komen uit brussel aangespoeld zeker he, eerst zaten die toch vooral in Asse en die kanten ? rechstreekse buslijn en trein verbinden met Brussel.

ge kunt dus maar beter in een gemeente wonen waar de bus niet stopt.

Zou het VB achter het sluiten van 3000 haltes zitten? 8O

Een nieuw motto? "Geen Bus, Geen Bruine"

Universalia 6 april 2024 09:20

Even geleden...(2020 haalde de volgende tekst aan...)

Citaat:

In 2020 is het de 60ste verjaardag van de Congolese onafhankelijkheid. Hét moment om mensen te informeren over de koloniale periode. En dan vooral over de aanwezigheid, rol en impact van Limburgers in Congo en Congolezen in Limburg.
Link

:|


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be