Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Afschaffen die discriminatie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238355)

Knuppel 18 april 2017 01:44

Afschaffen die discriminatie!
 
Citaat:

‘Over partijgrenzen heen werk maken van uitdoven dubbele nationaliteit’
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170417_02836898

Hopelijk blijft het niet bij bla-bla-bla, maar wordt het snel boem-boem.
Wat tien jaar geleden niet bestond moet, nadat we zeker weten dat 70% van de 'Belgische Turken" geen Belgen werden maar fervente Turken bleven, weer afgeschaft kunnen worden. Dat de dubbele nationaliteit discriminerend is voor de mensen zonder dubbele nationaliteit zou al moeten volstaan om ze af te schaffen.
Er werd speciaal een centrum op de wereld geholpen om discriminatie tegenover allochtonen aan te pakken. Waarom is men zo tolerant wat betreft discriminatie tegenover de eigen bevolking?

Vlad 18 april 2017 05:25

Zet eerst al die ja-stemmers buiten alvorens ze 'uit te doven'. Tekenend dat Bleke zich weer opwerpt als verdediger van de dubbele nationaliteit. Weliswaar op de gekende tsjeefse wijze, ttz onrechtstreeks : ik ben er niet tegen maar het zal toch niet gaan ...

Bad Attila 18 april 2017 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8430938)
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170417_02836898

Hopelijk blijft het niet bij bla-bla-bla, maar wordt het snel boem-boem.
Wat tien jaar geleden niet bestond moet, nadat we zeker weten dat 70% van de 'Belgische Turken" geen Belgen werden maar fervente Turken bleven, weer afgeschaft kunnen worden. Dat de dubbele nationaliteit discriminerend is voor de mensen zonder dubbele nationaliteit zou al moeten volstaan om ze af te schaffen.
Er werd speciaal een centrum op de wereld geholpen om discriminatie tegenover allochtonen aan te pakken. Waarom is men zo tolerant wat betreft discriminatie tegenover de eigen bevolking?

Niks belet jou om een dubbele nationaliteit te krijgen, hoor... in zoverre je in de voorwaarden bent, uiteraard.

Anna List 18 april 2017 07:53

Bogaert kwam in de studio van Terzake over Theo Francken te zitten...

Theo was meteen 100% akkoord met het voorstel van Bogaert ... waarop Bogaert meteen zijn fout inzag blijkbaar en zijn eigen voorstel begon te relativeren en begon te wijzen op de mogelijke obstakels ... blijkbaar was t maar om te lachen bedoeld.

Universalia 18 april 2017 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8431007)
Bogaert kwam in de studio van Terzake over Theo Francken te zitten...

Theo was meteen 100% akkoord met het voorstel van Bogaert ... waarop Bogaert meteen zijn fout inzag blijkbaar en zijn eigen voorstel begon te relativeren en begon te wijzen op de mogelijke obstakels ... blijkbaar was t maar om te lachen bedoeld.

Een overjarige 1 April grap? 8O

marie daenen 18 april 2017 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8431005)
Niks belet jou om een dubbele nationaliteit te krijgen, hoor... in zoverre je in de voorwaarden bent, uiteraard.


Niks belet jou om een dubbele nationaliteit te krijgen, hoor... in zoverre je in de voorwaarden bent, uiteraard.

Ok in één zinnetje spreek je jezelf tegen want de normale Belg verkeert niet in de voorwaarden om een dubbele nationaliteit te verwerven...
En dat weet iedereen...
Bravo één zin volstaat om je getrol weer te geven.

Anna List 18 april 2017 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8431009)
Een overjarige 1 April grap? 8O

blijkbaar communicatie bedoeld om de 'rechterflank' (sic) van de CD&V af te dekken, niet om echt iets mee te doen dus.


wie had dat kunnen denken! ... dat de CD&V nog een rechterflank bezat! :lol:

Peche 18 april 2017 08:12

Omdat het eigen volk alleen maar via de sociale media klaagt en nooit de vuist op tafel slaat.
Anderen duwen door en spannen samen om hun doelen te bereiken.
Wij zijn te verdeeld en niet meer eendrachtig wat een verscheuring veroorzaakt.

