Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaams Bl. gemeenteraadslid vanmorgen opgepakt als drugsdeal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13831)

Steenbok66 13 mei 2004 21:24

Vandaag op TV-Limburg: nieuws van 18:30

Hedenmorgen werd het enige VB gemeenteraadslid van Disen-Stokkem uit zijn bed gelicht in een zaak van drugs verdelen. Er zouden echte bewijzen zijn.

Geraerts, lijsttrekker van het VB, om een reactie gevraagd, zegt dat hij uit de partij zal gezet worden.

Dus na de hommeles met "vrouwenkwesties" bij de lijstvorming, nu dit...

De man is uiteraard "onschuldig" zolang hij niet veroordeeld is.

Maar waar rook is, is er vuur zo zegde de zatte boer, die zijn pijp wilde aansteken aan een paardenstr**t.

Tiger777 13 mei 2004 21:26

Laten we geen voorbarige conclusies trekken of zinnen maken met ZOUDEN als hoofdwerkwoord he. We leven in een rechtstaat he, ook de vlaams blokkers :)

ancapa 13 mei 2004 21:28

zeer verwonderlijk... sterk verhaaltje zou ik zeggen :?

The Paulus Experience 13 mei 2004 21:28

zwaar straffen! :lol: :lol: :lol: :rofl:

eigen volk zwaarst!

Philips Inc. 13 mei 2004 21:30

eigen drugsdealers eerst

Rr00ttt 13 mei 2004 21:30

En wat is dan de moraal van het verhaal (als het al waar is)?

Voor mij is de moraal dan dat het VB zo'n mensen tenminste consequent uit de partij zet. Bij de andere partijen kan je mispeuteren wat je wil en toch vrolijk blijven zitten. Bedankt dat je voor ons het verschil duidelijk maakte Steenbok :twisted:

Steenbok66 13 mei 2004 21:30

Van de website van www.tvl.be geplukt, men gaat dus al ver met het bericht:

Vlaams Blokker opgepakt voor drugs
13/05 De politiediensten pakken het 43- jarige gemeenteraadslid Marc Nullens van het Vlaams Blok uit Dilsen-Stokkem op voor drugshandel. De Vlaams Blokker werd uit zijn bed gelicht. Hij had een lucratieve drugshandel opgezet en is nu aangehouden. Bij de actie van de recherches van Borgloon en Maasland zijn heel wat drugs in beslag genomen.

Steenbok66 13 mei 2004 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
En wat is dan de moraal van het verhaal (als het al waar is)?

Voor mij is de moraal dan dat het VB zo'n mensen tenminste consequent uit de partij zet. Bij de andere partijen kan je mispeuteren wat je wil en toch vrolijk blijven zitten. Bedankt dat je voor ons het verschil duidelijk maakte Steenbok :twisted:

Ik tracht altijd intellectueel eerlijk te zijn... (het lukt wel niet altijd en als ik fout ben bied ik steeds mijn excuus aan). :wink:

Jonas Elossov 13 mei 2004 21:39

Citaat:

Voor mij is de moraal dan dat het VB zo'n mensen tenminste consequent uit de partij zet
Dat valt nog af te wachten...

En als hij al uit de partij zou gezet worden, dan betekent dat, dat hij toch onbelangrijk was...

Tussen haakjes, je moet er toch wel al erg aan tioe zijn om zo stom zijn drugs af te kopen van een "SS-officier"!!!

Rr00ttt 13 mei 2004 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Tussen haakjes, je moet er toch wel al erg aan tioe zijn om zo stom zijn drugs af te kopen van een "SS-officier"!!!

Ik zie niet in wat de SS en het Vlaams Blok met elkaar te maken hebben. U bent hier niet op de VRT of op de redactie van De Morgen. Misschien dat in het achterhoofd houden als u een discussie wil aangaan :p

Jan van den Berghe 13 mei 2004 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Van de website van www.tvl.be geplukt, men gaat dus al ver met het bericht:

Vlaams Blokker opgepakt voor drugs
13/05 De politiediensten pakken het 43- jarige gemeenteraadslid Marc Nullens van het Vlaams Blok uit Dilsen-Stokkem op voor drugshandel. De Vlaams Blokker werd uit zijn bed gelicht. Hij had een lucratieve drugshandel opgezet en is nu aangehouden. Bij de actie van de recherches van Borgloon en Maasland zijn heel wat drugs in beslag genomen.

En mocht dit waar zijn, dan moet de man zwaar gestraft worden. Een lidkaart van het Vlaams Blok is op geen enkele manier een vrijgeleide, wel integendeel. Er wordt morele integriteit van ons partijkader. Daarom inderdaad: zwaar straffen.

Guderian 13 mei 2004 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
zwaar straffen! :lol: :lol: :lol: :rofl:


Inderdaad! Als dit waar is, verdient deze persoon de gepaste straf voor drugdealers: de doodstraf. VB'er of niet.

Bloxbuster 13 mei 2004 21:58

Brandstichters, pedofielen, terroristen, Rob Kloppers , veroordeelde racisten, xenofoben, skinheads, moordenaars... van alles bij dat blok te vinden. :roll:

Tiger777 13 mei 2004 21:59

Volgens mij leven er toch niet veel SS officieren meer :lol:

Knuppel 13 mei 2004 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Van de website van www.tvl.be geplukt, men gaat dus al ver met het bericht:

Vlaams Blokker opgepakt voor drugs
13/05 De politiediensten pakken het 43- jarige gemeenteraadslid Marc Nullens van het Vlaams Blok uit Dilsen-Stokkem op voor drugshandel. De Vlaams Blokker werd uit zijn bed gelicht. Hij had een lucratieve drugshandel opgezet en is nu aangehouden. Bij de actie van de recherches van Borgloon en Maasland zijn heel wat drugs in beslag genomen.

Zonder enige gene werd dus deze keer de volle naam, de functie én zelfs de partij van een verdachte vermeld in de media.

The Paulus Experience 13 mei 2004 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
zwaar straffen! :lol: :lol: :lol: :rofl:


Inderdaad! Als dit waar is, verdient deze persoon de gepaste straf voor drugdealers: de doodstraf. VB'er of niet.

:? freak

Rr00ttt 13 mei 2004 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zonder enige gene werd dus deze keer de volle naam, de functie én zelfs de partij van een verdachte vermeld in de media.

Das inderdaad waar. Maar het is dan ook een Vlaams Blokker hé, dus dat moet met beide handen aangegrepen worden. En iedereen weet ondertussen dat in België Vlaams Blokkers minder rechten hebben dan de rest...

The Paulus Experience 13 mei 2004 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zonder enige gene werd dus deze keer de volle naam, de functie én zelfs de partij van een verdachte vermeld in de media.

Das inderdaad waar. Maar het is dan ook een Vlaams Blokker hé, dus dat moet met beide handen aangegrepen worden. En iedereen weet ondertussen dat in België Vlaams Blokkers minder rechten hebben dan de rest...

Bahnee.. da's omdat jullie dat altijd verzoeken als het om criminaliteit gaat, niet soms?

Guderian 13 mei 2004 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian


Inderdaad! Als dit waar is, verdient deze persoon de gepaste straf voor drugdealers: de doodstraf. VB'er of niet.

:? freak

Ge zijt consequent of ge zijt het niet hé! :wink:

Beer 13 mei 2004 22:19

Knuppel als het allochtonen zijn mogen we het niet weten.
zoals in nedrereland bij die verkrachting,maar een getuige zei wel dat er twee donkerremannen bij betrokken waren


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be