Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Israëlische premier kondigt deportatie 40.000 asielzoekers aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241258)

Universalia 19 november 2017 18:06

Israëlische premier kondigt deportatie 40.000 asielzoekers aan
 
Israëlische premier kondigt deportatie 40.000 asielzoekers aan

Citaat:

Premier Benjamin Netanyahu heeft een ‘internationaal akkoord’ bereikt waardoor Israël zo’n 40.000 Afrikaanse asielzoekers gedwongen het land zal kunnen uitzetten. Dat heeft Netanyahu vandaag zelf bekendgemaakt.
Uiteindelijk iemand die het begrepen heeft dat die volksverhuizingen uit de hand aan het lopen zijn?

Ik denk wel dat hij veel tegenstand gaat krijgen bij die actie maar uiteindelijk kan ik hem geen ongelijk geven, met ze terug te sturen vanwaar ze gekomen zijn.

Toch iemand die het 'Paard van Troje' een hak durft te zetten?

Universalia 19 november 2017 20:53

Het 'Paard van Troje' is alvast uitgeweken en zoekt andere oorden op.

Ruim 500 bootvluchtelingen bereiken Spanje

Citaat:

VLUCHTELINGENCRISIS Circa 550 migranten zijn er dit weekend in geslaagd illegaal Spanje binnen te komen. Het Spaanse persbureau Europa Press meldde zondag dat in totaal vijftig bootjes vanuit Afrika de oversteek wisten te maken naar het kustgebied van de zuidelijke regio Murcia.
De Spanjaarden hebben nog geen miserie genoeg?

De schoofzak 20 november 2017 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8577233)
...
De Spanjaarden hebben nog geen miserie genoeg?

Ze hebben het zelf gezocht. Als ze al hun flikken met hun matrakken naar Barcelona sturen, dan kunnen ze in het oorspronkelijke provincies de boel niet op orde houden.

Mindset 20 november 2017 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8577103)
Israëlische premier kondigt deportatie 40.000 asielzoekers aan



Uiteindelijk iemand die het begrepen heeft dat die volksverhuizingen uit de hand aan het lopen zijn?

Ik denk wel dat hij veel tegenstand gaat krijgen bij die actie maar uiteindelijk kan ik hem geen ongelijk geven, met ze terug te sturen vanwaar ze gekomen zijn.

Toch iemand die het 'Paard van Troje' een hak durft te zetten?

Da s geen deportatie maar rapatriering

Dadeemelee 20 november 2017 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8577103)
Israëlische premier kondigt deportatie 40.000 asielzoekers aan
Citaat:

Premier Benjamin Netanyahu heeft een ‘internationaal akkoord’ bereikt waardoor Israël zo’n 40.000 Afrikaanse asielzoekers gedwongen het land zal kunnen uitzetten. Dat heeft Netanyahu vandaag zelf bekendgemaakt.
Uiteindelijk iemand die het begrepen heeft dat die volksverhuizingen uit de hand aan het lopen zijn?

Ik denk wel dat hij veel tegenstand gaat krijgen bij die actie maar uiteindelijk kan ik hem geen ongelijk geven, met ze terug te sturen vanwaar ze gekomen zijn.

Toch iemand die het 'Paard van Troje' een hak durft te zetten?

Nettanhiahahiu heeft helemaal geen internationaal akkoord bereikt. Hij heeft een schurkenstaat gevonden waar hij migranten kan dumpen.

De schoofzak 20 november 2017 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8577488)
Nettanhiahahiu heeft helemaal geen internationaal akkoord bereikt. Hij heeft een schurkenstaat gevonden waar hij migranten kan dumpen.

Gaan die gedropte migranten dan niet zorgen voor het pensioen van die oorspronkelijke bewoners ?

Dadeemelee 20 november 2017 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8577507)
Gaan die gedropte migranten dan niet zorgen voor het pensioen van die oorspronkelijke bewoners ?

Wat ik mij wel afvraag: die Ethiopiërs en Eritreeërs waren hoofdzakelijk gevluchte Joden. Gaan ze nu Joden naar Rwanda deporteren?

De schoofzak 20 november 2017 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8577510)
Wat ik mij wel afvraag: die Ethiopiërs en Eritreeërs waren hoofdzakelijk gevluchte Joden. Gaan ze nu Joden naar Rwanda deporteren?

Dat is hun gewoonte niet. Als dat wel het geval zou zijn, dan eet ik mijn laptop op. (voor de tweede keer)

Dadeemelee 20 november 2017 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8577551)
Dat is hun gewoonte niet. Als dat wel het geval zou zijn, dan eet ik mijn laptop op. (voor de tweede keer)

Ze hebben indertijd een luchtbrug ingelegd om ze naar Israel te halen:

https://www.nrc.nl/nieuws/1998/06/26...04729-a1385323

Citaat:

Circa 50.000 Falasha's zijn in de loop der jaren naar Israel gekomen. Hun integratie in de Israelische maatschappij verloopt moeizaam. Wegens het stigma het aids-virus en andere besmettelijke ziekten naar Israel te hebben gebracht, worden ze gediscrimineerd. Vorig jaar protesteerden duizenden Israelische Ethiopiërs voor de Knesset (parlement) in Jeruzalem tegen de weigering van de autoriteiten hun bloed af te nemen voor bloedbanken.

Skobelev 20 november 2017 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8577507)
Gaan die gedropte migranten dan niet zorgen voor het pensioen van die oorspronkelijke bewoners ?

Gaan die ergens ter wereld voor het pensioen van de oorspronkelijke bewoners zorgen?

https://fenixx.org/2017/11/18/oosten...zoekers-werkt/

Universalia 20 november 2017 13:19

Citaat:

Israëlische premier kondigt deportatie 40.000 asielzoekers aan
Ik vraag mij af wat zijne gefrustreerdheid haar reactie daar op zal zijn? (merkel bedoel ik) :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be