Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart De Wever gaat opnieuw de communitaire strijd aan: de Vlaamse leeuw gaat klauwen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227866)

Drukazz 13 januari 2016 17:02

Bart De Wever gaat opnieuw de communitaire strijd aan: de Vlaamse leeuw gaat klauwen!
 
POLITIEK N-VA-voorzitter Bart De Wever heeft aan Kamerfractieleider Hendrik Vuye en ondervoorzitter Veerle Wouters gevraagd "een project uit te werken om het institutionele terug te operationaliseren". Dat zegt hij in een persbericht. Vuye zal daardoor niet langer fractieleider in de Kamer zijn.

Later meer.

BRON

Let the party begin!!!!

Xenophon 13 januari 2016 17:16

Nu wachten op het gehuil van onze Belgen en Belgische partijen.

demonen 13 januari 2016 17:18

Als ge economisch geen resultaten kunt voorleggen moet je zorgen dat je de kiesdrempel haalt.
Bourgeois is pensioengerechtigd dus wordt Dewever het gezicht van de éénmanspartij.

Hypochonder 13 januari 2016 17:19

Laat de Walen en de Belgicisten nu maar zeven kleuren stront schijten van ellende.

vrijzinnige 13 januari 2016 17:22

Heeft Wouter Beke De Wever dan toch op de knieën gekregen ?
Want deze daad is ook een verklaring voor zijn afgang in de zevende dag van vorige zondag 😂

pajoske 13 januari 2016 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7961910)
Als ge economisch geen resultaten kunt voorleggen moet je zorgen dat je de kiesdrempel haalt.
Bourgeois is pensioengerechtigd dus wordt Dewever het gezicht van de éénmanspartij.

Die zijn kans is verkeken. Hij had de moed niet om zijn woorden in daden om te zetten.

Nu moet hij met communautair geleuter afkomen om zieltjes te winnen. Benieuwd of hij veel kiezers kan verleiden met die zever. Ik denk dat er belangrijker zaken zijn die de mensen vandaag zorgen baart.

Xenophon 13 januari 2016 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7961915)
Heeft Wouter Beke De Wever dan toch op de knieën gekregen ?
Want deze daad is ook een verklaring voor zijn afgang in de zevende dag van vorige zondag 😂

Wouter 'ik ben Flamingant' Beke.

:lol: :lol: :lol:

Xenophon 13 januari 2016 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 7961919)
Die zijn kans is verkeken. Hij had de moed niet om zijn woorden in daden om te zetten.

Nu moet hij met communautair geleuter afkomen om zieltjes te winnen. Benieuwd of hij veel kiezers kan verleiden met die zever. Ik denk dat er belangrijker zaken zijn die de mensen vandaag zorgen baart.

Wees gerust, volgnde kiezing nog een beter resultaat.

Zelfs de VB'ers weten dat er geen andere keuze is, het zijn tenslotte geen dommeriken. Men stemt hetzij voor BDW, hetzij tegen Vlaanderen en voor Belgie.

vrijzinnige 13 januari 2016 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 7961919)
Die zijn kans is verkeken. Hij had de moed niet om zijn woorden in daden om te zetten.

Nu moet hij met communautair geleuter afkomen om zieltjes te winnen. Benieuwd of hij veel kiezers kan verleiden met die zever. Ik denk dat er belangrijker zaken zijn die de mensen vandaag zorgen baart.

Zoals die 135000 beloofde jobs, waarvoor het Belgische volk zwaar heeft moeten in de buidel gaan, om de werkgevers te plezieren 😀

pajoske 13 januari 2016 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7961926)
Wees gerust, volgnde kiezing nog een beter resultaat.

Zelfs de VB'ers weten dat er geen andere keuze is, het zijn tenslotte geen dommeriken. Men stemt hetzij voor BDW, hetzij tegen Vlaanderen en voor Belgie.

