Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoogste hitte record ooit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239730)

Gipsy 17 juli 2017 20:57

Hoogste hitte record ooit.
 
In Spanje en waarschijnlijk ook in Europa. Ik kon het zelf niet geloven in Granada verleden week donderdag toen ik een grote thermometer op een plein op foto vastlegde, 48 graden!! Ik lees nu dat het klopt, het was inderdaad zo heet dat de verf van de auto's kapot brandde.

Ik vond het feitelijk zalig en ben een warmtedier.

Xenophon 17 juli 2017 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8491637)
In Spanje en waarschijnlijk ook in Europa. Ik kon het zelf niet geloven in Granada toen ik een grote thermometer op een plein op foto vastlegde, 48 graden!! Ik lees nu dat het klopt, het was inderdaad zo heet dat de verf van de auto's kapot brandde.

Ik vond het feitelijk zalig en ben een warmtedier.

En wanneer zien we die foto?

Gipsy 17 juli 2017 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8491639)
En wanneer zien we die foto?

Ben mijn identiteit en paswoord van Imgur vergeten, moet ik daar mijn tijd insteken?

bembem 17 juli 2017 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8491637)
In Spanje en waarschijnlijk ook in Europa. Ik kon het zelf niet geloven in Granada verleden week donderdag toen ik een grote thermometer op een plein op foto vastlegde, 48 graden!! Ik lees nu dat het klopt, het was inderdaad zo heet dat de verf van de auto's kapot brandde.

Ik vond het feitelijk zalig en ben een warmtedier.

o_0 :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye:

Gipsy 17 juli 2017 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8491639)
En wanneer zien we die foto?


http://imgur.com/icACq5X

OK tevreden?

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/were...cid=spartandhp

bembem 17 juli 2017 21:47

amai!!

Xenophon 17 juli 2017 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8491649)

Ik ben zeer tevreden.

Mijn complimenten.

Gamla 18 juli 2017 03:53

Bij temperaturen van meer dan 40 graden komt er zweet uit je handen.
Toen heb ik lopen zagen zenne.

Eyjafjallajökull 18 juli 2017 05:50

Lekker heet :D

Elio di Supo 18 juli 2017 06:04

Snikhete zomers zijn schering en inslag in Oklahoma. Dit gaat meestal gepaard met een hoge vochtigheidsgraad. Dankzij airco blijft het hier leefbaar. Maar iedereen is altijd opgelucht als die zomers voorbij zijn. Gewoonlijk rond half oktober.

Eyjafjallajökull 18 juli 2017 06:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8491730)
Snikhete zomers zijn schering en inslag in Oklahoma. Dit gaat meestal gepaard met een hoge vochtigheidsgraad. Dankzij airco blijft het hier leefbaar. Maar iedereen is altijd opgelucht als die zomers voorbij zijn. Gewoonlijk rond half oktober.

En bitterkoude sneduwrijke winters neem ik aan ?
Heerlijk zo'n continentaal klimaat.

Elio di Supo 18 juli 2017 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8491732)
En bitterkoude sneduwrijke winters neem ik aan ?
Heerlijk zo'n continentaal klimaat.

De laatste jaren zijn die winters vrij zacht geweest. De laatste winter hadden we slechts 4 sneeuwdagen. Maar de eerste keer dat ik in Oklahoma was (2007) was er "the ice storm". Omwille van het gewicht van het aangevroren ijs verloor toen ongeveer 1/3 van het bomenbestand zijn takken en moesten dan ook gerooid worden. Veel electriciteits- en telefoonleidingen zijn hier bovengronds en duizenden zaten voor verscheidene weken zonder electriciteit.

Jay-P. 18 juli 2017 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8491730)
Snikhete zomers zijn schering en inslag in Oklahoma. Dit gaat meestal gepaard met een hoge vochtigheidsgraad. Dankzij airco blijft het hier leefbaar. Maar iedereen is altijd opgelucht als die zomers voorbij zijn. Gewoonlijk rond half oktober.

Moet ge daar net als hier met een paraplu lopen... onder de lekkende window A/C boven de voetpaden?

Anna List 18 juli 2017 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8491649)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8491678)
Ik ben zeer tevreden.

Mijn complimenten.

ik niet, een grote kop 'zelfs de verf brandt van de auto's' en dan geen foto van die auto of die verf ... grote zever dus.
clickbait artikels

Elio di Supo 18 juli 2017 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8491766)
Moet ge daar net als hier met een paraplu lopen... onder de lekkende window A/C boven de voetpaden?

lol

Nog niet meegemaakt hier.

Universalia 18 juli 2017 07:56

Universalia heeft aan de hitte geen boodschap daar hij er niet tegen kan.

trop c'est trop hé :cheer:

Gipsy 18 juli 2017 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8491791)
ik niet, een grote kop 'zelfs de verf brandt van de auto's' en dan geen foto van die auto of die verf ... grote zever dus.
clickbait artikels

Toch niet, ik heb talloze auto's gezien met afpellende verf of waar alle glans verdwenen was
. Alleen zoals ruw schuurpapier.

Anna List 18 juli 2017 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8492072)
Toch niet, ik heb talloze auto's gezien met afpellende verf of waar alle glans verdwenen was
. Alleen zoals ruw schuurpapier.

net nu matgelakte auto's in zijn, hoeveel sjans kunt ge hebben? of heb je gewoon veel nieuwe wagens gezien? :p

ik heb alleszins nog altijd geen foto gezien.

Zipper 18 juli 2017 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8492085)
net nu matgelakte auto's in zijn, hoeveel sjans kunt ge hebben? of heb je gewoon veel nieuwe wagens gezien? :p

ik heb alleszins nog altijd geen foto gezien.

In Dubai of Qatar is het op het middaguur regelmatig +50°C. Hebben al die auto's daar dan een speciale verflaag ???

Anna List 18 juli 2017 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8492089)
In Dubai of Qatar is het op het middaguur regelmatig +50°C. Hebben al die auto's daar dan een speciale verflaag ???

18 karaat kan daar tegen. ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be