Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   9.11.2004: Vlaanderen viert feest! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23813)

thePiano 9 november 2004 18:15

9.11.2004: Vlaanderen viert feest!
 
Zoals belooft zou ik bij een bevestiging in Cassatie van de veroordeling van het racistische Vlaams Blok een fles champagne opentrekken, ter ere van de democratie en de vrije meningsuiting.

Aan al mijn medestanders die gedurende vele jaren deze strijd tegen het Vlaams Blok hebben gevoerd en mede het einderesultaat hebben bepaald, hoe klein en onbeduidend hun bijdrage ook mag geweest zijn: een dikke PROFICIAT van de Baron!!!!!!!!

Dit betekent zeer zeker niet het einde, maar wie verder de krachten wilt bundelen kan zowel met mij contact nemen of rechtstreeks met Blokwatcher Marc Spruyt.

Baron Jean de Sélys-Longchamps
Webadres: http://users.pandora.be/amarcord/selys/
Inhoud:
Sterke, ongewone en minder bekende waargebeurde feiten en verhalen uit de Tweede Wereldoorlog. Over het Verzet, de Collaboratie, Ware Helden, Holocaust, Hitlers Beulen, Vergeten Vervolgden, Het Waanzinnige Derde Rijk en de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden. Rijk gedocumenteerd met meer dan 2000 foto's, verslagen en documenten en duizenden links. Uitsluitend in de Nederlandse taal.




Yann 9 november 2004 18:16

:belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl:

Wreker 9 november 2004 18:17

Omdat thePiano in mijn negeerlijst zit kan ik niet lezen wat er in zijn openingsposting van dit topic staat, maar met zijn titel ben ik het in ieder geval voor 100% eens.

:-P

Tzuvar Raemborr 9 november 2004 18:18

Schol, Piano! Geef mij ook een glas, ik vier mee feest : een nieuwe, krachtige Vlaamse Volkspartij ziet het levenslicht!

The Paulus Experience 9 november 2004 18:19

Proficiat aan de mensen die een echte mening hebben alleszins.
Zij hoeven niks te vrezen

Koenraad Maesschalck 9 november 2004 18:19

Hé leuk, binnen een half uurtje gaan bij ons ook de champagnekurken knallen!

Met de veroordeling kunnen we definitief met een propere lei starten en vooral: krijgen we weer duizenden kiezers erbij! Yihaaa! :-D

Schol ThePiano!

Vlaanderen Boven 9 november 2004 18:19

Bwa, maakt dat nu zoveel verschil? Toch niks om feest te gaan vieren denk ik.

Oeteke 9 november 2004 18:21

tja,

ik denk dat veel mensen nu maar snel beginnen te gaan lopen, vooral die "rechters" die de democratie hebben vermoord.

Ook de nationalistjes gelijk BUB kunnen best de andere kant van de taalgrens opzoeken.

NIEMAND IS NOG VEILIG VOOR DEZE CORRUPTE MAATSCHAPPIJ WAAR DE ZWETZAKKEN WORDEN VERHEERLIJKD en de eigen mensen worden verwaarloosd!!


Het blok wordt nu sterker dan ooit, en de vuile SOSSEN kunnen best een andere, veilige woonplaats opzoeken.....

Vlaanderen Boven 9 november 2004 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
krijgen we weer duizenden kiezers erbij! Yihaaa!

Dat zou verontrustend zijn, ware het niet dat dat door jullie gezegd wordt bij elke gebeurtenis...

Als er tegenwoordig ergens in Nieuw-Zeeland eenkat wordt omvergereden, betekent dat 'extra stemmen voor het Blok'

Wreker 9 november 2004 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Schol, Piano! Geef mij ook een glas, ik vier mee feest : een nieuwe, krachtige Vlaamse Volkspartij ziet het levenslicht!

Die nieuwe naam zie ik persoonlijk ook nog het meest zitten. Zegt gewoon wat het Vlaams Blok vandaag de facto is geworden. De Partij van het Vlaamse Volk. De andere partijen vertegenwoordigen immers iets anders dan het Vlaamse volk.

thePiano 9 november 2004 18:23

Ik dacht vanochtend nog van: Zou ik nu vanavond mijn avatar moeten aanpassen?, maar ik ga nog even wachten, er is nog geen haast bij. :)

Westland New Post 9 november 2004 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zoals belooft zou ik bij een bevestiging in Cassatie van de veroordeling van het racistische Vlaams Blok een fles champagne opentrekken, ter ere van de democratie en de vrije meningsuiting.

Aan al mijn medestanders die gedurende vele jaren deze strijd tegen het Vlaams Blok hebben gevoerd en mede het einderesultaat hebben bepaald, hoe klein en onbeduidend hun bijdrage ook mag geweest zijn: een dikke PROFICIAT van de Baron!!!!!!!!