Uw staat heeft gekozen, ze gaat richting islam. Uw normen en waarden zijn al systematisch aan het verdwijnen, maar wie komt in opstand?

Ik zag linkse anarchisten het bureau van Geens slopen, wat doet rechts eigenlijk?

marie daenen 18 april 2017 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8431011)
blijkbaar communicatie bedoeld om de 'rechterflank' (sic) van de CD&V af te dekken, niet om echt iets mee te doen dus.


wie had dat kunnen denken! ... dat de CD&V nog een rechterflank bezat! :lol:

Een moslimpartij zijn is dat niet op de rechterflank spelen???

Anna List 18 april 2017 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8431014)
Omdat het eigen volk alleen maar via de sociale media klaagt en nooit de vuist op tafel slaat.
Anderen duwen door en spannen samen om hun doelen te bereiken.
Wij zijn te verdeeld en niet meer eendrachtig wat een verscheuring veroorzaakt.

Uw staat heeft gekozen, ze gaat richting islam. Uw normen en waarden zijn al systematisch aan het verdwijnen, maar wie komt in opstand?

Ik zag linkse anarchisten het bureau van Geens slopen, wat doet rechts eigenlijk?

wat is het nu? doet het volk niks, of sloopten ze het bureau van Geens???

Universalia 18 april 2017 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8431011)
blijkbaar communicatie bedoeld om de 'rechterflank' (sic) van de CD&V af te dekken, niet om echt iets mee te doen dus.


wie had dat kunnen denken! ... dat de CD&V nog een rechterflank bezat! :lol:

*spooky inderdaad!!*

Peche 18 april 2017 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8431019)
wat is het nu? doet het volk niks, of sloopten ze het bureau van Geens???

Linkse mensen doen meer dan rechtse mensen.

Dus ja het volk doet wel iets, maar tegelijk doen ze niets. Want de betogingen zijn gedaan en er is niets bereikt.

De flikken hadden aan de kant van de betogers moeten staan in plaats van hun werkgever te beschermen.
Ik denk dat als hij op zijn bureau aanwezig was hij het niet overleefd had.
En zo moet het zijn, politici moeten doen wat wij zeggen en niet andersom.
Doen ze dat niet horen zij geëxecuteerd te worden.

marie daenen 18 april 2017 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8431014)
Omdat het eigen volk alleen maar via de sociale media klaagt en nooit de vuist op tafel slaat.
Anderen duwen door en spannen samen om hun doelen te bereiken.
Wij zijn te verdeeld en niet meer eendrachtig wat een verscheuring veroorzaakt.

Uw staat heeft gekozen, ze gaat richting islam. Uw normen en waarden zijn al systematisch aan het verdwijnen, maar wie komt in opstand?

Ik zag linkse anarchisten het bureau van Geens slopen, wat doet rechts eigenlijk?

De leuze van Belziek is 'verdeel en heers'... Dus zal ze ten onder gaan aan haar eigen spel want de Islamieten laten zich niet verdelen en het zullen dus zij zijn die zullen heersen...

Peche 18 april 2017 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8431047)
De leuze van Belziek is 'verdeel en heers'... Dus zal ze ten onder gaan aan haar eigen spel want de Islamieten laten zich niet verdelen en het zullen dus zij zijn die zullen heersen...

Zo is dat.
Eigen volk gunt elkaar het licht in de ogen niet, staan verzuurd tegenover elkaar.
Volgen de praatjes die politici hun dicteren en ze laten zich daarin afleiden.

Er gaat nog serieus gevochten worden in de nabije toekomst.
Zij willen Europa voor zich alleen en onze leiders geven het hen op een presenteerblaadje.
Mede mogelijk gemaakt door de NVA, voornamelijk mogelijk gemaakt door de NVA. Zij is de grootste partij van Belziek en verhoogde de quota voor migranten voor Merkel, zadelde ons op met meer Belziek en buigt het hoofd voor gelovigen en de koning.

Ik kan dus niet vatten dat de Vlaming daar opnieuw op gaat stemmen.

DewareJakob 18 april 2017 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8431005)
Niks belet jou om een dubbele nationaliteit te krijgen, hoor... in zoverre je in de voorwaarden bent, uiteraard.

