Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Open VLD bestuurslid besteeld oude vrouw. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240609)

1000 miles 28 september 2017 20:50

Open VLD bestuurslid besteeld oude vrouw.
 
Citaat:

Gewezen Open VLD-gemeenteraadslid Christine V.D.S. uit Oordegem heeft 70.000 euro gestolen van een bejaarde vrouw (95) uit Zwijnaarde. Ze werkte samen met de neef van het slachtoffer. Die ging met 308.000 euro lopen. V.D.S., bestuurslid bij Open VLD Lede, riskeert 12 maanden cel.
Bron:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017...T=121777789529

Klein beginnen en groot eindigen moet deze kleine open VLD garnaal gedacht hebben.
Als ze in Brussel de bevolking bestelen tegen 120 in d'uur, dan mag ik ook mijn graantje meepikken:lol:

Eduard Khil 28 september 2017 20:55

oude mensen leven toch op kap van de maatschappij. Groot gelijk dat ze die bestelen!

bembem 28 september 2017 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8536303)
Walgelijk! :evil:
Toen ze destijds uw drol van tussen uw benen moesten vagen had je niet zoveel praats over ouderen hoor vent. Jij hoort werkelijk thuis in Buckenwald. Daar kon je ongestraft alle misbare mensen afmaken. Niet rendabel meer? Weg er mee!
Wedden dat je binnen een paar decennia hier staat te bleiren omdat uw pensioen te laag zal zijn. Enige schaamte is U onbekend.
Ik heb voor U maar één advies. Als je niet meer kan presteren voor uw maatschappij wegens leeftijd of ziekte; wees dan moedig genoeg om zelf de doodspil te slikken. Of eis zelf dan maar het laatste spuitje.
De maatschappij zal U daarvoor dankbaar zijn.
Krapul kan zo vlug mogelijk overal gemist worden. Derhalve.....

Well said werkman!!

bembem 28 september 2017 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles (Bericht 8536285)
Bron:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017...T=121777789529

Klein beginnen en groot eindigen moet deze kleine open VLD garnaal gedacht hebben.
Als ze in Brussel de bevolking bestelen tegen 120 in d'uur, dan mag ik ook mijn graantje meepikken:lol:

Wat gaan we zo nog allemaal meemaken vraag ik me dan af... Eerst die SamuSocial die zich schaamteloos op kap van de daklozen verrijken, en nu dit.... (Overigens val ik van hoegenaamd bijna niets meer achterover, zelf heb ik te maken met een advocatenkantoor dat me nog zo'n ettelijke honderden euro's tegoed heeft en momenteel van co gebaart :roll: dus....)

Eduard Khil 28 september 2017 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8536305)
Well said werkman!!

hier zie, superprofiteur die steelt van jan en alleman komt zich ook moeien :lol:

Als er iemand zijn bakkes moet dichthouden over dit soort zaken, ben jij het wel :silly:

werkman 28 september 2017 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8536310)
hier zie, superprofiteur die steelt van jan en alleman komt zich ook moeien :lol:

Als er iemand zijn bakkes moet dichthouden over dit soort zaken, ben jij het wel :silly:


Ik lees. En soms wordt me dit ook al teveel.
Dus voor de rest geen verdere commentaar.
En dat durven hier sommigen nog een forum noemen!
Een wansmakelijke beestenboel is het hier soms. :evil:

bembem 28 september 2017 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8536310)
hier zie, superprofiteur die steelt van jan en alleman komt zich ook moeien :lol:

Als er iemand zijn bakkes moet dichthouden over dit soort zaken, ben jij het wel :silly:

Nogmaals: ik ben helemaal geen profiteur, en nu ga ik er niks meer over zeggen, je staat voortaan op m'n negeerlijst!!

Eduard Khil 28 september 2017 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8536314)
Ik lees. En soms wordt me dit ook al teveel.
Dus voor de rest geen verdere commentaar.

kan je mij niet aan misschien? :lol:

Eduard Khil 28 september 2017 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8536315)
Nogmaals: ik ben helemaal geen profiteur, en nu ga ik er niks meer over zeggen, je staat voortaan op m'n negeerlijst!!

Kijk eens aan, precies gelijk eno, de laffe toer op. :lol:
En uiteraard profiteer je, je hebt immers een onterecht verkregen uitkering. Iedereen die lang genoeg op dit forum zit, weet dat. :lol:

bembem 28 september 2017 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8536317)
Kijk eens aan, precies gelijk eno, de laffe toer op. :lol:
En uiteraard profiteer je, je hebt immers een onterecht verkregen uitkering. Iedereen die lang genoeg op dit forum zit, weet dat. :lol:

Er is helemaal niets onterecht verkregen!!

Eduard Khil 28 september 2017 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8536318)
Er is helemaal niets onterecht verkregen!!

tuurlijk wel. Voldoende door jou gestarte topics die het bewijzen. Je zocht een uitweg om toch maar niet te moeten gaan werken en helaas is dat gelukt. Allerhande scenario's om geld binnen te rijven zonder te moeten werken heb je op tafel gegooid. Iedereen die hier lang genoeg zit, weet het.