Als ik de eerste commentaren bij HLN lees zal hij weinig succes kennen. Het is ooit anders geweest in het verleden.

demonen 13 januari 2016 17:46

In De Standaard staat te lezen dat deze regering de begroting niet structureel in evenwicht krijgt. Dewever (schaduwpremier) gelooft heilig dat er nog zwaar kan bespaard worden bij de uitkeringstrekkers om dat evenwicht te bereiken maar de andere partijen gaan daar niet in mee.
Ofwel gaan die nog 4 jaar vechten maar dat lijkt zeer onwaarschijnlijk ofwel staat er een stekkertrekker op.
Dat laatste wordt steeds aannemelijker.
Vandaar de bocht terug van Dewever vh economische naar het communautaire.
Wij maken nu de doodstrijd mee van deze regering en haar partijen.
En daarna ; de Troika.
Beroepspolitici kunnen dat niet oplossen.
Het overheidsbeslag moet drastisch omlaag en onze concurrentiekracht moet asap (en niet een klein beetje tegen 2020) hersteld worden.

Het Oosten 13 januari 2016 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7961915)
Heeft Wouter Beke De Wever dan toch op de knieën gekregen ?
Want deze daad is ook een verklaring voor zijn afgang in de zevende dag van vorige zondag 😂

Crombez stond goed zijn mannetje tegen De Wever. Zure Bart zijn gezicht werd nog zuurder. En dat wil al wat zeggen!

Zeus 13 januari 2016 17:47

Ik sta al te bibberen op mijn benen. Ze gaan raken aan mijn geliefkoosde België, de uier waar ik mij al jaren aan laaf. :cry:

Ik zie het al voor mij:

Bart: "Charles, wilt gij mij steun verlenen om België te splitsen en Wallonië financieel droog te leggen?
Charles: "Nee"

*einde*

:lol:

lupus 13 januari 2016 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7961907)
Nu wachten op het gehuil van onze Belgen en Belgische partijen.

Je bedoelt lachen, gieren, brullen met diegene die zich weer voor zijn kar laten spannen. Ach ja...niets nieuws. :lol:

Vette Pois(s)on 13 januari 2016 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7961943)
Crombez stond goed zijn mannetje tegen De Wever. Zure Bart zijn gezicht werd nog zuurder. En dat wil al wat zeggen!

Ja, de spa is gered.

Hypochonder 13 januari 2016 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7961920)
Wouter 'ik ben Flamingant' Beke.

:lol: :lol: :lol:

Wouter is niet meer dan de handpop van het ACW. Zoals hij het voorbije weekend met uitgestreken gezicht beweerde dat de vakbonden efficiënter de uitkeringen kunnen regelen dan de overheid, weinigen doen het hem na.

reservespeler 13 januari 2016 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7961910)
Als ge economisch geen resultaten kunt voorleggen moet je zorgen dat je de kiesdrempel haalt.
Bourgeois is pensioengerechtigd dus wordt Dewever het gezicht van de éénmanspartij.

Eénmanspartij?
De grootste partij van het land Godverdomme!

demonen 13 januari 2016 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7961950)
Wouter is niet meer dan de handpop van het ACW. Zoals hij het voorbije weekend met uitgestreken gezicht beweerde dat de vakbonden efficiënter de uitkeringen kunnen regelen dan de overheid, weinigen doen het hem na.

Niet alleen efficiënter maar ook veel goedkoper.
Die hulpkasambtenaren hebben ook nog eens veel meer verlof, worden beter betaald en kosten de Staat hopen geld tot aan hun dood (dubbele pensioenen).

lupus 13 januari 2016 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7961926)
Wees gerust, volgnde kiezing nog een beter resultaat.

Zelfs de VB'ers weten dat er geen andere keuze is, het zijn tenslotte geen dommeriken. Men stemt hetzij voor BDW, hetzij tegen Vlaanderen en voor Belgie.

'Verdeel en heers' meer is het niet.
Rechts lullen en links doen; maar uiteindelijk enkel zijn vrienden van Voka, Unizo, etc bedient...maar de blinde zal uiteraard nooit zien.

Heb je nog steeds niet door dat hij zowel extreem rechts(VB) als links, de sossen dus, eigenlijk op dezelfde manier behandelt ?

Zonder de stemmen van de ex-VB's betekent N-VA uiteindelijk niets...dus laat je maar voor de zoveelste keer verleiden. :lol:

demonen 13 januari 2016 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7961951)
Eénmanspartij?
De grootste partij van het land Godverdomme!

Et alors?
Union was ooit de grootste voetbalclub van het land.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be