Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Rechts (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Argumenten CONTRA belgie (Speciaal voor Joshua) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=671)

amexx 21 oktober 2002 17:39

Laat uzelf ook eens goed gaan. Bent u ook bezig met een artikel ?

Joshua 21 oktober 2002 19:57

Neen ben helemaal niet bezig met een artikel. De grootste beweegreden voor mijn anti belgische gevoelens ligt vooral bij het feit dat de vlamingen al sinds het ontstaan van belgie als tweede rangs burgers worden aanzien.
Een droevig hoogte punt is WO1 en al wat er voorvloeide.
Het straffe is wanneer je daartegen verzet je automatisch gecriminaliseerd word. Dan ben je een extremist. Dan ben je een nazi. Allemaal omdat je rechtvaardigheid nastreeft.

De_Vlaamse_Nationalist 23 oktober 2002 17:14

goed geantwoord.






Belgïe dood= Vlaanderen groot!!!!

Supe®Staaf 23 oktober 2002 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Vlaamse_Nationalist
Belgïe dood= Vlaanderen groot!!!!

Iets doodmaken, getuigt eerder van een extremistische gezindheid.
Of vlaanderen van de moord op België beter gaat worden, dat zou ik graag eens becijferd zien door een echte econoom, i.p.v. door een over transferten jengelende vlaming met kruideniersmentaliteit, die zelf elke kas probeert leeg te plunderen, waar hij met zijn grijpvingers bijkan.

De_Vlaamse_Nationalist 23 oktober 2002 17:23

Een echte econoom? Zo eentje die voor een handvol euro's uit de koning zijn zakken zijn cijfers verandert zodat het LIJKT dat Vlaanderen beter af is samen met Wallonïe... Voor zover ik heb gezien en gehoord zijn we beter af als we onafhankelijk zijn.


En dat gedeelte over Belgïe dood, da's ma een manier van spreken

Supe®Staaf 23 oktober 2002 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Vlaamse_Nationalist
Een echte econoom? Zo eentje die voor een handvol euro's uit de koning zijn zakken zijn cijfers verandert zodat het LIJKT dat Vlaanderen beter af is samen met Wallonïe... Voor zover ik heb gezien en gehoord zijn we beter af als we onafhankelijk zijn.

Bang voor harde cijfers :?: :?: :?:
8)
Citaat:

En dat gedeelte over Belgïe dood, da's ma een manier van spreken
OEF :!: :!: :!:
:Fade-col:

De_Vlaamse_Nationalist 23 oktober 2002 17:30

niks bang voor harde cijfers, maar ze zeggen ook op het nieuws over geknoei met cijfers voor integreerlessen voor migranten, dus geloofwaardig zijn die "harde" cijfers niet.
En tegen misverstanden: met "Belgïe dood" bedoel ik dus degelijk dat Vlaanderen onafhankelijk moet worden.

Joshua 26 oktober 2002 08:52

Hoe komt het dat het toch altijd draaid om geld ? Voor mij moet belgie ophouden te bestaan want ze is een kunstmatige staat! Maar vooral ze is een onrechtvaardige staat.

Moi 31 oktober 2002 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua
Hoe komt het dat het toch altijd draaid om geld ? Voor mij moet belgie ophouden te bestaan want ze is een kunstmatige staat! Maar vooral ze is een onrechtvaardige staat.

De enige kunstmatige "staat" is Vlaanderen: Vlaanderen is in 1830 gecreëerd door België: Limburg, Brabant en het werkelijke Vlaanderen hadden evenveel te maken met elkaar als met Henegouwen, Luik, Namen en Luxemburg. Luik en Limburg vormden zelfs al 1000 jaar dezelfde staat, net zoals Antwerpen en geheel Brabant!
Leest eerst eens de geschiedenisboeken alvorens te beginnen met zeveren.

Joshua 31 oktober 2002 17:27

Zeveren ? Gaan we die toer op ?

Een koning die van Duitse bloede is. Gehuwd was met een Engelse maar hertrouwd met een franse. Maar zeker geen uitstaans had met "belgie". Dat is zeker niet kunstmatig ?

Toegegeven. De vlaamse beweging en vlaamse staat is een gevolg van "belgie". En is even kunstmatig. Daarom pleit ik voor een nauwere samenwerking met Nederland. 1830 is voor ons de grootste katastrofe die je maar kan bedenken.

En ik blijf dit herhalen totdat BELGIE BARST !!!!!!!

deleteduser 28 november 2002 18:11

hmm, u bent ook voor een verenigd Dietsland?

Joshua 28 november 2002 18:17

Uiteindelijk wel. Maar ik vrees dat dit niet in de nabije toekomst zal gebeuren. Tenzij misschien men op Europees gebied gaat spreken van de Nederlandstalige gemeenschap. Dat kan mijn inziens het proces versnellen. Blijven hopen.

VL 6 december 2002 22:15

België is inderdaad een kunstmatige staat. In staat van ontbinding...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be