Eduard Khil 28 september 2017 21:43

Citaat:

werkman
Reageert in een discussie
Open VLD bestuurslid besteeld oude vrouw. 22:39
here we go again :lol:

werkman 28 september 2017 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8536316)
kan je mij niet aan misschien? :lol:


Nee vent. Ik schreef hier reeds in een andere topic dat zwijnen geen parels eten. Dat is dan ok de reden van "geen commentaar"
Mijn vader zei vroeger steeds :"Zeg mij met wie je praat en ik weet automatisch wie je bent" Niet voldoende soms als uitleg? Donder op man!

Eduard Khil 28 september 2017 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8536326)
Nee vent. Ik schreef hier reeds in een andere topic dat zwijnen geen parels eten. Dat is dan ok de reden van "geen commentaar"
Mijn vader zei vroeger steeds :"Zeg mij met wie je praat en ik weet automatisch wie je bent" Niet voldoende soms als uitleg? Donder op man!

Heb je hier negen minuten over gedaan om dit te typen? Typ je met één vinger misschien? :lol:

IJsboer 29 september 2017 05:43

Laten we even teruggaan naar het onderwerp: Een VLD besteelD een oude vrouw. Wat vint u van dit fijt? Ik vindt dat nied kunnen ijgenleik

TheFourHorsemen 29 september 2017 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8536303)
Walgelijk! :evil:
Toen ze destijds uw drol van tussen uw benen moesten vagen had je niet zoveel praats over ouderen hoor vent. Jij hoort werkelijk thuis in Buckenwald. Daar kon je ongestraft alle misbare mensen afmaken. Niet rendabel meer? Weg er mee!
Wedden dat je binnen een paar decennia hier staat te bleiren omdat uw pensioen te laag zal zijn. Enige schaamte is U onbekend.
Ik heb voor U maar één advies. Als je niet meer kan presteren voor uw maatschappij wegens leeftijd of ziekte; wees dan moedig genoeg om zelf de doodspil te slikken. Of eis zelf dan maar het laatste spuitje.
De maatschappij zal U daarvoor dankbaar zijn.
Krapul kan zo vlug mogelijk overal gemist worden. Derhalve.....

Als jongere probeer ik er zo veel mogelijk voor te zorgen dat mijn wettelijk pensioen niet mijn voornaamste bron van inkomsten gaat zijn op mijn oude dag.

Dat gepensioneerden vandaag de dag klagen dat hun pensioen te laag is, kan ik enigszins begrijpen. Onze generatie daarentegen moet beter weten.

Anna List 29 september 2017 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8536539)
Als jongere probeer ik er zo veel mogelijk voor te zorgen dat mijn wettelijk pensioen niet mijn voornaamste bron van inkomsten gaat zijn op mijn oude dag.

Dat gepensioneerden vandaag de dag klagen dat hun pensioen te laag is, kan ik enigszins begrijpen. Onze generatie daarentegen moet beter weten.

alsof de staatsfinanciën de B-staat niet zullen verplichten ook die bijeengespaarde voorzienigheid aan te slaan tegen dan...

Skobelev 29 september 2017 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8536494)
Laten we even teruggaan naar het onderwerp: Een VLD besteelD een oude vrouw. Wat vint u van dit fijt? Ik vindt dat nied kunnen ijgenleik

Misschien wou ze bewijzen dat ze een goeie politieker kon zijn? Haar praktijkexamen zeg maar?

Het Verzet 29 september 2017 08:31

Gemeenteraadslid EN bankier. Dat kan nooit goed gaan. Direct ophangen.

reservespeler 29 september 2017 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8536306)
Wat gaan we zo nog allemaal meemaken vraag ik me dan af... Eerst die SamuSocial die zich schaamteloos op kap van de daklozen verrijken, en nu dit.... (Overigens val ik van hoegenaamd bijna niets meer achterover, zelf heb ik te maken met een advocatenkantoor dat me nog zo'n ettelijke honderden euro's tegoed heeft en momenteel van co gebaart :roll: dus....)

U besteelt ons dagelijks.

Het is goed in eigen hert te kijken even voor het slapengaan (Guido Gezelle)



'T Is goed in 't eigen hert te kijken.

't Goed in 'teigen hert te kijken.Nog even voor het slapen gaan

Of ik van dageraad tot avond,geen enkel hert heb zeer gedaan.

Of ik geen ogen heb doen schreien,geen weemoed op een wezen lei

Of ik aan liefdeloze mensen een woordeke van leifde zei

En vind ik in het huis mijns herten.Dat ik een droefenis genas.

Dat ik mijn armen heb gewonden.Rond één hoofd dat eenzaam was

Dan voel ik,op mijn jonge lippen.Die goedheid lijk een avondzoen.

't goed in 'teigen hert te kijken,en zo zijn ogen toe te doen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be