Kan je on topic blijven? Het gaat om het discriminerend gegeven van de dubbele nationaliteit. Dat de bevoordeelde mensen dat verdedigen is natuurlijk geen verrassing.

dewanand 18 april 2017 14:43

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8430938)
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170417_02836898

Hopelijk blijft het niet bij bla-bla-bla, maar wordt het snel boem-boem.
Wat tien jaar geleden niet bestond moet, nadat we zeker weten dat 70% van de 'Belgische Turken" geen Belgen werden maar fervente Turken bleven, weer afgeschaft kunnen worden. Dat de dubbele nationaliteit discriminerend is voor de mensen zonder dubbele nationaliteit zou al moeten volstaan om ze af te schaffen.
Er werd speciaal een centrum op de wereld geholpen om discriminatie tegenover allochtonen aan te pakken. Waarom is men zo tolerant wat betreft discriminatie tegenover de eigen bevolking?

ja joh miaauw Knuppel

in een zwarten landje als suriname is er geen artikel 1 en geen anti discriminatie bureaus terwijl alles daar onderlinge rassendiscriminatie is tussen die tien zwarte rassen daar. Hopeloze apenzooi, ik weet er alles over en kan meer bewijzen op tafel leggen.

wat te doen als die allochtonen en zwartkontjes elkaar kapot discrimineren?? Ja, ik maak zelf bittere kaste discriminatie mee door de hogere kaste hindoe halfapen, pijnlijk en heel lastig.

ja beste is klok terug draaien, tot 4 mei 1945 na de dure schoonmaak he door de laatste messias van europa.

misschien was adolf hitler toch gewoon de echte messias dus jezus die terug kwam, zoals die in de bijbel is genoemd????

hoe kan je dit nou theologisch hard maken???

ok ok ik ben een viesbruine aapachtige Hindoe fundamentalist dus ik bekijk het totaal anders dan een blanke nazi. Maar adolf hitler scoorde maar 6 miljoen op de genocide recordlijst, in 13de eeuw scoorde djenghis khan al rond de 100 miljoen. en Mao tse toeng v china na WOII scoorde toch dik 70 miljoen, ja ruim 11 maal meer dan brave hitler.

ik word ziek van deze zieke, seniele magalomane mensapen wereld.

waldo dewanand en wieroe

Bad Attila 18 april 2017 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8431059)
Kan je on topic blijven? Het gaat om het discriminerend gegeven van de dubbele nationaliteit. Dat de bevoordeelde mensen dat verdedigen is natuurlijk geen verrassing.

Ik ben helemaal on topic gebleven. Elke Belg die een andere nationaliteit krijgt, mag zijn Belgische nationaliteit houden. Er bestaat dus geen enkele vorm van discriminatie.

'Men' gebruikt het woord discriminatie echt te pas en te onpas.

DewareJakob 18 april 2017 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8431391)
Ik ben helemaal on topic gebleven. Elke Belg die een andere nationaliteit krijgt, mag zijn Belgische nationaliteit houden. Er bestaat dus geen enkele vorm van discriminatie.

'Men' gebruikt het woord discriminatie echt te pas en te onpas.

Het gaat over dit land! en de mensen die hier wonen! Wat er elders gebeurt zal mij worst wezen. Ik wil niet verhuizen naar Chakamaka om vast te stellen dat ik daar ook op dezelfde manier misbruik kan maken van dubbele nationaliteit.

Bad Attila 18 april 2017 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8431404)
Het gaat over dit land! en de mensen die hier wonen! Wat er elders gebeurt zal mij worst wezen. Ik wil niet verhuizen naar Chakamaka om vast te stellen dat ik daar ook op dezelfde manier misbruik kan maken van dubbele nationaliteit.

Over welke vormen van discriminatie en misbruiken spreek je dan? :?

Universalia 18 april 2017 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8431011)
blijkbaar communicatie bedoeld om de 'rechterflank' (sic) van de CD&V af te dekken, niet om echt iets mee te doen dus.


wie had dat kunnen denken! ... dat de CD&V nog een rechterflank bezat! :lol:

Soort van doofpotactie? 8O


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be