Dit betekent zeer zeker niet het einde, maar wie verder de krachten wilt bundelen kan zowel met mij contact nemen of rechtstreeks met Blokwatcher Marc Spruyt.

Baron Jean de Sélys-Longchamps
Webadres: http://users.pandora.be/amarcord/selys/
Inhoud:
Sterke, ongewone en minder bekende waargebeurde feiten en verhalen uit de Tweede Wereldoorlog. Over het Verzet, de Collaboratie, Ware Helden, Holocaust, Hitlers Beulen, Vergeten Vervolgden, Het Waanzinnige Derde Rijk en de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden. Rijk gedocumenteerd met meer dan 2000 foto's, verslagen en documenten en duizenden links. Uitsluitend in de Nederlandse taal.




Feest er lustig op los Hugo..nu het nog kan héhé... :twisted:

Tzuvar Raemborr 9 november 2004 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dat zou verontrustend zijn, ware het niet dat dat door jullie gezegd wordt bij elke gebeurtenis...

Als er tegenwoordig ergens in Nieuw-Zeeland eenkat wordt omvergereden, betekent dat 'extra stemmen voor het Blok'

En het is nog waar ook :mrgreen:

Koenraad Maesschalck 9 november 2004 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dat zou verontrustend zijn, ware het niet dat dat door jullie gezegd wordt bij elke gebeurtenis...

Als er tegenwoordig ergens in Nieuw-Zeeland eenkat wordt omvergereden, betekent dat 'extra stemmen voor het Blok'

Tja, we hebben er elke verkiezing dan ook duizenden stemmen bij hé, of ontken je dat misschien? ;-) :-D Op m'n werk alvast zonet al zeer verheugend nieuws gehoord van collega's waarvan ik het niet had verwacht!

Peace 9 november 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zoals belooft zou ik bij een bevestiging in Cassatie van de veroordeling van het racistische Vlaams Blok een fles champagne opentrekken, ter ere van de democratie en de vrije meningsuiting.

Aan al mijn medestanders die gedurende vele jaren deze strijd tegen het Vlaams Blok hebben gevoerd en mede het einderesultaat hebben bepaald, hoe klein en onbeduidend hun bijdrage ook mag geweest zijn: een dikke PROFICIAT van de Baron!!!!!!!!

Dit betekent zeer zeker niet het einde, maar wie verder de krachten wilt bundelen kan zowel met mij contact nemen of rechtstreeks met Blokwatcher Marc Spruyt.

Baron Jean de Sélys-Longchamps
Webadres: http://users.pandora.be/amarcord/selys/
Inhoud:
Sterke, ongewone en minder bekende waargebeurde feiten en verhalen uit de Tweede Wereldoorlog. Over het Verzet, de Collaboratie, Ware Helden, Holocaust, Hitlers Beulen, Vergeten Vervolgden, Het Waanzinnige Derde Rijk en de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden. Rijk gedocumenteerd met meer dan 2000 foto's, verslagen en documenten en duizenden links. Uitsluitend in de Nederlandse taal.



Inderdaad piano, Het nieuwe Vlaams Blok viert feest met het nieuwe Vlaanderen.
Dank u domme en partijdige rechters dat u ons afgeholpen hebt van het oude VB en ons een nieuw VB hebt geschonken.

The Paulus Experience 9 november 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dat zou verontrustend zijn, ware het niet dat dat door jullie gezegd wordt bij elke gebeurtenis...

Als er tegenwoordig ergens in Nieuw-Zeeland eenkat wordt omvergereden, betekent dat 'extra stemmen voor het Blok'

gudie is nog in de ontkenningsfase

khaled 9 november 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zoals belooft zou ik bij een bevestiging in Cassatie van de veroordeling van het racistische Vlaams Blok een fles champagne opentrekken, ter ere van de democratie en de vrije meningsuiting.

[size=4]de·mo·cra·tie[/size] (de ~ (v.), ~ën) 1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen 2 staat waarin het volk regeert

Belgische Democratie (de ~ (v.), ~ën)
1. staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen partij
2. staat waarin de partijen regeren

Welke vrije meningsuiting had je het over ?

Yann 9 november 2004 18:27





:belgievl: :belgievl: :belgievl:


Het lijkt wel Nieuwjaar. :-)

ancapa 9 november 2004 18:28

deze slag hebt ge binnen... nu komt er zondag een nieuwe naam in Antwerpen. Wij zullen er weer met duizenden zijn...

ancapa 9 november 2004 18:29

er werd geen rekening gehouden met het Arbitragehof... trek daar ook eens uw conclusies uit !


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be